• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط vidaa56

  1. vidaa56

    اگه از الان شروع كنم ؟

    مرسي از راهنماييتون الان شروع كردم و دارم ميخونم:)
  2. vidaa56

    اگه از الان شروع كنم ؟

    الان 12 روز از اذر ماه ميگذره و من هنوز شروع نكردم .وقتي ميبينم همه از تابستون شروع كردن و دارن با انگيزه ادامه ميدن سست ميشم احساس ميكنم من هرقدر هم بخونم باز عقبم،حتي نميتونم با برنامه ي ازمونا پيش برم نميدونم بايد از كجا و چي شروع كنم :((
Back
بالا