• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

نحوه ی حذف کردن افزونه ها از اینترنت اکسپلورر

  • شروع کننده موضوع N.M
  • تاریخ شروع
  • شروع کننده موضوع
  • #1

N.M

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,605
امتیاز
13,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
تهران
مدال المپیاد
طلای دوره ۲۷ المپیاد ادبی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
ادبیات فارسی
همانطور که میدانید نصب پلاگین روی مرورگر اینترنت اکسپلورر بسیار راحت است ، و اگر شما از سیستم های امنیتی مانند آنتی ویروس‌ها و آنتی‌تروجان‌ها استفاده نمی‌کنید این پلاگین‌ها به طور خودکار در هنگام گشت زنی در اینترنت روی مرورگر شما نصب می‌شود. احتمال دیگری که ممکنه این پلاگین‌ها به طور خود کار روی مرورگر شما نصب شود دانلود نرم افزارها است که پس از نصب آنها ممکن است چند پلاگین روی مرورگر شما نصب شود.

این پلاگین‌ها در قسمت Manage Add-Ons مرورگر اینترنت اکسپلورر قابل دسترسی و مدیریت هست که برای رفتن به این قسمت ابتدا باید به روی دکمه Tools کلیک کرده و بعد گزینه Manage Add-Ons را انتخاب کنید. (توجه داشته باشید که این قسمت فقط در اینترنت اکسپلورر ۸ وجود دارد.)

در صفحه اصلی Manage Add-Ons میتوانید پلاگین‌های موجود را فعال یا غیرفعال کنید، آنها را حذف یا پاک کنید، و آنها را مدیریت کنید.

برای حذف پلاگین‌ها در اینترنت اکسپلورر، ۳ راه وجود دارد. اول اینکه به کنترل پنل ویندوز بروید و در آنجا لیست پلاگین‌های نصب شده را پیدا کنید.

دوم اینکه به محل نصب آن پلاگین یا نرم افزار بروید و آن را حذف کنید.

و سوم اینکه به قسمت Manage Add-Ons اینترنت اکسپلورر بروید که این روش از همه شایع تر است و راحت تر میتوان پلاگین‌ها را حذف کرد. شما در این قسمت میتوانید با کلیک راست کردن روی پلاگین‌ها آنها را خذف و یا غیر فعال کنید.
remove_internet_explorer_add-on_toolbar.jpg

با کلیک راست روی پلاگین‌های نصب شده در قسمت Manage Add-Ons با اطلاعات بیشتری رو به رو می‌شوید. از جمله آدرس وب سایت پلاگین، حجم پلاگین، تاریخ نصب پلاگین، نوع پلاگی ، حالت پلاگین و قابلیت‌هایی مانند حذف پلاگین، غیر فعال کردن پلاگین و کپی کردن پلاگین ها.
internet_explorer_add-ons.jpg

البته برخی از این روش ها برای حذف پلاگین ها موفق آمیز نیست ولی به نظر میرسد که استفاده از Manage Add-Ons بهتر نتیجه داده و راحت تر میتوان با آن پلاگین ها را حذف کرد. همچنین بعضی از پلاگین ها هم وجود دارند که اصلا قابلیت خذف شدن ندارند و نمیتوان آنها را حذف کرد. خب این بود آموزش کامل حذف پلاگین ها در مرورگر اینترنت اکسپلورر.
منبع:http://www.itteach.ir/1389/01/05/how-to-remove-add-ons-and-toolbars-in-internet-explorer/
 
بالا