با سلام و درود.
غزلیات سعدی 701 تان، امیدوارم تاپیک ادامه داشته باشه و چراغش خاموش نشه، ولی بیاید از غزل اول تا هرجایی تونستیم، هر شب سه غزل رو وویس بگیریم و اینجا داشته باشیم. اینطوری تا آخر سال تقریباً همۀ غزلیات رو تموم کردیم.
اگر تمایل داشتید، بهم پ.خ بدید تا شمارۀ غزل مشخص کنم. :>
@حُسام...
خب تو این تاپیک من قصد دارم که تاریخ شعر نوین ایران با دیدگاه سبک شناسی و با سیر زمانی نسبتا منظم روایت کنم. این تاریخ اصولا باسد از نیما شروع بشه و به جنبش های دهه هفتاد برسه.
من داشتم یه سری اطلاعات جمعآوری میکردم برای حلقه شعرخوانی با کام بک به سمپادیا با خودم گفتم شاید موضوع خوبی برای تولید...