• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

تازه ها

  • شروع کننده موضوع N.M
  • تاریخ شروع
  • شروع کننده موضوع
  • #21

N.M

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,605
امتیاز
13,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
تهران
مدال المپیاد
طلای دوره ۲۷ المپیاد ادبی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
ادبیات فارسی
پاسخ : تازه ها

کروم میتازد!!

داشتان از این قراره که
هنوز به یک ماه نرسیده، گروه توسعه مرورگر کروم، این مرورگر را به نگارش 9 بردند. به گزارش بتانیوز، هفته گذشته نگارش9 تحت توسعه کروم برای دریافت در اینترنت قرار داده شد. گفتنی است طبق رسم و رسوم گوگل، با پیش رفتن نگارش تحت توسعه، باقی کانال ها نیز نگارش خود را ارتقا می دهند و نگارش قدیمی تر بتا را از جریان خارج می کنند، اما هنوز نگارش 8 بتا در کانال کروم وجود دارد. گفتنی است گوگل چرخه عرضه 6 هفته ای دارد و این بار به جای عرضه نگارش بتای جدیدتر، نگارش تحت توسعه خود را جلو برد. در حال حاضر نگارش تحت توسعه گوگل 2مرحله از نگارش بتای آن جلوتر است.
نگارش 9 تحت توسعه کروم فهرست بلندبالایی از تغییرات و تعمیرات را در خود دارد و از فناوری های نوینی چون همخوان سازی گذرواژه ها، سیستم داخلی تشخیصdns، بهبود نوار کناری و ورود اطلاعات از طریق صدا پشتیبانی می کند. همچنین این مرورگر نگارش موتور جاواسکریپت خود را با کمی ارتقا به 5 / 2 بالا برد. گفته می شود عرضه گوگل کروم8 بتا به دلیل وجود نقص امنیتی در پخش کننده فلش ادوبی به تاخیر افتاده است و پس از ارائه وصله امنیتی از سوی ادوبی، منتشر خواهد شد. این حفره امنیتی اواخر ماه گذشته میلادی معرفی شد.ادوبی در وب سایت خود آورده است: «در حال نهایی کردن وصله تعمیری برای فلش پلیر10 هستیم و به زودی وصله را برای تمام سیستم های عامل عرضه می کنیم. انتظار داریم که نگارش فلش آندروید را تا اواسط ماه آینده میلادی و ادوبی ریدر را نیز که این حفره در آن نیز وجود دارد، تا آخر ماه آینده به روز کنیم.»
منبع

به نظر من که یکم دیگه پیش بره کروم واقعا میشه رقیب اصلی فایر فاکس ! زود به زود که داره نگارش جدید میده،مردمم که روز به روز دارن میرن سمت کروم...پس ایول کروم! P:> P:>
 
بالا