• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط reyhane.kh

  1. reyhane.kh

    مشاوره انتخاب رشته دانشگاه -گروه ریاضی

    از بقیه ی رشته ها بدم میاد فقط به این حسی ندارم:-" فیزیک هم دوست دارم :))
  2. reyhane.kh

    مشاوره انتخاب رشته دانشگاه -گروه ریاضی

    من بین دو تا رشته ی متفاوت موندم . من المپیادی بودم و الان بین صنایع و فیزیک شریف موندم . فیزیک رو دیوانه وار دوست دارم و هر چقدر راجب صنایع میخونم علاقه ای توم ایجاد نمیشه ولی بدم نمیاد . و اینکه مشکل بزرگم اینه که پولی که توی صنایع هست و توی فیزیک نیست دو دلی ایجاد میکنه برام و واقعا دارم...
  3. reyhane.kh

    مشاوره انتخاب رشته دانشگاه -گروه ریاضی

    میشه راجب رشته ی فیزیک اطلاعات بده کسی اگر داره؟ اینکه حدودا از کجا بفهمم چی میخونن و چه کار هایی میشه انجام داد و وضعیت اپلایش چطوریه .
  4. reyhane.kh

    مشاوره انتخاب رشته دانشگاه -گروه ریاضی

    بچه ها, کسی که لیسانس میره علوم پایه میخونه, برای ارشد میتونه مهندسی بخونه یا نه؟
  5. reyhane.kh

    سوالات و مشکلات غیردرسی کنکوریهای 96

    من هنوزم نمیتونم سوابقم تایید کنم :| خدایا منو نجات بده :| دیگه امیدی نیست؟ بزنم درخواست رسیدگی؟:-"
  6. reyhane.kh

    سوالات و مشکلات غیردرسی کنکوریهای 96

    سرکاریم مگه نه؟ تا ابد نمیتونیم تایید کنیم؟ -___-
  7. reyhane.kh

    سوالات و مشکلات غیردرسی کنکوریهای 96

    کسی اگه تونس سوابقشو تایید کنه میشه بگه ؟ چون برا من نمیشه میخوام ببینم نیمده یا مشکل از منه .
  8. reyhane.kh

    امتحان نهايي ٩٥

    پاسخ : امتحان نهايي ٩٥ آقا اونارو بلدم :-" اثباته مثلثات میاد ؟ یا فقد کاربردی ه ؟:-"
  9. reyhane.kh

    امتحان نهايي ٩٥

    پاسخ : امتحان نهايي ٩٥ یکی میاد بگه برا من که 4 فصلم مونده و کلیتشو بلدم چی کار کنم ؟:)) تالا کتابو ندیدم . :-" مثن مساعل مهم ترن یا تمرین در کلاسا ؟ یا اثباتا مهمن کلن ؟ الان چی ؟:-" +حسابان ه خر .
  10. reyhane.kh

    امتحان نهايي ٩٥

    پاسخ : امتحان نهايي ٩٥ حسابانم نمیاد . یکی حسابان ه منو بیاره . :-نمک:| جدن کاش یه فرآیند انگیزشی وجود داشت .
  11. reyhane.kh

    امتحان نهايي ٩٥

    پاسخ : امتحان نهايي ٩٥ ینی ادم میاد اینجا بعد از اونور صاف باید بره سر به بیابون بذاره:\ به نام خدا اولی باره کتابه ادبیاتو باز کردم پنج فصلم مونده . برید از خدا بترسین که حال ندارین بنی هاشم حل کنین . :|
  12. reyhane.kh

    سؤالات و مشکلات در استفاده از سایت

    پاسخ : سؤالات و مشکلات سایت سلام . من یه مشکلی دارم :)) با نسخه ی موبایل عادیش اینه که عکس کاربرا نیاد ؟ یا بیاد ؟ چون برای من از تمامی کاربران سایت فقد عکسه نداشته ی کاربر "میم نقطه صاد " میاد :))) الان باگه یا چی ؟یا پارتیه؟:-"
  13. reyhane.kh

    امتحان نهايي ٩٥

    پاسخ : امتحان نهايي ٩٥ :| بای .
  14. reyhane.kh

    کلوپ هواداران پرسپولیس

    پاسخ : کلوپ هواداران پرسپولیس تسلییییت جدن . چندین ماه بود که همچین ضد حالی نخورده بودم . تو کله بازی داشتم آرزو میکردم که چی میشد دربی آخرین بازیمون بود با همون نتیجه .. :-"
  15. reyhane.kh

    ترانه‌هایی که اشتباه می‌شنیدیم یا اشتباه می‌خواندیم

    پاسخ : ترانه هایی که اشتباه می شنیدیم یا اشتباه می خواند این آهنگ چارتار که میگه "نداری؛ خبر ز حال من نداری؛ که دل به جاده میسپاری.."ری رو میشنیدم "نداری،خبر ز حال من نداری، که دل به جابه معنی در لحظه:-" نمیسپاری ." خیلی م بهتره اصلا :-":-"
Back
بالا