- شروع کننده موضوع
- #1
homayun
کاربر فوقفعال
- ارسالها
- 126
- امتیاز
- 22
- نام مرکز سمپاد
- شهید بهشتی
- شهر
- بوشهر
پروژه اولین بازی آنلاین ایرانی آسمان دژ در تابستان سال 1387 در دستور کار شرکت توسعه گر شبیه ساز قرار گرفت و با تشکیل تیم توسعه گر، روند ساخت این بازی آغاز شد.
در مهرماه سال بعد، نخستین معرفی آسمان دژ به عنوان اولین بازی آنلاین ایرانی در نمایشگاه رسانه دیجیتال 1388 برای کاربران علاقه مند صورت گرفت و با حضور مشتاقانه علاقه مندان به این سبک از بازی ها در غرفه آسمان دژ، نخستین آشنایی علاقه مندان با محیط علمی تخیلی و سبک مبتنی بر وب آسمان دژ حاصل شد. آسمان دژ در این نمایشگاه موفق به کسب عنوان محصول نوآورانه از سوی برگزار کنندگان شد.
در اواخر مهرماه، دومین حضور عمومی و اولین حضور بین المللی آسمان دژ در نمایشگاه بازیهای رایانه ای دوبی 2009 شکل گرفت که آسمان دژ با معرفی خود به بازدید کنندگان از سراسر جهان، گام بعدی خود را نیز پیمود. هم اکنون آسمان دژ از اعضای اتحادیه محتویات سرگرم کننده آسیاست.
نسخه تست آسمان دژ در آبان سال 88 میزبان علاقه مندان به بازی های مبتنی بر وب بود و حضور 2900 کاربر را در مدت 6 ماه تجربه کرد.
در اسفندماه 88 تیم توسعه گر آسمان دژ با حضور خود در اولین همایش بازی های رایانه ای در دانشگاه شریف، تجربیات خود را در مورد ساخت بازی های آنلاین در اختیار دانشجویان، علاقه مندان و سایر دست اندرکاران این صنعت قرار داد.
نسخه 1 آسمان دژ در مراحل پایانی تست خود به سر می برد و به زودی میزبان علاقه مندان به این سبک از بازی ها خواهد شد.
آسمان دژ همچنان در ابتدای راه قرار دارد...
داستان بازی:
خلاصه ای از قسمت اول داستان بازی
سال 2808 منظومه شمسی. بشر در اوج پیشرفت تکنولوژیکی خود به سر می برد. عمر بشر به متوسط 150 سال رسیده و با استفاده از پرش در Hyper Space به فواصلی در حد 10 واحد نجومی بشر موفق شده که نسل خود را در منظومه شمسی گسترش دهد و ایجاد و استفاده از کرم چاله ها همچنان بزرگترین آرزوی بشر برای دست یافتن است.
دولت واحد بین منظومه ای بخاطر اختلافاتی که بر سر قدرت بین انسانها شکل گرفت متلاشی شد و باعث شد که آدمیان به سه گروه تقسیم شوند.گروه اکثریت در کره زمین باقی ماندند، گروهی به قمر ادیسه رفتند و گروه اقلیتی مخاصم در اقمار مصنوعی مریخ سکنی گزیدند. گروه سوم برای برتری پیدا کردن نسبت به دو گروه دیگر و تصاحب زمین دست به ساخت روباتهای جنگجو زدند. نئوریس ها رباتهای جنگنده ای بودند که قابلیت ساخت و تعمیر و ارتقا بخشیدن به خودشان را دارا بودند. جنگ منظومه ای اول بین این سه گروه در گرفت و سر انجام با عملیاتی انتحاری دو گروه دیگر بر ضد اقلیت تند رو و بی اثر کردن موقتی نئوریسها به پایان رسید این عملیات و گروه انتحاری آن سایۀاژدر نامیده شدند. بعد از این عملیات رباتها به خارج از منظومه شمسی رانده شدند و بدون اینکه کاری به انسانها داشته باشند مشغول ارتقا خودشان شدند.
سالها گذشت تا بر حسب اتفاقی دردناک جنگ منظومه ای دوم، این بار بین روباتها و انسانها شکل گرفت. قدرت غیر قابل دفاع رباتها باعث شد که انسانها تنها راه نجات را در فرار از منظومه شمسی بیابند. کلیه دانشمندان به یاری یکدیگر گروهی به نام گروه نجات تشکیل دادند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا موفق به ساخت سکوی پرتابی بشوند که بتواند با استفاده از کرم چاله، انسانها را به چند صد سال نوری دورتر فراری دهد. سرانجام سکو ساخته شد و انسانها موفق شدند در گروههای 1000 نفری از منظومه شمسی به منظومه دیگری بگریزند.
