• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط 007

  1. حداقل سرعت اینترنت بازی آنلاین(مولتی)

    سلام دوستان کسی در مورد حداقل سرعت مورد نیاز جهت بازی کردن بازی آنلاینی مثله call of duty چیزی میدونه؟ :-?? لطفا راهنمایی کنید :-?
  2. راهنمایی جهت خرید هارد

    پاسخ : راهنمایی جهت خرید هارد پاسپورتی آخه 500gigهم به سرم زیاده ;D
  3. راهنمایی جهت خرید هارد

    پاسخ : راهنمایی جهت خرید هارد پاسپورتی ممنونم ازت منم احتمالا500GIG WD بخرم. بازم ممنون از راهنماییت ;D
  4. مدرسه ی سال آینده !

    پاسخ : مدرسه ی سال آینده ! مدیرمون عوض بشه چی میشه [-o<
  5. آزمون ورود به دبیرستان

    پاسخ : آزمون ورود به دبیرستان اتفاقا خیلی خوبه ها.چرا؟ چون این مدرسه حق واقعیه کسایی باشه که واقعا درس میخونن ;D اگه ادعات میشه زرنگی پس دیگه نگرانی نداره. B-)
  6. به نظر شما بهترین Netbook موجود در بازار چیه؟

    پاسخ : به نظر شما بهترین Netbook موجود در بازار چیه؟ دوست من بهتر صبر کنی و یکم بودجتو بیشتر کنی. چون با این بودجه چیز بدرد بخوری گیرت نمیاد.
  7. راهنمایی جهت خرید هارد

    پاسخ : راهنمایی جهت خرید هارد پاسپورتی ممنون از راهنماییت. دوستان ،لفا نظر بدید.
  8. آموزش ساخت یه ساعت رومیزی خوشگل با هارددیسک خراب

    پاسخ : آموزش ساخت یه ساعت رومیزی خوشگل با هارددیسک خراب جالب بود ;D
  9. عوارض استفاده اشتباه از کیبورد و ماوس و راه های جلوگیری

    پاسخ : عوارض استفاده اشتباه از کیبورد و ماوس و راه های ج آقا متشکر من که از همین الان طرز استفاده از ماوس و کیبردمو تغییر دادم. بازم ممنون پیشگیری بهتر از درمان است
  10. راهنمایی جهت خرید هارد

    سلام دوستان مدتیه که میخوام یه هارد پسپورتی بخرم. در حد 500gig-1tra لطفا هر کی چیزی ذر باره ی برند های این نوع هاردا میدونه یا خودش ازشون استفاده میکنه راهنماییم کنه. ممنون >:D<
  11. چه پرینتری ! چه مارکی !

    پاسخ : چه پرینتری ! چه مارکی ! هیچی به hp نمیشه. من حدود 2-3ساله دارمش و هیچ مشکلی باهاش نداشتم. :-" ولی دوستام که از برند هایی مثل epson استفاده میکردن ناراضی ان :-w به نظر من hp بخر. چه جوهر افشانش چه لیزریش و... همشون ردیفن. ریسک نکن B-) ;D
  12. هارپ !

    پاسخ : هارپ ! سلام دوستان.به وبلاگ من سر بزنید مطالب کامل و جامع ای در موردش نوشتم. ;D elmaki.persianblog.ir
  13. فواره ی هرون

    پاسخ : فواره ی هرون برای به وجود آوردن فشار بیشتر بهترین راه باریک کردن لوله ها به منظور افزایش فشار دستگاه است
  14. کاهش وزن با آقای نیوتن

    پاسخ : کاهش وزن با آقای نیوتن واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :-?
  15. غرور ِ سمپادی بودن

    پاسخ : سمپاد و غرور آره چرا که نه! من که به خودم افتخار میکنم.چرا؟ وقتی که با دوستام که از مدارس دیگه هستند صحبت میکنم و نظراتشونه در مورد مسائل مختلف میپرسم تازه اون موقع قدر سمپاد و سمپادیا و سمپادی بودنم و میدونم.بدون شک شما هم تا حالا به این نتیجه رسیدید.اینطور نیست؟ پس به سمپادی بودنم...
Back
بالا