• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

برچسب پلی استیشن ۴ چیست؟

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Maryam kh

کاربر فعال
ارسال‌ها
43
امتیاز
163
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1391
وسایل جانبی انواع مختلفی دارند و هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. کاور یا اسکین پلی استیشن ۴ هم به عنوان تزیین و هم به عنوان محافظت از کثیفی و گرد و خاک و ایجاد خط و خش به کار می رود. و اما اسکین چیست؟ اسکین در لغت به معنای پوست و یا پوسته است که لایه ای ساخته شده با PVC است و پشت آن حالتی چسبدار دارد که به وسیله ی این چسب بر روی سطح پلی استیشن ۴ چسبانده خواهد شد.

skin-ps4.jpg

ابعاد این اسکین ها بر اساس ابعاد انواع پلی استیشن تغییر خواهند کرد. به طور معمول استفاده از اسکین و یا برچسب به عنوان تزیین کنسول به کار می رود و با داشتن آن ها می توانید پلی استیشن ۴ اسلیم خود را از یکنواختی نجات داده و حالتی جذاب تر به آن بدهید. البته علاوه بر اسکین مخصوص کنسول، اسکین مخصوص دسته های کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم نیز وجود دارد و می توان با استفاده از یک طرح مشخص برای هر دو این دو محصول را با هم ست کرد.
از زمانی که استفاده از پلی استیشن ۴ در ایران مرسوم شد، اسکین هایی با طرح های مختلف به طور وارداتی به داخل کشور راه پیدا کردند. امروزه بسیاری از طرح های مختلف برای برچسب های کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم وجود دارد که بر حسب سلیقه می توان آن را انتخاب و دستگاه خود را تزیین کرد. استفاده از اسکین ها همان طور که گفته شد ظاهری متفاوت به دستگاه داده و شخصیت متفاوت کاربر را به نمایش می گذارد.


تجربه ثابت کرده طرح های مختص بازی های پلی استیشن برای گیمرها از طرح های معمولی جذاب تر بوده است. علاوه بر تزیین، این برچسب یا اسکین ها کمک به محافظت از دستگاه نیز می کند. بر اثر گذشت زمان، امکان ایجاد خط و خش بر روی دستگاه بسیار زیاد است و اگر کنسول شما رنگی روشن داشته باشد به راحتی موجب کثیفی خواهد شد. استفاده از اسکین ها از این اتفاق ها جلوگیری خواهد کرد.


همین طور هر زمان که از طرح مورد نظر خسته شدید و به دنبال طرحی جدید بود به راحتی می توان اسکین PS4 را از روی کنسول جدا کنید و اطمینان داشته باشید که هیچ گونه اثری از چسب بر روی دستگاه باقی نخواهد ماند. البته این امر مشروط به خریداری اسکین با کیفیتی مناسب و از فروشگاه اینترنتی معتبر است. اگر اسکین از مواد اولیه نا مرغوب درست شده باشد، خوردگی و زدگی بدنه دستگاه و ماندن جای چسب بر روی دستگاه ممکن می شود.
ولی استفاده از اسکین ساخته شده با کیفیت مناسب نه تنها آسیب نرسانده بلکه در مقابل آسیب های احتمالی از بدنه کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم محافظت می کند. اسکین ها اگر از مواد مناسب تشکیل شده باشد، قابل شست و شو بوده و شاید در دراز مدت چاپ روی آن از بین برود. برای ضد آب بودن لازم است اسکین ها از دو لایه تشکیل شوند که لایه رویی یک لایه محافظ بی رنگ برای جلوگیری از از بین رفتن رنگ و چاپ آن در اثر گذشت زمان است.




اینجا کسی هست که بلد باشه اسکین پلی استیشن 4 طراحی کنه؟

منبع
 
بالا