-
-
اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
من ازمون میدم
اما موافقم با سطح بندی ک کردین
-
سوالاشم خیلی بد نیست.
به هرحال اماده میشی واسه درسی که تو کنکور خیلی سخت داده میشه
سنجش فقط سه تا جامع خوبه بنظرم
من ک خیلی راضیم از کانون و روندش
-
بنظر من خیلی خوبه
چون به یه پشت کنکوری مثله من برنامه میده و میدونم چی بخونم
و از همه مهم تر میفهمم درس خوندم چقدر بازدهی داشته با تراز و درصدام :)
-
خب مطالب رو نصف کنید :) تزار که ملاک نیست . درست خوندن مهمه
سرمایه گذاری کنید واسه ازمون بعدیش که سه هفتست .