• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط mahtab1998

  1. mahtab1998

    دوست دارید چیکاره بشید؟

    اینجامثله اینکه پاتوق بچه راهنماییاس!! ولی به هر حال من تا چند سال پیش ازم میپرسیدن میخوای چیکاره شی میگفتم نمیدونم! الانم که دیگه نمیپرسن:)
  2. mahtab1998

    محل بحث دانشجویان پزشکی

    ممنونم @shnava دانشگاه ما ترم ۱فقط ۱۶واحد تو برنامه واسه ما زده! من تو انتخاب واحد بهداشتو هم که واسه کلاس دیگه ارائه داده برداشتم حالا اگه قبول کنن همینم!!!
  3. mahtab1998

    محل بحث دانشجویان پزشکی

    سلام دوستان! دوران علوم پایه مجموعا چند واحد باید پاس کنیم؟ اگر از ترم ۲به بعد ۲۴واحد برداریم میشه ۴ترمه تموم کرد؟ یه سوال دیگه:دانشگاهایی که ترم بهمن ندارن میشه ۴ترمه کرد آیا یا ربطی نداره؟
  4. mahtab1998

    سمپادی های خرم آباد

    سلام منم گفتم بیام یه سلامی بکنم منم پرسال فارغ التحصیل شدم امسال میرم دانشگاه! هیچوقت اون روزایی که تو کلاس۳۰۱ داشتیم تکرار نمیشه..کلاس شیطون خوشحال و درسخونی داشتیم. بچه های خیلی متحد! اونقد متحد که یه بار امتحان خانم ش رو سفید تحویل دادیم همگی!!!!:D
  5. mahtab1998

    سمپادی‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران

    واقعا آب ببره این سایت اسکان دانشگاهو بگو نمیتونین اینترنتی بچه ها رو ثبت نام کنید واسه خوابگاه خب اصن بیخیال چرا خودتونو و مارو اذیت میکنید!!! کلی اطلاعات وارد میکنیدست اخر میگه رمزت اشتباس:/ استان محل سکونتتو اشتباه زده:/
  6. mahtab1998

    منابع کنکور(تجربی)

    واسه ریاضی من کتاب مهروماه رو توصیه میکنم به اندازه کافی تست داره..درسنامشم خیلی خوبه..تستای سخت جوندارم زیاد داره. و البته از سوالای کنکورای قبل و آزمونای ازمایشی غافل نشین. مهم ترین نکته در رباضی تمرین و تست زیاده+یادداشت کردن نکات
  7. mahtab1998

    منابع کنکور(تجربی)

    سلام واسه زیست به دوستان توصیه میکنم اصلا سمت ای کیو هم نرید..دلیلم اینه که هر صفحش پر از غلطای فجیعه که فقط آدمو آشفته میکنه..کتاب خیلی سبز سال دوم اما خیلی خوبه..راستش کتابای نشر الگوی زیست من شخصا توصیه نمیکنم چون خیلی پرتن از ماجرا.اما یه چیز خوب واسه زیست اینه که سوالای سال قبل آزمونای سنجش...
  8. mahtab1998

    سمپادی‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران

    آره خوابگاه آمله..من الان شناختم شما رو..خرم آباد سال بالایی ما بودین شما خوابگاهی؟
  9. mahtab1998

    آرشیو نتایج نهایی کنکور 96

    ۳۴۰منطقه۲ پزشکی/دانشگاه ایران همکلاسی کسی هست؟!
  10. mahtab1998

    آرشیو نتایج نهایی کنکور 96

    سلام من ۳۴۰منطقه۲شد رتبم..تراز زیرگروه۱: ۱۱۰۴۵
  11. mahtab1998

    سوالات و مشکلات غیردرسی کنکور ۹۷

    اصلا نگاه نکن کی چیکار میکنه..ساعت مطالعه هرچی بیشتر باشه بهتره اما پله پله..هر هفته نیم ساعت اضافه کن. من خودم با ۵ساعت از مهر شروع کردم کم کم زیادش کردم..از دیماه تازه شد۱۲ ساعت..عید شد۱۳ چندبار محدودم۱۴داشتم نه بیشتر..اصلا از یه حدی بیشتر ضربه میزنه..اما خودتو ملزم کن که هم ساعتت بیشتر بشه هم...
  12. mahtab1998

    سوالات و مشکلات غیردرسی کنکور ۹۷

    سلام من واسه همه فصلا این کارو نکردم و خیلی پشیمون شدم.تو دوران جمعبندی خلاصه فرمول ها و سوالای متداول فیزیک شدیدا به درد میخوره!!
  13. mahtab1998

    سوالات و مشکلات غیردرسی کنکور ۹۷

    ببین اون یه سهمیه ای داشته.. به احتمال زیادی هیئت علمی! از طرفی گزینش پزشکی ناحیه ای هست مثلا پزشکی بهشتی پارسال از استان های اطراف تهران با رتبه های ۶۰۰هم حتی پذیرش داشته اما طرف از یه ناحیه دیگه با ۲۵۰قبول نشده!
Back
بالا