پاسخ : ادب،بی ادبی
ادب از نظره من 4 کلمه حرفه زشت نیست ... شعوره اجتماعیه بالاست ... من شاید رکیک ترین حرفارو گاهی مثله آبنبات بزنم ولی مایه ی آذاره دوستام نشم...
یه سری کارارو نمیشه اینجا گفت ...
از نظره من بی ادبی یعنی خیانت ... دروغ ...بی مرامی ...
نه 4 تا حرف ...
از نظره خودم با...