پاسخ : آهنگ های در خواستی
یه آهنگی هست البته قدیمیه ها ولی من خیلی دنبالشم اسپانیایی میخونه بعد...همش گیتار میزنه اهنگ ملایم و غم انگیزی داره ... خوانندش یه مرده... آهان تو سریال راه بی پایان خیلی این آهنگه رو میزاشتن
اگه فکر میکنین این آهنگه رو میشناسین لطفا اسمشو بگین