• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

Starcraft II

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Backstreetman

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
18
امتیاز
5
نام مرکز سمپاد
shahid beheshti
شهر
borujerd
خب! بالاخره اومد! چی ازش میدونین؟ شما اول بگین بعد من کامل همه چیزو میگم
 

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-"
پاسخ : Starcraft II

8000 فروشگاه مجبور شدند نیمه شب درهای خود را به روی خیل مشتاقان خرید این بازی بگشایند.

StarCraft.jpg


استقبال مشتاقان بازی‌های رایانه‌ای از بازی استارکرافت 2 که توسط شرکت بلیزارد طراحی و عرضه شده است، شگفتی ناظران را در پی داشته است.

شرکت بلیزارد انترتینمنت (Blizzard Entertainment) که در زمینه طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای فعالیت دارد، اعلام کرد که در 48 ساعت اولیه ارائه بازی «استارکرافت 2: بال‌های آزادی»، یک و نیم میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

استارکرافت 2 یک بازی رایانه‌ای در سبک استراتژی همزمان و در نوع علمی تخیلی است که در تاریخ 27 ژوئن، در آمریکا، اروپا و ده‌ها کشور دیگر در سراسر جهان عرضه شد.

به گزارش پی‌سی مگزین، 8000 فروشگاه مجبور شدند نیمه شب درهای خود را به روی خیل مشتاقان خرید این بازی بگشایند.

این بازی اکنون لقب پرفروش‌ترین بازی استراتژی در همه دوران‌ها را از آن خود کرده است.

مایک مورهایم (Mike Morhaime) مدیر و موسس شرکت بلیزارد گفت: ما بازی استارکرافت 2 را به زبان‌های مختلف و در پنج کشور عرضه کرده‌ایم، تا مطمئن شویم که بازیگران هر چه بیشتری می‌توانند در یک روز و به طور همزمان، لاگین کرده و به انجام بازی مبادرت ورزند.

وی از حجم گسترده استقبال کاربران از استارکرافت 2 ابراز خرسندی کرد و از آمادگی Battle.net برای پذیرایی از کاربران بیشتری طی هفته‌ها و ماه‌های آتی خبر داد.

Battle.net یک سایت ویژه بازی است که توسط شرکت بلیزارد راه اندازی شده است.

گفتنی است شرکت بلیزارد بازی‌های موفقی همچون دیابلو (شیطان)، وارکرفت (هنر نبرد) و استارکرفت را در کارنامه خود دارد.

کلیه بازی‌های این شرکت در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار داشته‌اند و همگی جایزه‌هایی چند کسب کرده‌اند.

منبع : وبلاگ خودم
www.sampad-nodet.blogfa.com
 

oo00oo

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
539
امتیاز
703
نام مرکز سمپاد
علامه حلی1
شهر
تهران
مدال المپیاد
نچ!
دانشگاه
بقیت الله
رشته دانشگاه
دندان پزشکی
پاسخ : Starcraft II

اینم از پیش نمایش تا حدود ناقص بازی :D
---------------------------
بازی Starcraft در سال 1998 عرضه شد و سبک استراتژی را متحول کرد و به شکل کنونی در اورد. پس از موفقیت چشم گیر این بازی بسته ی الحاقی Brood War نیز روانه ی بازار شد. Starcraft سه نژاد را با نام های Terran،Zerg و Protoss معرفی کرد که هرکدام داستان و قابلیتهای مخصوص به خود را داشتند. پس از مدتها انتظار و همچنین کنسل شدن پروژه ی Starcraft: Ghost در نهایت Starcraft 2 رونمایی شد. خوشبختانه (!) هیچ نژاد جدیدی در بازی وجود ندارد و Blizzard تمام وقت خود را صرف تغییرات در همان سه نژاد بازی اصلی خواهد کرد. برای اینکه کار ساخت Starcraft 2 با سرعت بیشتر دنبال شود Blizzard بخش Campaign بازی را به سه بخش با نامهای:
StarCraft II: Wings of Liberty
StarCraft II: Heart of the Swarm
StarCraft II: Legacy of the Void
تقسیم نموده است که هر یک به صورت Stand Alone (برای اجرا به بازی اصلی احتیاجی ندارند)عرضه می شوند اولین قسمت از این سه گانه (!) که Wings of Liberty نام دارد هم اکنون در حال ساخت می باشد. البته این موضوع صداقت Blizzard را نشان می دهد چراکه از هم اکنون بسته های الحاقی Starcraft 2 مشخص شده است. هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است اما انتظار می رود که در همایش بین المللی Blizzard یعنی Blizzcon 2009 تاریخ انتشار این بازی بزرگ اعلام شود این همایش در تاریخ 22 August در کالیفرنیا برگزار خواهد شد و تا دو روز ادامه خواهد داشت. فروش بلیطهای مربوط به این همایش نیز از تاریخ 16 May شروع شده است.
این هم چند تا دمو و تریلر از بازی:

تریلر سینمایی بازی که از لحاظ جلوه های بصری واقعا شگفت اوره توصیه می کنم همه ببینن البته چندان جدید نیست. حجم: 28 MB

http://www.gametrailers.com/video/cinematic-trailer-starcraft-ii/19759

Battle Report 3. در این دموی نسبتا طولانی دو نفر با نامهایDavid Kim (پروتاس) و Yeon-Ho Lee (زرگ) در برابر هم دیگه بازی می کنن و جناب Dustin Browder (طراح ارشد) و یه نفر دیگه این مبارزه رو گزارش می کنن و لحظات جذابی رو خلق می کنن. حجم:126 MB

http://www.gametrailers.com/video/battle-report-starcraft-ii/51805

در این دمو مبارزه ی میان Terran و Zerg به نمایش گذاشته میشه و نکات بسیار جالبی رو درمورد ویژگیهای جدید این دو نژاد معرفی میکنه. حجم: 24 MB

http://www.gametrailers.com/video/blizzcon-08-starcraft-ii/41334
-------------------------------------------------------------------------------------
در کنار تمامی اخباری که در مورد StarCraft II تو نمایشگاه BlizzCon منتشر شد، نمایش قابلیت‌های ادیتور جدید StarCraft II خیلی مورد توجه قرار گرفت و یه چیز دیگه بود. این ادیتور جدید اجازه‌ی دستکاری کوچکترین چیزها حتی UI بازی و هوش مصنوعی رو هم میده که واقعاً عالیه. توی این فیلمی که یه بنده خدایی از نمایش این ادیتور تو همایش گرفته، همه چیز مشخص شده.
http://www.gametrailers.com/user-movie/starcraft-2-editor-blizzcon/328287
قسمت اول، توانایی ایجاد تغییرات در قابلیت‌های واحدها و جابه جایی مدلها نشون داده شد. بعد از اون، نشون دادن که چطور میشه یه بازی TPS (سوم شخص) کامل با تلفیقی از سبک‌های دیگه ساخت. مثلاً تو نمونه‌ای که تو همین ویدئو نشون داده شد، علاوه بر تغییر زاویه‌ی دوربین UI رو به طور کلی متحول کرده بودن. کادر مپ رو برده بودن بالا، کادری که نیروهای انتخاب شده رو نشون میده که اصلاً حذف شده بود، انگار یه قسمتی هم برای چت کردن به سبک بازی‌های MMO قرار داده شده بود. همه‌ی اینا به کنار، بازی رو طوری بهینه سازی کرده بودن که به هیچ وجه نمیشد فهمید که این یه بازی RTS بوده. میشد با موس دوربین رو به صورت سوم شخص تکون داد (تو ادیتور WarCraft 3 این قابلیت وجود نداشت) و دشمنا رو هدف گرفت. جالب اینکه یه هوش مصنوعی جدا هم برای بازی طراحی کرده بودن و از همه‌ي اینها جالبتر هم میشد تو خونه ها هم رفت و با آدم‌ها حرف زد. یعنی یه نقش آفرینی سوم شخص کامل و بدون نقص!
قسمت آخرش هم که دیگه واقعاً شاهکار بود. یه چیزی شبیه به مینی گیم ساخته بودن. یکی از واحدهای ترن (Viking) به عنوان یه سفینه‌ي فضایی تو دست بازی‌باز بود و می بایست سفینه‌های دشمن رو که میومدن هدف قرار داد.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1: در Starcraft بخش داستاني سه قسمت بود و هر قسمت مربوط به يک نژاد مي شد و اين سه بخش در بازي اصلي قرار داشت؛ اما در Starcraft II اين سه بخش داستاني که ادامه ي يکديگر هستند به سه بازي تبديل شده اند. بخش داستاني مربوط به Terranها که اولين بازي خواهد بود Wings of Liberty نام دارد. بخش بعدي با نام Legacy of the Void که ادامه دهنده ي بازي قبلي خواهد بود داستان بازي رو از ديد Protoss روايت مي کند. و بخش آخر هم که Heart of the Swarm نام دارد مربوط به Zerg مي شود. البته تنها بخش داستاني اين بازيها با هم تفاوت دارد و در بخش چند نفره تفاوت زيادي بوجود نخواهد آمد.
2:شخصيتهاي مهم و محبوبي مثل Jimmy Raynor و Sarah Kerrigan دوباره در بازي حضور خواهند داشت (زراتول هم هست).
3: برخي از قسمتهاي بخش داستاني بازي از ديد سوم شخص روايت مي شود و شخصيتهاي بازي داراي مدلهاي سه بعدي بسيار زيبا هستند. در بخش داستاني Terranها که Jimy Raynor شخصيت اصليست، توانايي حرف زدن با سايرين را به سبک بازيهاي RPG اي مثل Mass Effect را دارد (به اين صورت که به هنگام کليک روي هر فرد ديالوگهايي براي سوال پرسيدن ظاهر مي شود و شما مي بايست بهترين ديالوگ را انتخاب کنيد).
star1.JPG


