پاسخ : سوتیها
آقا آقا ;D دیشب داشتیم با منا سوسک میحرفیدیم آخرش دیگه میخواستیم با گرمی و صمیمیت از هم خدافظی کنیم ،اومدم بگم: دیگه گورتو گم کن، گفتم: دیگه گمتو گور کن ;;)
دیه خلاصه تا نیم ساعت داشتیم با اسمایل" =))" ابراز احساسات میکردیم ;;)
نخند دوست عزیز ;;) اشتبا لپیه پیش میا ;;) نخند سنگ...