• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط AraSh.HaShemi

  1. AraSh.HaShemi

    سمپادی های اراک

    حقیقتا پشمام
  2. AraSh.HaShemi

    کنکور نتایج اولیه کنکور ۹۹

    ۷سال پیش کنکور دادم، الان به این نتیجه رسیدم رتبه ی خوب یه فرصته، رتبه ی غیر خوب یه فرصت دیگه!
  3. AraSh.HaShemi

    میتینگ دورهمی‌های کوچیک تهران

    دور همی بدون من اصلا خوش میگذره بهتون؟ :(
  4. AraSh.HaShemi

    ترين هاي ١٣٩٧

    @A M I N دوست داشتنی ترین
  5. AraSh.HaShemi

    کدام کشور را برای زندگی می پسندید؟

    اتریش،المان،استرالیا، هلند، کانادا،قطر،عمان رییس جمهور و پادشاه و نخست وزیر هرکدوم این پست رو دیدن، لایک کنن و ویزا منو بدن
  6. AraSh.HaShemi

    دیدن اعضا

    کلا دوبار اسم من اومد تو تاپیک یبار مهسا میخاست بیام ثابت کنم که فیک نیست یبار هم maleck قرار بود یکی دیگه رو تو کافه من ببینه :)) میزان بالای محبوبیت رو متوجه میشید؟
  7. AraSh.HaShemi

    تصور ما از کاربران سایت [سری ۷]

    @Nemesys هم نامهربونی هم آفت جونی تصورم ۱۷عه :))
  8. AraSh.HaShemi

    دیدن اعضا

    شاید باور نکنید اینایی که دوست دارن آروین رو ببینن هروقت که میبینیدش بیشتر صداقت و شرافت و صمیمیت رو توش می‌بینید حس میکنم از همتون سه هیچ جلوام همینکه باهاش صمیمی ام
  9. AraSh.HaShemi

    میتینگ دورهمی‌های کوچیک تهران

    شما در صورتی بهتون خوش میگذره که بهترین کافه من تاریخ بشریت رو فرم باشه براتون پوسی پوئم بگه درضمن لطفا وقتی کافه میتینگ میزارید،باتوجه به اینکه زیاد میشینید و سر و صدای زیادی هم دارید :)) سفارش هم بدید حتما ما اینجا کرایه مغازه داریم دوستان :))
  10. AraSh.HaShemi

    میتینگ بهار ۹۷ ( زمان و مکان )

    یه چیز خوبم هست باغ وحش پارک ارم شهربازی هم کنارشه :))
  11. AraSh.HaShemi

    میتینگ بهار ۹۷ ( زمان و مکان )

    بستگی داره من بیام یا نه،بیام بالا ۱۵ نیام زیر ۷ نفر پینت بال و اینا خوبن،حتی راپل لواسون هم هست که هزینش زیاد نمیشه،کاری ندارما میتینگ سایته هرجا بخاید می‌رسد ب من مربوط نیست ولی به شخصه اگه بخواد مثل هرسال بشینن دورهم خوب من نمیام چون هرچند وقت یبار دور هم میشیتیم دیگه.
  12. AraSh.HaShemi

    میتینگ بهار ۹۷ ( زمان و مکان )

    میتونیم تور یک روزه گردشگری بگیریم نفری ۶۰ در میاد ولی یه اتوبوس دربست در اختیارمونه،جای اون هم دیگه مهم نیست فقط طبیعت باشه بسه
  13. AraSh.HaShemi

    میتینگ شهریوری سمپادیا.

    من نمیام یعنی چی؟بستنی بی بستنی یعنی چی؟خوش نمی‌گذره بهتون یعنی چی؟میتینگ بی میتینگ
  14. AraSh.HaShemi

    خانه عفاف، فاحشه خانه اسلامی

    بنظر بنده اینکه بیایم بگیم ایا خوبه یا بد؟ایا کسایی ک اینکار رو میکنن خوبن یا بد،بیاید فرض کنید مساله حل شدس،یعنی یسری یا قبول دارن ک خوبه یا یسری هم قبول ندارن خوبه.بعد بیاید برید قسمت دوم کار یعنی اونایی ک میگن بده برن دلیل بیارن برای جمع آوریش،و تلاششون رو بکنن،اونایی هم ک میگن خوبه به بقیه...
Back
بالا