star2.JPG

4:در پايان Sarah Kerrigan - SC: Brood War همه ي مخالفانش را شکست داد و دوست Jimmy يعني فنيکس را نيز کشت. حال Jimmy پشتيبان و همراهي ندارد و منابع مالي نيز براي ساخت نيروهاي جديد ندارد. سازندگان يک ويژگي جديد به بازي اضافه کرده اند که Jimmy مي تواند نيروهايش را با پول خريداري کند و ارتقاع دهد.
5: Mineral يکي از منابع موجود در Starcraft بود که رنگي آبي داشت. در SC2 نوعي Mineral جديد به بازي اضافه شده که زرد رنگ است و ارزش بيشتري نسبت به نمونه ي آبي رنگ خود دارد.
6:هر سه نژاد واحدهاي جديدي دارند که در پيش نمايش به معرفي همه ي آنها خواهم پرداخت. اما براي خالي نبودن عريضه برخي از اين واحدها را در زير معرفي کرده ام.
Terran:
star3.JPG

Viking: اين واحد توانايي پرواز در هوا و همچنين حرکت روي زمين را دارد و گزينه ي مناسبي براي حملات غافلگيرانه مي باشد. قابليت سوئيچ بين هوا و زمين، نابود کردن اين واحد را مشکل کرده است (بايد از واحدي استفاده کرد که قابليت هدف قرار دادن واحدهاي هوايي و زميني را با هم داشته باشد).
Reaper: اين واحد بدليل داشتن Jet Pack مي تواند برروي موانع و ناهمواريها جهش کند و به سرعت از منطقه اي به منطقه ي ديگر نقل مکان کند. Reaperها در برابر شليکهاي قوي زود نابود مي شوند.
Thor: يکي از جالبترين واحدهاي جديد Terran. اين واحد با جسه ي بزرگ و ترسناکش قابليت تخريب بالايي دارد و گزينه ي مناسبي براي نابود کردن ساختمانهاست. نقطه ضعف Thor کند بودنش است و قابليت مبارزه با واحدهاي سريع را ندارد.
Protoss:
star4.JPG

