• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط sara1672

  1. سمپادی‌های دانشگاه شهید بهشتی

    پاسخ : سمپادی‌های دانشگاه شهید بهشتی چند روز پیش رفتم داروخونه با خودم گفتم کاش منم دارو میخوندم. خیلی رشته ی قشنگی بنظر میاد. حداقل مردم ازت انتظار آمپول زدن ندارن
  2. سنتور

    پاسخ : سنتور منم خدا قبول کنه سنتور میزنم. دو سال یه معلم خوصی گرفتم که عملا هیچی بارش نبود. تو انتخاب استاد خیلی دقت کنید الان یه استاد حرفه ای و باسواد گرفتم که واقعا تغییر کردم ولی خب مجبور شدم اون دو سالو بریزم دور و از اول یاد بگیرم
  3. خالد حسینی نویسنده افغان

    پاسخ : خالد حسینی عاشق خط به خطی ام که این بشر بنویسه در مورد کتاباش فقط میتونم بگم شاهکاررررررررررررر
  4. جايگاه موسيقي سنتي در بين جوونا!

    پاسخ : جايگاه موسيقي سنتي در بين جوونا! من الا سنتی دوس نداشتم تا اینکه یبار اهنگای همای رو شنیدم و این شنیدن همانا و عاشق موسیقی سنتی شدن و سنتور زدن همان :)
  5. هدف از ساز زدن؟

    پاسخ : هدف از ساز زدن؟ برای خودم برای اینکه روحمو نوازش بده :x البته اگه قشنگ تر بزنم بهتره :))
  6. ازدواج دانشجویی

    پاسخ : ازدواج دانشجویی بنظرم به سن و سال نیس به عقل و شعور و مسیولیت پذیریه
  7. شاعر کهن مورد علاقه؟؟؟

    پاسخ : شاعر کهن مورد علاقه؟؟؟ سعدي
  8. قفسه کتاب sara1672-14615

    پاسخ : sara1672-14615 در دست خواند ندای کوهستان خالد حسینی سه شنبه ها با موری عطر سنبل عطر کاج طاعون بیگانه
  9. قفسه کتاب sara1672-14615

    کتابهای خوانده شده جین ایر بلندی های بادگیر برباد رفته خوشه های خشم جنایت و مکافات کیمیاگر بادبادک باز هزار خورشید فروزان خاطرات آدم و حوا به روایت مارک تواین یازده دقیقه ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد صدسال تنهایی الیور تویست پیرمرد و دریا ایرانی شما که غریبه نیستید-خمره-نازبالش-بچه های...
  10. پاتوق بچه های رشته ی انسانی

    پاسخ : پاتوق بچه های رشته ی انسانی من رشتم بزشكيه ولي علاقه شديد به علوم انساني دارم ميخام تو كلاساي ابشنال ادبيات و تاريخ و اينا شركت كنم لطفا اكه كسي تو دانشكاشون ازين كلاسا هست به من خبر بده تهران البته مرسي
  11. کار در دوران دانشجویی

    پاسخ : کار در دوران دانشجویی وای مرسی اگه اینکارو بکنید واقعا ممنون میشم
  12. کار در دوران دانشجویی

    پاسخ : کار در دوران دانشجویی عاقا وقتی میگم حتما بلدم دیگه. شما چقد مشکوکید سابقه تدریسم دارم از دوران راهنمایی
  13. کار در دوران دانشجویی

    پاسخ : کار در دوران دانشجویی متاسفانه همچین دوستی ندارم بچه ها شما منو معرفی کنید
  14. جایگاه علوم‌انسانی درکشور ما

    منم ایشالا میخام روانپزشک بشم چون تو پزشکی نزدیک ترین موضوع به علوم انسانیه
  15. جایگاه علوم‌انسانی درکشور ما

    عاقا بخدا منم از خودتونم منم طرفدار علوم انسانیم تسلیم
Back
بالا