انسانها در این منظومه جدید سه هدف را دنبال می کردند:
1.بقای نسل انسان .
2.ساخت تجهیزات پرش برای فرار در صورت حمله احتمالی رباتها .
3.تجهیز کردن خودشان برای حمله و بازپس گیری منظومه شمسی و نابودی روباتها .
جستجو برای سرزمین جدید:
با ورود انسانها به منظومه جدید فصل جدیدی از تاریخ تمدن بشر شکل گرفت. انساها بعد از پرتاب به این نقطه از فضا تلاش برای زندگی جدید را آغاز کردند. خانوده های زیادی در جریان جنگ با رباتها از هم پاشیده شدند. انساهای زیادی در جریان فرار از عزیزانشان جدا شدند ولی امید به زندگی باعث شد که انسانها تمام تلاش خود را برای یافتن مامن جدیدی برای زندگی به کار بگیرند. با همدلی و یکرنگی افراد، سیارکهای جدیدی برای زندگی انتخاب و حیات زمینی در آنها آغاز گشت.
بازسازی و توسعه تمدن بشر:
مشکل اساسی برای زندگی در این سیارکها این بود که علارقم دانش بشر، زیرساخت تکنولوژیکی لازم برای استفاده از این دانش موجود نبود. پس همگان شروع به ساخت کارخانه ها معادن و سایر تجهیزاتی پرداختند که برای ادامه حیات به آنها احتیاج داشتند.
جنگ برای ادامه بقا:
کمبود منابع در منظومه جدید به سرعت انسانها را به فکر تصاحب سایر سیارکها انداخت. در این میان درگیری بین انسانها اجتناب ناپذیر بود و شکل گیری اتحاد ها و صلح کردن با بعضی از همسایگان و جنگ با سایرین به زودی شکل گرفت.
و داستان ادامه دارد ...
اینم چندتا عکس از بازی:
تو مجله دنیای بازی تنها مشکل هایی که گرفته بودن چیزایی مثل مشکلات املایی و دستوری در سرور انگلیسی بازی بوده...
سرور اول بازی هم بعد از 15 روز کاملا پر شد.
سایت بازی:
www.asmandez.ir
در مهرماه سال بعد، نخستین معرفی آسمان دژ به عنوان اولین بازی آنلاین ایرانی در نمایشگاه رسانه دیجیتال 1388 برای کاربران علاقه مند صورت گرفت و با حضور مشتاقانه علاقه مندان به این سبک از بازی ها در غرفه آسمان دژ، نخستین آشنایی علاقه مندان با محیط علمی تخیلی و سبک مبتنی بر وب آسمان دژ حاصل شد. آسمان دژ در این نمایشگاه موفق به کسب عنوان محصول نوآورانه از سوی برگزار کنندگان شد.
در اواخر مهرماه، دومین حضور عمومی و اولین حضور بین المللی آسمان دژ در نمایشگاه بازیهای رایانه ای دوبی 2009 شکل گرفت که آسمان دژ با معرفی خود به بازدید کنندگان از سراسر جهان، گام بعدی خود را نیز پیمود. هم اکنون آسمان دژ از اعضای اتحادیه محتویات سرگرم کننده آسیاست.
نسخه تست آسمان دژ در آبان سال 88 میزبان علاقه مندان به بازی های مبتنی بر وب بود و حضور 2900 کاربر را در مدت 6 ماه تجربه کرد.
در اسفندماه 88 تیم توسعه گر آسمان دژ با حضور خود در اولین همایش بازی های رایانه ای در دانشگاه شریف، تجربیات خود را در مورد ساخت بازی های آنلاین در اختیار دانشجویان، علاقه مندان و سایر دست اندرکاران این صنعت قرار داد.
نسخه 1 آسمان دژ در مراحل پایانی تست خود به سر می برد و به زودی میزبان علاقه مندان به این سبک از بازی ها خواهد شد.
آسمان دژ همچنان در ابتدای راه قرار دارد...
