• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط Samin00

  1. علایق عجیب و غریب!

    ترکوندن جوش چرکی بعدشم خون بیاد اوفففف :)):))
  2. اعترافگاه!

    اعتراف میکنم تا دو، سه سال پیش بلد نبودم بند کفشامو ببندم و به بهونه اینکه کمرم درد میکنه و نمیتونم خم بشم میدادم @***Paradise واسم ببنده :)):))
  3. مشاعره با ترانه‌ها

    زینو مو چه کردم تو با مو چنینی با زوم که گولت زدن با یک چرب زبونی زینو زینو زینو زینو مو بیقرارم زینو .
  4. مشاعره با ترانه‌ها

    یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره از خوشکلی تا نداره به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم به راه دورش نمیدم به حرف زورش نمیدم به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطس باشه (استاد شماعی زاده )
  5. موسیقی بعد از مرگ!

    بهشت: اول از همه استاد حسن شماعی زاده ،معین، امید، شاون منذر، لی اکسو، رضا بهرام ،هوروش بند برزخ :تتلو ( آهنگ نوازشش رو دوست دارم) جهنم :کامیلا کابلو، سلنا گومز، نیکی میناج ،مهراب، پویان مختاری :)):))
  6. روز اول مهر

    به نظرم مهرماه بوی پنی سیلین و دگزامتازون و شلغم میده و حتما من باید تو این ماه سرما بخورم :|:-?:-?
  7. مشاعره با ترانه‌ها

    یار یار یار قدیمی بی تو پر از خاطره هاتم رفتی از تو بی خبرم من ای یار یار یار قدیمی بی تو نفس تنگی گرفتم در هوایت رهگذرم من ( آرون افشار)
  8. مشاعره با ترانه‌ها

    دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها بغلم کن بغلم کن بین نامردا من تک ننداز دریا اشتباه کردم که از دست تو سر خوردم ( مسیح و آرش)
  9. مشاعره با ترانه‌ها

    من از خدامه که بکشم نازتو تا بشنوم یه لحظه آوازتو من از خدامه پیش تو بمونم جواب حرفاتو خودم بخونم من از خدامه بمونم دیوونت ( مهستی)
  10. مشاعره با ترانه‌ها

    هی میگم خانم کجا هی خانم کجا کجا دوست دارم به خدا دوست دارم به خدا هی خانم یواش یواش با ما اینجوری نباش (کامیار)
  11. مشاعره با ترانه‌ها

    تو رو نمیدونم ولی باز هوس عاشقی کرده دلم نه نرو حالا که بغض تو گلومه و دلم شده بچه یکم ( علیشمش و کیمیا )
  12. مشاعره با ترانه‌ها

    رفت که بره این دفعه فرق میکرد با هر دفعه گره عشق دلی که ما نشستیم پاش خیلی حرفه بره کاشکی بشه یکی واسه ی مام از خوشیش دس بکشه ( علیرضا طلیسچی)
  13. مشاعره با ترانه‌ها

    منو حالا نوازش کن که این فرصت نره از دست شاید این آخرین باره که این احساس زیبا هست ( ابی)
  14. مشاعره با ترانه‌ها

    مست مستم کن جامو ببر بالا بزن به دست ما می پرستم کن تو عالم مستی امشب، شب یلداست (:
  15. مشاعره با ترانه‌ها

    من هرکاری کردم برای تو بود ابرو داری کردم برای تو بود من از وقتی عشق مرد دیدم دیگه خونه نه جای خودم بود نه جای تو بود ( سینا پارسیان)
Back
بالا