کاملا متوجه ام که سریال کلی باگ داشت و سطحش بالا نبود
ولی به شدت باهاش ارتباط برقرار کردم
چه داستان عاشقانه اش
چه بخش تاریخیش
همه چیزشو دوست داشتم
غیر از خود خاتون...
یعنی شخصیت پردازی این کاراکتر افتضاح بود
اصلا معلوم نبود با خودش چند چنده
اصلا معلوم نبود از زندگی چی میخواد
یه جا میگه من...
بعضی وقت ها حرف نزدن کاری ندارد. ولی بیشتر وقت ها از بلند کردن پیانو هم سخت تر است.
________________________________
نباید تمام گناهان خود را بخشید. نباید همیشه به خود آسان گرفت. گاهی بخشیدن خود کاری نابخشودنی است.
نمیدونم گارد داری مثل خیلی ها جلوی بالیوود یا نه
ولی من یکی از فیلمای به شدت عاشقانه که هم باهاش خندیدم و هم گریه کردمرو معرفی میکنم
این فیلم برای من زیبا ترین عاشقانه است
دلیلش رو هم نمیدونم :)
Ram Leela 2013
من ۳ تا خواهر کوچیکتر از خودم دارم
از ۲ تای بزرگه خاطره خاصی ندارم
چون بچه بودم خودم وقتی که به دنیا اومدن
ولی کوچیکه که اومدو قشنگ یادمه
راستش اولش ناراحت بودم
ولی به جرات میگم اگر نبود قطعا افسرده میشدم
بقدری این بچه شیرینه که من در بدترین حالتمم باشم روحیم عالی میشه با بازی باهاش
رابطشم...