از اونجایی ک تو کما هستم هنوز:] کم کم میام میگم یه چیزایی رو زنجیره ای :
۱ - قبول دارم ک کیفیت مطالعه مهم تر از کمیتشه ولی خب یه وقتایی آدم میخواد مثلا ۷ صبح شروع کنه اما ۹ بیدار میشه و کلی ناراحت میشه و بهم میریزه ک برنامش بهم میخوره و از این حرفا..
من تو اون موقعیت ها ساعتمو میکشیدم عقب ...
خب حس میکنم کاملا داری منو میگی.
روز قبل کنکور میگفتم کاش سوالا آسون نباشه.
سوالای ریاضی رو ک دیدم و آسون بود تصمیم گرفتم سوالای تجربی رو خیلی خوب بزنم. ک سختاشم بزنم ک درصدم نسبت ب بقیه ک آسونا رو میزنن بیاد بالا واقعا
من از آخر هر درس شروع میکنم همیشه ، چون ب نظرم طراح سوال بد رو اول میذاره ک...
سبزو که هنوز ندیدم ک اومده باشه ولی الگو غلططط داره
کلا کتابا یا نیومده یا پر از اشکالن! آزمون پلاس زیست3 هم فقط تو دو تا آزمونش 2-3 تا غلط بود :// هم غلط علمی هم نگارشی
تا انتهای سال تحصیلی گذشته هرکی رو میدیدی ک ازمون میده قلم چی میداد!
و درصد کمی از ریاضی ها و جمعیت زیادی از انسانی ها گزینه دو!
ولی از ابتدای تابستون امسال مشاور ها بچه ها رو سوق دادن به سمت گاج! به طوری که الان هرکی رو میبینی گاج میده!
و فقط عده ای ک زودتر از نظر مشاور قلم چی ثبت نام کرده...
اما مث اینکه یه دوره ای قبلا ها ... خیلی قبلا ها کنکور تستی تشریحی بوده! سال 48 اینا فک کنم خونده بودم یه جایی!
اینا ک میخواستن کنکورو حذف کنن. به این دلیل که آرامش خونواده ها رو گرفته و سودجویی هایی ک ازش میشه و ..
الان ک بدتر شد !
چشونه واقعا ؟
چی از جون ما و دوره ما میخوان ؟
نگم براتون از...
جالبه
چون ما اکثرا زیست الگو رو ترجیح میدیم به سبز و آبی! حتی عده ای ک سبز داشتن ، الگو ک اومد و دیدن سبز رو کنار گذاشتن و الگو کار کردن!
ادبیات موضوعی چی ؟
مثلا برای قرابت؟
املا؟ تاریخ ادبیات؟
مثل دوره های قبل کتاب جدا واسه اینا داریم؟