• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

سی شارپ

  1. Mojo

    Chicken OS

    یه چیز ۴ روز پیش زد به سرم. اونم ساختن سیستم عامل بود. منمن خوشم اومد ساختمش. شبیه MS DOS هست. ولی خب یه gui ابتدایی داره روم نشد بزارمش. الان یه عکس از نسخه ابتدایی ش میزارم. نظری پیشنهادی دارید بگید.
Back
بالا