• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط A.T.T

  1. ترکها بدون لهجه فارسی حرف بزنن!

    پاسخ : ترکها بدون لهجه فارسی حرف بزنن! :| :| :| واقعا متاسفم براتون که طرز فکرتون اینطوریه
  2. کلوپ هواداران تراکتورسازی

    پاسخ : کلوپ هواداران تراکتورسازی یاشاسین تراختور این اولین پستمه خواستم فعالیتمو با تراختور شروع کنم :x
Back
بالا