• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط ☺☺☺☺☺

  1. ☺☺☺☺☺

    بحث و گفتگو در مورد آزمون های جامع سنجش

    بچه ها بنظرتون رتبه و درصدای سنجش امروز چقدر میتونه بیانگیر رتبه . درصد کنکور باشه؟شباهتی دارن؟
  2. ☺☺☺☺☺

    سوالات و مشکلات غیردرسی کنکور ۹۷

    بچه های سالای قبل این روزا چطور براسترستون غالب میشدین? من بشدت استرس دارم و خب مسلما با این حجم از استرس نبایدبرم سرکنکور و اینکه چه توصیه هایی برای روزکنکور و شب قبلش دارین؟ روزکنکور چه وسایلی لازمه و ...?
  3. ☺☺☺☺☺

    سوالات و مشکلات غیردرسی کنکور ۹۷

    دوستان برای بالا اومدن درصدزیست چه کنم از موج ازمون هم استفاده کردم منتها نتیجه ی چندانی نداشت توی ای۲۰روزباقی ثمربخش ترین کار چی میتونه باشه
  4. ☺☺☺☺☺

    صندلی داغ رتبه برتر کنکور 96 - ابوالفضل

    برای فیزیک از چه کتابی استفاده میکردی؟فقط گاج نقره ای؟
  5. ☺☺☺☺☺

    صندلی داغ رتبه برتر کنکور 96 - سینا

    تبریک=D> نرسیدن به ازمون های کانون باعث شده حس مضخرفی نسبت ب ازمون و مدل خوندنم پیدا کنم.بالتبع اینکه نمیرسم ترازمو میاره پایین و خب تو شرایطی هسم که همی دور و بر تراز بالای هفت هزار دارن.کلا این ک ترازم بالانمیاد رفته رو مخم~X(یکمی از قضیه ی با غم انگیزترین حالت ازمون چ کنیم توضیح بده لطفا برای...
  6. ☺☺☺☺☺

    صندلی داغ رتبه برتر کنکور 96 - ابوالفضل

    سلام دوست عزیز با ارزوی موفقیت های بیشتر توی زندگیت:-b مشاور داشتی؟ راه های افزایش سرعت حل مسایل شیمی رو یکم بگو لطفا
  7. ☺☺☺☺☺

    حضور غیاب کنکوری های ۹۷

    تجربی هنوز تلاشی در زمینه ی کنکور نکردم که با توجه به تلاشم بتونم بگم چی قبول میشم#-)
  8. ☺☺☺☺☺

    سهمیه های کنکور چطوریاست؟

    چرا بحث الکی میکنین؟چیه این مملکت عادلانس که سهمیه هاش باشه؟سیاست معاویه رو جمهوری اسلامی پیش گرفته و البته این سهمیه ها هیچ وقت تو کشورمون تمومی نداره
  9. ☺☺☺☺☺

    سوم دبیرستانی های تجربی

    پاسخ : سوم دبیرستانی های تجربی ریاضی و آمارتون مجموعا چار زنگه؟
  10. ☺☺☺☺☺

    روش مطالعه دروس

    پاسخ : روش مطالعه دروس شیمی سه فصل اولش رو چطور بایدخونداصن؟ ~X( از فرمولا اصلا نمیدونم‌چیا رو بایدحفظ کرد و چی لازمه؟ ازطرفی جزوه ی مناسبی هم‌نداریم و درسنامه ی خیلی سبزومبتکران‌توضیح زیاد داره‌ک بعضیاش نیاز نیست.با این اوصاف چه کنم‌برای شیمی ؟
  11. ☺☺☺☺☺

    سوم دبیرستانی های تجربی

    پاسخ : سوم دبیرستانی های تجربی بچه ها ساعتایه درسیتون ب چ صورته.؟ ینی درهفته چند زنگ شیمی و زیست و فیزیک و ریاضی دارین؟
  12. ☺☺☺☺☺

    سوم دبیرستانی های تجربی

    پاسخ : سوم دبیرستانی های تجربی دوستان این ازمون ماز چطوریاس؟یچیزایی دربارش تو سایتش خوندم ولی سوالم اینه میشه فقط جانعاشو شرکت کردء؟
  13. ☺☺☺☺☺

    سوم دبیرستانی های تجربی

    پاسخ : سوم دبیرستانی های تجربی دبیر ما برای کتاب کار ک نهایی داریم گف خیلی سبز ولی با تستش مخالف بود چون غلطاش زیاده.توصیه اش الگو بود برای زیست
  14. ☺☺☺☺☺

    سوم دبیرستانی های تجربی

    پاسخ : سوم دبیرستانی های تجربی چه تاپیک خلوته :-" چه کتابایی بهتون معرفی شده؟برای دروس تخصصی چیا قراره بگیرین؟
  15. ☺☺☺☺☺

    پایه دهم(همه‌ی رشته‌ها)

    پاسخ : سمپادی های سال دهمی تجربی برای خریدکتاب عجله نکنید صبرکنید از تجربه ی دبیرا و سال بالاییاتوت بهره ببرین.چراهیچ کس توجهی ب نشرالگوتداره؟درصورتیکه بنظرم نشر کتابایه خوبی برای دهم داره و حتی گاج نقره ای
Back
بالا