• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط Tyrael

  1. پرسش و پاسخ کوتاه

    پاسخ : پرسش و پاسخ کوتاه خوب چرا نمی گی: چرا زمین به خورشید نمی چسبه؟؟ به خاطر حرکت دورانی همه ی اجزا نسبت به هم, همه تو مدارا دایره یا بیضی دور هم می چرخن. و البته فاصله بینشون نسبت به اندازشون زیاده, پس احتمال برخورد کمه. ولی خوب صفر نیست, ممکن هم ۲تا ستاره لا هم برخورد کنن!
  2. مسابقه ی نجومی!

    پاسخ : مسابقه ی نجومی! احتمالا منظورشون اینه که اندازه سرعت آب ۲برابر قایقه. و البته شاید برعکس!
  3. رو راست جواب بدین!!!

    پاسخ : رو راست جواب بدین!!! هه هه...! جک می گی؟؟ خب فضای رقابته که چی؟؟ تو باید بخونی به حداکثر خودت برسی. فضای رقابت فقط به درد این می خوره که یه عده رو از گود بندازه بیرون. اصلا!!!!! درگیر این فضا نشو. اصلا!!!! منابع رو بخون. نمونه سوال حل کن و به قول دوستمون امیر که دستشم درد نکنه اعتماد به...
  4. المپیاد بسیج نجوم

    پاسخ : المپیاد بسیج نجوم سوالا مهم نیس زیاد مهم آموزشی هس که اونجا می دن. اونه که خوبه.
  5. رو راست جواب بدین!!!

    پاسخ : رو راست جواب بدین!!! این که الان کی چقد خونده اصلا مهم نیس. این مهم هس که اونایی که سالای قبل به یه جایی رسیدن چقدر خوندن و چیا خوندن.
  6. المپیاد بسیج نجوم

    پاسخ : المپیاد بسیج نجوم چون تو عید یه نیمچه دوره برگزار می کنه بسیج واسه برگزیدگان این آزمون که این دروه خییییییییلی ارزشمنده!! خیییییلی!!
  7. گام به گام تا مدال المپیاد نجوم

    پاسخ : گام به گام تا مدال المپیاد نجوم والا مرتبط به نظر میاد ولی من بدون خوندن الک مغ رفتم سراغ امواج و مشکل خواصی به وجود نیومد. لازم نیست واسه یاد گرفتن موج طرف بلد قانون بیوساوار و قانون آمپر رو بلد باشه. البته از دید من! ;)
  8. فقدان استاد در مدرسه ی ما

    پاسخ : فقدان استاد در مدرسه ی ما :o :o :o :o :o :o :o می شه بگی شما کجا شعبه نداریییی؟؟؟؟ دوستان معرفی می کنم. یکی از دوستان که مدال نقره ی جهانی دارن و فعال ترین فرد در عرصه ی کلاس المپیاد! هر گونه در خواست کلا۳۰ که دارید به ایشون ارجاع بدید حتما پیگیر می شن!
  9. گام به گام تا مدال المپیاد نجوم

    پاسخ : گام به گام تا مدال المپیاد نجوم این که فیزیک بخونی خیلی خوبه ولی با دیده نجونی. یعنی مثلا لازم نیس الکترونیک بخونی یا الکترومغناطیس. مکانیک و امواج الکترومغناطیس و اپتیک و ترمودینامیک.
  10. پرسش و پاسخ کوتاه

    پاسخ : پرسش و پاسخ کوتاه امواج الکترو مغناطیس (فتون ها) از دیدگاه موجی ساخته شده از یه نوسان الکتریکی و یه نوسان مغاطیسی متغیر با زمان هستن که جفتشون عمود بر جهت حرکت فتون هسن و بر هم هم عمود هسن. فاز این ۲ نوسان دقیقا یکیه و جهتشون هم با قانون دست راست تعیین می شه. یعنی اگه جهت بردار موج...
  11. مسابقه ی نجومی!

    پاسخ : مسابقه ی نجومی! آره به نظر من هم نباید همچین ساده باشه اگه بخوایم یه فرمول به دست بیاریم کار سختی یه نظر میاد ولی اگه اینا رو از دید یه ناظر بیرون منظومه نسبت به هم در نظر بگیریم می شه سرعت هاشون رو تو ۲ راستا (مسلا x و y) تجزیه کرد و سرعت نسبیشون رو با ۲ فرمول نوشت بعد در ادامه می شه...
  12. فقدان استاد در مدرسه ی ما

    پاسخ : فقدان استاد در مدرسه ی ما . خوب پس اگه بخواید کلاس المپیاد داشته باشید شاید بهترین این باشه که اون مشکلتون رو باهاشون حل کنید...
  13. فقدان استاد در مدرسه ی ما

    پاسخ : فقدان استاد در مدرسه ی ما . توی تبریز معلم المپیاد پیدا نشه کجا بشه؟؟ تو سمنان؟؟ اونجا اگه بخوان مسئولینتون معلم حی و حاضره!
  14. مسابقه ی نجومی!

    پاسخ : مسابقه ی نجومی! با دوره تناوب نجومی و هلالی و سرعت نسبی نوشتن می شه حل کرد.
  15. گام به گام تا مدال المپیاد نجوم

    پاسخ : گام به گام تا مدال المپیاد نجوم اول دینامیکی و هالیدی رو تموم کن. بعد برو سراغ کروی و اختر فیزیک. تل آخر تابستون حتما!!! این ۲تا رو تموم کنید. در غیر این صورت با تقریب خیلی خوبی عقب هستید!
بالا