بچه های سالای قبل
این روزا چطور براسترستون غالب میشدین?
من بشدت استرس دارم و خب مسلما با این حجم از استرس نبایدبرم سرکنکور
و اینکه چه توصیه هایی برای روزکنکور و شب قبلش دارین؟
روزکنکور چه وسایلی لازمه و ...?
تبریک=D>
نرسیدن به ازمون های کانون باعث شده حس مضخرفی نسبت ب ازمون و مدل خوندنم پیدا کنم.بالتبع اینکه نمیرسم ترازمو میاره پایین و خب تو شرایطی هسم که همی دور و بر تراز بالای هفت هزار دارن.کلا این ک ترازم بالانمیاد رفته رو مخم~X(یکمی از قضیه ی با غم انگیزترین حالت ازمون چ کنیم توضیح بده لطفا
برای...
چرا بحث الکی میکنین؟چیه این مملکت عادلانس که سهمیه هاش باشه؟سیاست معاویه رو جمهوری اسلامی پیش گرفته و البته این سهمیه ها هیچ وقت تو کشورمون تمومی نداره
پاسخ : روش مطالعه دروس
شیمی سه فصل اولش رو چطور بایدخونداصن؟ ~X( از فرمولا اصلا نمیدونمچیا رو بایدحفظ کرد و چی لازمه؟
ازطرفی جزوه ی مناسبی همنداریم و درسنامه ی خیلی سبزومبتکرانتوضیح زیاد دارهک بعضیاش نیاز نیست.با این اوصاف چه کنمبرای شیمی ؟
پاسخ : سمپادی های سال دهمی تجربی
برای خریدکتاب عجله نکنید صبرکنید از تجربه ی دبیرا و سال بالاییاتوت بهره ببرین.چراهیچ کس توجهی ب نشرالگوتداره؟درصورتیکه بنظرم نشر کتابایه خوبی برای دهم داره و حتی گاج نقره ای