پنج سال دیگه این موقعها در آستانهی سی سالگیم و سخت مشغول زندگی کردن.
فکر میکنم خوشحالترم و زندگی بهم آسونتر میگیره نسبت به این روزا...
ممکنه یه پارتنر خوب داشته باشم و به ازدواجم فکر کنم اون روزا
هر جا که باشم، میدونم پنج سال بعد خیلی دورتر از جایی که الان وایستادم، هستم:)
و مطمئنم به...
واقعا عجیبید:)!
تعادل نداریدا:/
یکی که گفته طب سنتی
یکی گفته اصلا تلاش کنید استفاده نکنید
یکی دیگه هم که تجویز کرده :)!
اگر مشکلی دارید از روانپزشک تلفنی یا انلاین کمک بگیرید و تحت نظر باشید:).
شبیه تاپیک بوئینگ توی نینی سایت شده اینجا!!!