به نظر من
یه برنامه ای که بتونه فایل ها رو مدیریت کنه باید دانلود کرد و فایل هامون رو دسته بندی کنیم
یه چیزی تو مایه های دانلودمنیجیر که چجوری فایل های دانلودی رو مدیریت میکنه ، یه برنامه هایی هم وحود داره که به راحتی میتونید فایلهاتون رو توش مدیریت کنید
من تا قبل از اینکه Google Drive راه بیفته فایل هام رو تو 4shared ذخیره میکردم . امکانات 4shared عالی بود و من راضی بودم . البته چیزی که توش آزارم میداد این بود که سرعت دانلود اکانت های فری خیلی پایین بود و موقعی که فایلی رو دوباره نیاز داشتی مشکل ساز میشد ( اما نه زیاد ) .
الان از 2 سرویس Google Drive و Ubuntu One استفاده میکنم و راضی هم هستم . محدودست خاصی ندارن .
همون طور که همه گفتن روشای زیادی برای این کار است.
از استفاده از سایت های اینترنتی گرفته تا Back up رو هارد یا فلش.
ولی مشکل سایت های اینترنتی محدود بودن فضای آپلوده ولی بعضی از سایت ها امنیت بالایی داره و اگه مشکل پرداخت هزینه ای رو به صورت ماهانه ندارید این کار خوبیه به نظرم.
یکی از این سایت های خوب ایمن که کار باهاش هم آسونه سایت sugarsync که یه نرم افزار کم حجم رو از سایت دانلود میکنید و نصب میکنید و از اون به بعد میتونید به راحتی مطالب رو ذخیره کنید.
این سایت در ابتدا 5 گیگ فضای رایگان به شما میده واگه بخواید میتونید پول بدید و فضای بیشتری بگیرید
اما من خودم از تمام مطالبم یه کپی روی هارد دارم و راضی هستم و تنها مشکلم اینه که اگه مشکلی برای هارد پیش بیاد یه جورایی به اف میرم.
+ در کل هر روشی رو انتخاب میکنید تا آخر پایبند همون روش باشید و روش خود رو عوض نکنید چون دچار مشکل میشید بدجور!