من پارسال اینجا یه سری توضیحات راجع به دندون دادم که شاید به کارتون بیاد.
امسال هم حرفام همیناس تقریبا،فقط اون سههایی که توی متن هست امسال شده چهار :)))
فقط این رو اضافه کنم که برای تحقیق درمورد یک رشته به صحبت با دانشجوهاش بسنده نکنید و حتما با فارغالتحصیلاش هم حرف بزنید،به هر حال آینده...
حالا من نمیدونم کنکور امسال چجوری بوده ولی یادمه سال ما یه سریا میومدن میگفتن آسون بود خیلی و فلان بعد رتبهها که اومد همه بالای ۲،۳ هزار بودن :))) خلاصه اگه فکر میکنید سخت بوده و میبینید یه سریا میگن آسون بوده روحیهتونو نبازید،آسون بودن برای هر کی یه جور تعریف میشه ظاهرا.
سلام
من خودم سه سال پیش که جای الآن شما بودم خیلی سردرگم بودم بین رشتههای تجربی و حدس میزنم الآن هم شما اینجوری باشید که طبیعیم هست ، برای همین توی این پست یه سری دیتای خام راجع به رشته خودم (دندونپزشکی) میدم بهتون . تاکید میکنم من فقط دیتای خام میدم بهتون راجع به رشته و نه میگم خوبه و نه...
پاسخ : تا اعلام نتایج 95
سایت مکتب خونه رو احتمالا بشناسید ، یه سری ویدئو برای معرفی رشته های ریاضی توسط اساتید شریف و تهران و بهشتی گذاشته که فکر کنم بتونه کمک کننده باشه براتون .
اینجا
پاسخ : تا اعلام نتایج 95
راجع به دانشگاه علم و فرهنگ کسی اطلاعاتی داره ؟ دانشگاه غیرانتفاعیه .
خوب هست اصلا ؟ هزینهش نسبت به آزاد چجوریه ؟ چجوری باید انتخاب رشته کرد براش ؟
پاسخ : تا اعلام نتایج 95
من خود به چشم خویشتن دیدم ولی که قبول نمی کنه :دی خودم رو قبول نکرد یعنی :))
×امسال معاون آموزشی دانشکده پزشکی عوض شده البته و کسی نمی دونه قراره چجوری با مدال برخورد کنه ، بازم ریسکه ولی دیگه .