• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط erfaWn

  1. erfaWn

    محل بحث دانشجویان پزشکی

    آقا من یک سوال داشتم میشه از پزشکی به روانشناسی تغییر رشته داد ؟
  2. erfaWn

    آرشیو نتایج اولیه کنکور ۹۷

    رشته: تجربی رتبه در کشور: 2508 نوع سهمیه: منطقه 2 رتبه در سهمیه: 1243 درصد دروس عمومی ادبیات: 85 عربی: 88 دین و زندگی: 70 زبان انگلیسی: 75 درصد اختصاصی‌های رشته تجربی زمین شناسی: 8 ریاضی: 46 (وقت نشد !!!) زیست شناسی: 70 فیزیک: 67 شیمی: 56 (حرفی ندارم واقعا ..!) خیلی دوست داشتم زیر هزار شه...
  3. erfaWn

    کنکور تجربیات کنکوری های ۹۷ به قبل

    آروم باشین ، برای عالی بودن تلاش کنید ولی حساسیت نسبت به نتیجه آزمون ها نداشته باشید ، اگه در طول سال به مشکلی خوردید ادامه بدید مثل ربات ، سعی کنید امسال خیلی کمتر احساسی باشید _________________ زیست رو با frants کاملا موافقم ، خیلیییی
  4. erfaWn

    بعد عید

    فکر کنم یکی از مهم ترین موضوعات بعد عید حفظ آرامش هست شما وقتی استرس میگیرین چکار میکنین آروم شین ؟ کلا چقدر آروم هستین ؟
  5. erfaWn

    گپ و گفت بعد از آزمونهای قلمچی (کنکور97)

    والا من به نظرم یجورایی سال سوم رو ببندیم خیلی خوبه ... تا حدی که تقریبا بسته بشه ... به قول دوستمون مرور باید بکنیم که به نظرم مرور با تست خیلی خوبه ... تست بزنید هرجا بلد نبودید برید همون قسمت رو بخونید
  6. erfaWn

    تصور ما از کاربران [سری 5]

    اولا به همه دوستان حق میدم شناخت زیادی ازم نداشته باشن چون فعالیتم خیلی کم شده این 2 سال پ.ن : این ارسال حذف شه بهتره انگار آره علاقه زیادی به ادبیات دارم ، البته باید بگم محوریت اون بیت ها اسلام نبود ... ولی وصل کردن یک فضای تاریخی به کلام رو خیلی دوست دارم مرسی واقعا کم حرف هستم ... ولی با...
  7. erfaWn

    تصور ما از کاربران [سری 5]

    به نظرم آدم مهربونی هستی ... ترکیب منطق و احساس ولی احساس تو جاهایی غلبه داره از رشتت اینطور حس میکنم به کارهای فنی علاقه داری اهل تعاملی ... بهت نمیخوره خجالتی باشی ... همونطور که فاطمه گفت ادبیات دوست داری ..
  8. erfaWn

    تا حالا تو مدرسه آب بازی كردی..؟

    از اونجایی که دوستان تیریپ خسته هستن و خودم البته یه پلاستیک رو پر آب میکردیم همه وایمیسادیم روی یه حلقه یکی پرتاب میکرد ... کسی حق نداشت از جاش تکون بخوره ... تا ببینیم این کیسه مال کی میشه ولی خوب اونجوری هم داشتیم که کار به شیلنگ کشید :-"
  9. erfaWn

    اگر هيتلر پيروز ميدان بود...

    نقد کردن هیتلر نیاز به درک و آگاهی درست از شرایط و اوضاع اون دوره و بررسی منابع بی طرف داره اما چیزی که برای من خیلی جالبه اینه که چطور بعضی از دوستان خیلی راحت ادعا هایی که در مورد هیتلر میشه رو می پذیرند و تو بحث هاشون از اون استفاده میکنن ... کاملا منطقی هست که در جنگ دو طرف درگیر علاوه بر...
  10. erfaWn

    گپ و گفت بعد از آزمونهای قلمچی (کنکور97)

    آزمون تو عمومی ها ادبیات یکم سوالات عجیب بود ، سوال آخر (قرابت ) رو غلط زدم عربی و دینی و انگلیسی خوب بودن و در حد انتظار تخصصی ها ریاضیش خوب بود چسبید ، زیست آسون بود ، فیزیک هم سوالای استاندارد و خوبی داشت ، شیمی من اشتباه داشتم تو محاسبه ... سوالا خوب بود ولی
  11. erfaWn

    گپ و گفت بعد از آزمونهای قلمچی (کنکور97)

    من آزمونو گفتم ... کتاب تقسیم بندی نشده ، بسته های عمومی پشت سر هم هست 1 تا 25 هر کنکور ... فقط کنار سوالا نوشته از چه پایه ای هست
  12. erfaWn

    گپ و گفت بعد از آزمونهای قلمچی (کنکور97)

    نه عمومی ها فقط سال سوم هست ... این آزمون فقط کنکور های ریاضی هست ... مثن از سال 90 تا 95 ،6 تا کنکور ریاضی هست که هر کدوم 25 تا سواله ادبیات زبان فارسی مثلا ... در کل میشه 150 تا ، از این 150 تا 10 سوال میاد
  13. erfaWn

    گپ و گفت بعد از آزمونهای قلمچی (کنکور97)

    سوالات کنکور سال های فک کنم 90 تا 95 ... چاپ جدید 96 خواهد داشت به ما که همینجوری گفتن از کل کتاب میاد
  14. erfaWn

    گپ و گفت بعد از آزمونهای قلمچی (کنکور97)

    فکر کنم کلا دیگه وارد فاز ترکیب بشه کانون ... ولی برای عمومی ها بعید میدونم ... چون فضای ترکیب نداره ... شاید دینی تو آیات یکم اینکارو کنن ... حدس من هست البته همه میدونن زیست عمومی نیست !! منظورش این بود که عمومی های آزمون بعد مثله زیست آزمون قبل ترکیبی هست یا نه در مورد نمونه تست ها هم هر...
  15. erfaWn

    گپ و گفت بعد از آزمونهای قلمچی (کنکور97)

    آره سوالات کنکور بود ... البته با بخش آخر صحبت هات خیلی موافق نیستم ... چون اگه دقت کنی تراز ها به طرز عجیبی بالا بود ... 1 کشور 8600 و خورده بود ... اگه قرار بود مقایسه ای بشه که باید ترازا یکم پایین تر میبود ...جالبه از نظر کلی آزمون آسونی بود ولی ترازا بالا بود ... چنین چیزی تقریبا بی سابقه...
Back
بالا