داستان بازی:
خلاصه ای از قسمت اول داستان بازی
سال 2808 منظومه شمسی. بشر در اوج پیشرفت تکنولوژیکی خود به سر می برد. عمر بشر به متوسط 150 سال رسیده و با استفاده از پرش در Hyper Space به فواصلی در حد 10 واحد نجومی بشر موفق شده که نسل خود را در منظومه شمسی گسترش دهد و ایجاد و استفاده از کرم چاله ها همچنان بزرگترین آرزوی بشر برای دست یافتن است.
دولت واحد بین منظومه ای بخاطر اختلافاتی که بر سر قدرت بین انسانها شکل گرفت متلاشی شد و باعث شد که آدمیان به سه گروه تقسیم شوند.گروه اکثریت در کره زمین باقی ماندند، گروهی به قمر ادیسه رفتند و گروه اقلیتی مخاصم در اقمار مصنوعی مریخ سکنی گزیدند. گروه سوم برای برتری پیدا کردن نسبت به دو گروه دیگر و تصاحب زمین دست به ساخت روباتهای جنگجو زدند. نئوریس ها رباتهای جنگنده ای بودند که قابلیت ساخت و تعمیر و ارتقا بخشیدن به خودشان را دارا بودند. جنگ منظومه ای اول بین این سه گروه در گرفت و سر انجام با عملیاتی انتحاری دو گروه دیگر بر ضد اقلیت تند رو و بی اثر کردن موقتی نئوریسها به پایان رسید این عملیات و گروه انتحاری آن سایۀاژدر نامیده شدند. بعد از این عملیات رباتها به خارج از منظومه شمسی رانده شدند و بدون اینکه کاری به انسانها داشته باشند مشغول ارتقا خودشان شدند.
سالها گذشت تا بر حسب اتفاقی دردناک جنگ منظومه ای دوم، این بار بین روباتها و انسانها شکل گرفت. قدرت غیر قابل دفاع رباتها باعث شد که انسانها تنها راه نجات را در فرار از منظومه شمسی بیابند. کلیه دانشمندان به یاری یکدیگر گروهی به نام گروه نجات تشکیل دادند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا موفق به ساخت سکوی پرتابی بشوند که بتواند با استفاده از کرم چاله، انسانها را به چند صد سال نوری دورتر فراری دهد. سرانجام سکو ساخته شد و انسانها موفق شدند در گروههای 1000 نفری از منظومه شمسی به منظومه دیگری بگریزند.
انسانها در این منظومه جدید سه هدف را دنبال می کردند:
1.بقای نسل انسان .
2.ساخت تجهیزات پرش برای فرار در صورت حمله احتمالی رباتها .
3.تجهیز کردن خودشان برای حمله و بازپس گیری منظومه شمسی و نابودی روباتها .
جستجو برای سرزمین جدید:
با ورود انسانها به منظومه جدید فصل جدیدی از تاریخ تمدن بشر شکل گرفت. انساها بعد از پرتاب به این نقطه از فضا تلاش برای زندگی جدید را آغاز کردند. خانوده های زیادی در جریان جنگ با رباتها از هم پاشیده شدند. انساهای زیادی در جریان فرار از عزیزانشان جدا شدند ولی امید به زندگی باعث شد که انسانها تمام تلاش خود را برای یافتن مامن جدیدی برای زندگی به کار بگیرند. با همدلی و یکرنگی افراد، سیارکهای جدیدی برای زندگی انتخاب و حیات زمینی در آنها آغاز گشت.
بازسازی و توسعه تمدن بشر:
مشکل اساسی برای زندگی در این سیارکها این بود که علارقم دانش بشر، زیرساخت تکنولوژیکی لازم برای استفاده از این دانش موجود نبود. پس همگان شروع به ساخت کارخانه ها معادن و سایر تجهیزاتی پرداختند که برای ادامه حیات به آنها احتیاج داشتند.
جنگ برای ادامه بقا:
کمبود منابع در منظومه جدید به سرعت انسانها را به فکر تصاحب سایر سیارکها انداخت. در این میان درگیری بین انسانها اجتناب ناپذیر بود و شکل گیری اتحاد ها و صلح کردن با بعضی از همسایگان و جنگ با سایرین به زودی شکل گرفت.
و داستان ادامه دارد ...
اینم چندتا عکس از بازی:
تو مجله دنیای بازی تنها مشکل هایی که گرفته بودن چیزایی مثل مشکلات املایی و دستوری در سرور انگلیسی بازی بوده...
سرور اول بازی هم بعد از 15 روز کاملا پر شد.
سایت بازی:
www.asmandez.ir