سلام
حقیقتا منم همین مشکلو داشتم سر زمان و خب راهکاری که بهم کمک کرد رو میگم شاید برای شما هم جواب بده ((:
اول اینکه باید بین تست های آموزشی و زماندار تعادل ایجاد کنید نشه که یه درس رو فقط تست آموزش یا فقط زماندار بزنید
اول با تست های آموزشی شروع کنید مضربی از اون فصل تا ته حل کنید مثلا مضرب...
من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی
عهد نابستن از آن بِه که ببندی و نپایی
دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم
باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی
خیلی این دو بیت و دوست دارم(((:
#سعدی