• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور

  • شروع کننده موضوع
  • #1

f.amini

کاربر جدید
ارسال‌ها
0
امتیاز
1
نام مرکز سمپاد
مهر
شهر
اصفهان
نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور

143850523557.jpg
TeamViewerنرم افزاری ساده و سریع در زمینه ریموت کنترل از راه دور، انتقال فایل و به اشتراک گذاری دسکتاپ می باشد. برای اتصال به کامپیوتر از راه دور دیگر تنها کافیست دانلود TeamViewer را در هر دو کامپیوتر اجرا کنید و از امکانات فوق العاده آن بهره ببرید.

نرم افزار TeamViewer عمدتا توسط افراد متخصص، مدیران شبکه و شرکت ها استفاده می شود تا این گروه بتوانند به مشتریان خود از راه دور و از طریق خطوط ADSL کمک رسانی و سرویس دهند.

اگر یکی از مشتریان شما نیازمند کمک، راهنمایی و حتی آموزش بروی کامپیوترش باشد، و امکان حضور فیزیکی در موقعیت مشتری وجود نداشته باشد TeamViewer به شما این امکان را می دهد که از راه دور و از طریق اینترنت به دسکتاپ مشتری متصل و کیبورد و موس کامپیوتر وی را در اختیار بگیرید.


با اولین شروع این نرم افزار در هر دو کامپیوتر شناسه ای به صورت اتوماتیک ایجاد می شود. شناسه ی کامپیوتر مقصد را که می خواهید به کامپیوتر او وصل شوید وارد نمایید و بلافاصله با ریموت دسکتاپ به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید. هزاران کاربر در سراسر جهان از ابزار استاندارد TeamViewer برای پشتیبانی و کمک به مردم در مکان های دور استفاده می کنند.

این نرم افزار شبکه همچنین می تواند برای انجام سخنرانی های مطمئن و با امنیت بالا نیز استفاده شود. این نرم افزار برای استفاده های خصوصی کاملا رایگان می باشد. نرم افزار TeamViewer شامل همه ی ماژول ها در یک بسته بندی ساده و بسیار مقرون به صرفه می باشد. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است از این رو بیشتر کاربران کامپیوتر می توانند با این نرم افزار کار کنند.

Teamviewer به لحاظ امنیتی بسیار مطمئن و پایدار است و از این رو هیچ مشکلی برای کاربرانش پیش نخواهد آمد، نرم افزار برای اتصال نیازمند یک شناسه و پسورد است این شناسه و پسورد باید از کامپیوتر مشتری گرفته شود. این شناسه در هر بار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود.

از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند. استفاده از نرم افزار فوق العاده آسان و انجام تنظیمات آن هم بسیار ساده است.

بیش از 60 میلیون کاربر و بیش از 50 کشور مختلف در حال حاضر از این نرم افزار استفاده می کنند که این دلیل بر موفقیت فوق العاده بالای این نرم افزار دارد.

امکانات نرم افزار Teamviewer

- ابزاری کامل برای هر موقعیت مانند پشتیبانی از راه دور ، مدیریت از راه دور ، آموزش و فروش و ... TeamViewer نرم افزاری جامع و قدرتمند به همراه ماژول های مختلف می باشد.

- مدیریت سرورها از طریق سرویس از راه دور : بدین طریق مدیریت کامپیوترها و سرورها از راه دور ممکن می باشد. نصب این نرم افزار به شما امکان راه اندازی و اتصال مجدد کامپیوتر و سرورها را می دهد.

- انتقال فایل : ابزار داخلی انتقال فایل، قابلیت کپی کردن فایل ها و پوشه ها از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر را برای شما فراهم می کند.

- استاندارد امنیتی بسیار بالا : تمامی نسخه های TeamViewer از کانال های پیچیده امنیتی به همراه رمزگذاری AES برای تبادل اطلاعات استفاده می کنند. این نوع کدگذاری روی پروتکل های امنیتی که از HTTPS / SSL استفاده می کنند وجود دارد.

- نمایش وضعیت آنلاین ها : آیا شما و اعضای تیمتان در مکان های مختلفی هستید؟ از طریق این نرم افزار و تنها با یک کلیک می توانید از حضور یا عدم حضور افراد مطلع شوید.

- پشتیبانی از راه دور : کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق اینترنت از هر کجا برای شما میسر خواهد بود. هیچ نصبی در کار نیست و تنها با اجرای نرم افزار می توانید 2 کامپیوتر را به یکدیگر متصل کنید.

- سازگار با فعالیت دیوار آتشین : دیوار آتشین در کار این نرم افزار تداخلی ایجاد نمی کند و شما می تواند به سادگی به کامپیوتر دیگر متصل شوید.

- دسترسی از طریق مرورگر : آیا شما در جاده و مسافرت هستید و در همین حال می خواهید از راه دور به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید؟ این نرم افزار می تواند به صورت محازی از طریق هر مرورگر و سیستم عاملی اجرا شود.

- سازگار با اتصال های LAN

- سازگاری با انوع فایروال

- کیفیت تصاویر به سرعت اینترنت هر کامپیوتر بستگی دارد.

ویژگی های نرم افزار TeamViewer

- قابل استفاده در سرور هایی که هیچ گونه مراقبتی از آنها نمی شود.

- اجازده دادن برای انتقال و کپی کردن فایل به دوست خود.

- دارای بالاترین استانداردهای امنیتی کنترل از راه دور کامپیوتر در هر نقطه ای بر روی اینترنت

- سازگاری با انواع برنامه های کاربردی .

- محیط بسیار ساده نرم افزار

-سرعت بالا و سازگاری با انواع ارتباط ها

- عدم نیاز به IP مجزا

- شناسه منحصر برای هر رایانه

- تعویض پسورد ها با هر بار باز و بسته شدن

- تصادفی بودن پسورد ها

- مدیریت کامل بر روی سرور

- قابلیت محدود سازی ریموت

- قابلیت تغییر تنظیمات بر اساس سرعت

- قابلیت ارسال و دریافت فایل میان دو سیستم

- چت کردن دو سیستم سرور و ریموت

- بهینه شدن اجرای کارها بر اساس سرعت به صورت اتوماتیک

- استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب

- قابلیت استفاده از VPN و Remote Presentation

- حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- ارائه قابلیت کنترل از راه دور سیستم از طریق شبکه بدون نیاز به نصب

- قابلیت استفاده برای ارائه محصولات، راه کارها و سرویس بصورت راه دور

- انتقال عالی و ایمن اطلاعات و فایل

- قابلیت دور زدن دیوار آتش سیستم مورد نظر

- اجرای برنامه بدون نیاز به نصب

- کارایی بالا و بهینه شده برای اتصال های LAN و اینترنت

- قابلیت برگزاری ویدئو کنفرانس (با صدا)

- VoIP

منبع : www.markaze118.com
 
بالا