• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط Null

  1. Null

    قسمـت‌های جالـبِ کتـاب‌ها

    در حال حاضر چهل سال از عمرم می گذرد. باری ، چهل سال یک عمر است ، پیری واقعی است. بیش از این زنده ماندن کار درستی نیست ، غیر اخلاقی است ،‌ زشت است. چه کسی پس از چهل سال سن زنده می ماند ؟ روراست و شرافتمندانه جوابم را بدهید . خودم پاسخ این سوال را میدهم : احمق ها و اراذل پس از چهل سالگی بازهم به...
  2. Null

    نفرتاي عجيب و غريب!!!

    از خودم ! البته شاید عجیب غریب هم نباشه :\
  3. Null

    قسمـت‌های جالـبِ کتـاب‌ها

    شاید چند تا تماشاگر داشته باشی که دوستت داشته باشند ولی انزوایت از تولد تا مرگ رسوخ ناپذیر است . جزء از کل - استیو تولتز
  4. Null

    تلخ ترین لحظه زندگی

    برو سمتش . مطمئن باش پشیمون نمیشی . البته اگه بیشتر از غرورت دوستش داری :| وقتی آدمی که با تمام وجودم دوستش داشتم بهم گفت دیگه سمتم نیا ...
  5. Null

    اولین باری که پشت فرمون نشستین

    ماشینو چجوری راه بردی ؟!‌ :| نگو بچه ۵ ساله کلاچ و گرفته زده دنده :))) البته یه حالت دیگه هم اینه که ماشین توی دنده بوده باشه که در اون صورت نیازی به پدال نبوده :))
Back
بالا