Stalker: اين واحدها که نوع جديدي از Dark Dragon هستند (واحدي که در SC1 بود) قابليت نقل مکان در فاصله هاي کوتاه را دارند و همچنين از سلاحي سريع بهره مي برند. Stalker براي واحدهاي پياده بخصوص Marinهاي Terran بسيار خطرناک است؛ اما در برابر تعداد زيادي Zergling نمي تواند مقاومت کند.
Colossus: داراي پاهايي بلند و قابليت عبور از موانع مي باشد. مي تواند نيروهاي پياده بخصوص Zerglingها را با سلاح ليزرمانند و سري خود تارومار کند؛ اما نبايد از آنها در خط مقدم جنگ استفاده کرد و مي بايست در پشت نيروها به عنوان پشتيبان مورد استفاده قرار گيرند. اين واحد در برابر واحدهاي هوايي آسيب پذير است.
Warp Ray: يک نوع واحد هوايي که براي از بين بردن واحدهاي قوي مثل BattleCruiser مورد استفاده قرار مي گيرد. مجموع چند Warp Ray در کنار هم با ليزر قوي خود، مساويست با خطر جدي براي واحدهاي هوايي قوي که با واحدهايي مثل Phoenix نابود نمي شوند. نقطه ضعف اين واحدها هم واحدهاي زميني کوچک مثل Marin مي باشد.
Zerg:
star5.JPG

Baneling: برخي از واحدهاي Zerg همانند شماره اول مي توانند از لحاظ ژنتيکي تغيير پيدا کنند و به واحدهاي جديدي تبديل شوند. Zergling يکي از واحدهاي مهم شماره ي اول نيز اينبار مي تواند به واحد جديدي به اسم Baneling تبديل شود. اين واحد همانند بمبي خود را به نيروهاي دشمن مي کوبد و آنها را در يک چشم به هم زدن نابود مي کند.
Roach: يکي از واحدهاي پياده ي جديد که با سرعت خود مي توانند با Zerglingها همراه شده و حملات سريع و برقآسايي را شکل دهند.
البته واحدهاي قديمي هم دستخوش تغييرات زيادي شده اند که بعداً به آنها خواهيم پرداخت.
7: بخش صداگذاري بازي نيز با اين وجود که هنوز کامل نيست همانند گذشته عالي است. صدا گذاري شخصيتي هم با اين وجود که دوبلورهاي قبلي در آن شرکت ندارند بسيار عالي و حرفه اي جلوه مي کند. جلوه هاي بصري هم از لحاظ فني و تکنيکي خوب هستند؛ ولي از لحاظ هنري عالي مي باشند و رنگ بندي محيط برخلاف Dawn of War 2 بسيار دقيق و کاملاً همخوان با محيط است.
8: سينماتيکهاي بازي هم همانند ساير بازيهاي بليزارد بي رقيب و بدون نقص هستند و از جديدترين جلوه هاي ويژه در ساخت آنها استفاده شده.
در کل Starcraft II هم همانند شماره ي اول خود و ساير شاهکارهاي بليزارد عنواني خوش ساخت به نظر مي رسد و با داشتن يک گيم پلي سريع و جذاب در بخش چند نفره و همچنين داستان، ويژگيهاي جديد و جلوه هاي صمعي بصري خوب در بخش تک نفره مي تواند به عنواني بزرگ تبديل شود که تا مدتها RTS بازها را سرگرم نگه مي دارد.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
star6.JPG

سیستم مورد نیاز:
Windows XP SP3/Vista SP1/Windows 7
2.2Ghz Pentium IV or equivalent AMD Athlon processor
1GB System Ram/1.5GB For Vista and Windows 7
128MB Nvidia Geforce 6600 GT/ATI Radeon 9800 Pro Video card
Minimum Display Resolution: 1024×768
(4GB Free Hard Space (Beta
Broadband connection
------------------------------------
منون از این که وقت گذاشتید و اینو خوندین ... این مطلب رو من از چند جا جمع آوری کردم و این شد در نهایت راستی اگه خواستید رای مثبت بدین دی
از اینجا هم میتنید بازی رو بدون هیچ دردسری بخرید
http://maniyasoft.com/index.php?productID=678
 

ALIreza_VIP

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
193
امتیاز
-11
نام مرکز سمپاد
شهید حقانی
شهر
میخواستم فیلدش پر شه
دانشگاه
آزاد قلعه قاضی
رشته دانشگاه
ابیاری صحیح لیمو در روز 7 تابستان
پاسخ : Starcraft II

امید وارم جای وارکرافت رو نگیره !!!!!!!
 

black fire

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,440
امتیاز
1,238
نام مرکز سمپاد
شهید مدنی
شهر
رشت-تبریز
پاسخ : Starcraft II

به نقل از ALIreza_VIP :
امید وارم جای وارکرافت رو نگیره !!!!!!!
ضاهرا بعد از این می خوان برن سر وقت وارکرفت 4! فقط امیدوارم استارکرفت هم دوتا داشته باشه!
 

