• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

BTIU

  • شروع کننده موضوع
  • #1

NaHaL01

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
260
امتیاز
2,079
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 4
شهر
شیراز
سال فارغ التحصیلی
1399
دانشگاه
علوم‌پزشکی تهران
تلگرام
سلام.اول بذارین بگم این btiu چیه؟
همايش زنگ تفريح در دانشگاه مجموعه ای از برنامه های مختلف علمی و فرهنگی و چالش برانگیز در زمینه های مختلف است که در تابستان هر سال، طی سه روز، توسط دانشجويان به منظور استفاده و بهره وری دانش آموزان مقاطع دبیرستان و پیش دانشگاهی برگزار میگردد. برنامه ی اصلی همايش ، ارائه ی کارگاه های آموزشی دانش آموز محور در زمینه های گوناگون علمی ، خلاقیتی ، فرهنگی ، فلسفی ، هنری ، اجتماعی ، مديريتی ، کار گروهی و ... است. کارگاه ها اغلب توسط دانشجويان و اساتید دانشگاهی ارائه میشوند که هر يک می کوشند با بیان موضوع اصلی به شیوه ای جذاب، انجام کار گروهی، برانگیختن خلاقیت دانش آموزان و ايجاد چالش برای آن ها، اهداف همايش را برآورده کنند.
غرفه های علمی-فرهنگی-هنری در محیط همايش نیز يکی از برنامه های پررنگ همايش می باشد که دانش آموزان میتوانند در زمان های مشخص شده )اغلب در زمان استراحت بین 2 کارگاه آموزشی( از آن استفاده کنند. از ديگر برنامه ها، می توان به برگزاری مسابقاتی در مدت زمان برگزاری اين همايش اشاره کرد. اين مسابقات با هدف ايجاد خلاقیت و پويايی و ايجاد روحیه ی کار تیمی بین دانش آموزان طراحی اجرا می شود.
این توضیحیه که اول سایت نوشته شده و نظر من اینه:
زنگ تفریح همایش فوق العاده دانشجوییه که به بهترین شکل سعی دارن دانش اموزا رو با محیط دانشگاه و رشته های دانشگاهی اشنا کنن.
حالا چرا اینو اینجا گذاشتم؟چون دوازدهمین دوره زنگ تفریح جمعه تموم شد و باتوجه به سوالات زیادی که راجع به انتخاب رشته توی سایت پرسیده میشد با خودم گفتم باید اینطور همایشهارو بیشتر به بچه ها معرفی کرد تا دم انتخاب رشته سردرگم نباشن.
*ایا توی شهر شما زنگ تفریح(یا مشابه)برگزار میشه؟
اگه اره چجوریه توضیح بدین تا بقیه هم استفاده کنن
*از برگزار کننده ها(اگه کسی هست)توضیح بدین برگزاری چطوریه تا اگه بقیه خواستن برگزار کنن استفاده کنن
**ضمنا زنگ تفریح هیچ محدودیتی برای شهر نداره.یعنی شما اگه شیراز یا حتی استان فارس هم نباشین درصورت انتخاب شدن توی مراحل ثبت نام میتونین بیاین و این سه روز رو توی زنگ تفریح باشین
من سعی کردم توضیحات لازم رو بدم اگه سوالی داشتین تاجایی که بتونم جواب میدم(;
اینم سایت زنگ تفریحhttp://btiu.ir
 
آخرین ویرایش:
بالا