ALIreza_VIP

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
193
امتیاز
-11
نام مرکز سمپاد
شهید حقانی
شهر
میخواستم فیلدش پر شه
دانشگاه
آزاد قلعه قاضی
رشته دانشگاه
ابیاری صحیح لیمو در روز 7 تابستان
پاسخ : Starcraft II

وارکرافت چهار خدا کنه گرافیکش خیلی بالا نباشه
که بشه اینترنتی بازیش کرد
اخه اگه نشه من اگه گارنا رو ترک کنم روزی 15 ساعت وقت اضاف میارم نمی دونم با این 15 چیکار کنم !!؟؟؟
 

black fire

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,440
امتیاز
1,238
نام مرکز سمپاد
شهید مدنی
شهر
رشت-تبریز
پاسخ : Starcraft II

15 ساعت؟! من 25 ساعت و نیم
 

ALIreza_VIP

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
193
امتیاز
-11
نام مرکز سمپاد
شهید حقانی
شهر
میخواستم فیلدش پر شه
دانشگاه
آزاد قلعه قاضی
رشته دانشگاه
ابیاری صحیح لیمو در روز 7 تابستان
پاسخ : Starcraft II

شما حرفه ای هستی نمیخوابی ما اماتوریم میخوابیم
 

oo00oo

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
539
امتیاز
703
نام مرکز سمپاد
علامه حلی1
شهر
تهران
مدال المپیاد
نچ!
دانشگاه
بقیت الله
رشته دانشگاه
دندان پزشکی
پاسخ : Starcraft II

به نقل از Black fire :
ضاهرا بعد از این می خوان برن سر وقت وارکرفت 4! فقط امیدوارم استارکرفت هم دوتا داشته باشه!
نه سال بعد دیابلو 3 رو میدن بیرون..
 

black fire

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,440
امتیاز
1,238
نام مرکز سمپاد
شهید مدنی
شهر
رشت-تبریز
پاسخ : Starcraft II

درسته ولی یه نکته: دیابلو رو خیلی وقت دارن روش کار می کنن پس فکر کنم یه بخش دیگه از کمپانی بیلزارد ساخت اونو بر عهده داره یا اینکه اگرم تو یه بخش باشن گروهشون فرق می کنه! ولی گروه استارکرفت با وارکرفت یکیه، اصلا منوی داخل بازی رو نگاه کنید قابل فهمه(راستی من پریرورز خریدمش) و تو یکی از این سایتا یه مصاحبه ای باهاشون داشتن گفتن که احتمالا پروژه بعدیشون وارکرفت 4 باشه.
 

Shadow!

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
503
امتیاز
235
نام مرکز سمپاد
شهید هاشمی نژاد 1 مشهد
شهر
مشهد
پاسخ : Starcraft II

من عاشق StarCraft ام :D یادش بخیر وقتی 5-6 سالم بود بازی میکردم چه حالی میداد :D اون ژنراله که حوله مینداخت رو دوشش رو هنوز یادمه :D
 
  • شروع کننده موضوع
  • #12

Backstreetman

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
18
امتیاز
5
نام مرکز سمپاد
shahid beheshti
شهر
borujerd
پاسخ : Starcraft II

به نقل از Shadow! :
من عاشق StarCraft ام :D یادش بخیر وقتی 5-6 سالم بود بازی میکردم چه حالی میداد :D اون ژنراله که حوله مینداخت رو دوشش رو هنوز یادمه :D
zeratul رو میگی؟ ما بهش میگفتیم زرتال
راستی یه چیزی, توجه کردین حداقل سیستم مورد نیازش چقدر کمه؟
سیستم مورد نیاز:
Windows XP SP3/Vista SP1/Windows 7
2.2Ghz Pentium IV or equivalent AMD Athlon processor
1GB System Ram/1.5GB For Vista and Windows 7
128MB Nvidia Geforce 6600 GT/ATI Radeon 9800 Pro Video card
Minimum Display Resolution: 1024×768
(4GB Free Hard Space (Beta
Broadband connection
بلیزارد تو این یه مورد جدا تکه...!
 
بالا