اولا اینو بگم
من جز بیییییییی استعداد ترینا توی رانندگی در جهانم :))
بار اول و تمام بارهای اول :)) ماشین اصن یه مترم جلو نمیرفت :))
تا رفتم کلاس رانندگی که واقن مربیم از یه چوب خشک راننده ساخت :)) راننده خوبی نه البته :)) ولی به هر حال راننده :))
من تو دوران مدرسه دوران راهنمایی سرویسامون میومدن جمع میشدن تو حیاط
بعد تو باید مینی بوستو پیدا میکردی و سوار میشدی
روز اول مهر مینی بوسمون و رانندش معلوم میشد و بقیه سال همون بود
من هنوز بعد حدود ۱۰ سال خواب میبینم اول مهره و نمیتونم مینی بوسمو پیدا کنم و جام گذاشته و رفته و من باید خودم راه...
سلام وقتتون بخیر
نکته ی اولی که درباره ی این رشته باید بدونید این هستش که مطالب از انتظارتون سنگین تر هستند و مقایسه ای بودن مباحث در گونه های مختلف واقن میتونه سخت باشه
در میانه راهتون هم یک آزمون پره انترنی رو باید پشت سر بذارید برای ورود به مراحل بیمارستانی و اگر نتونید این ازمون رو با موفقیت...
@moana(: اجتماعی ترین
@حمیده مامان ترین مخفف نویس ترین
@mammadreza پسر ترین :)) از لحاظ اکیپ باز بودن :))
@zeynabgol عمیق ترین ... اگه در آینده به یه جای خیلی خفن نرسه من عصبانی میشم ترین :))
@hesam.kh معلوم نیس هیچ وقت تو آواتارش کودومه ترین :))
@اسدالهی یکم بچگی کن از علامه حلی و داستان بالای...
من فقط اینو بگم که اضافه کار میدادن ... بله ... اما قطع شده الان دیگه ... حداقل اینجا که این شکلیه
ساعت کاری هم که خب طولانی تره مال اغلب کارمندا
گاها محیط کار شدیدا خشن و زبر و مردونس برای من با توجه به این که تو محل کارم تنها خانومم و جنس کارمون مردونس و خب خیلی کارمندا شرایطون مثل منه
روز زن...
برای من جواب یه آره ی محکمه
من سمپادو بعد 6 سال دوری ازش واقن دوست دارم
دلیلمم برای این علاقه برنمیگرده به امکانات آموزشی ، چون مدرسه ی ما کاملا محروم بود
اما من جهت فکری که تو این مدارس کنار هم سن و سالای خودم گرفتم دوست داشتم
این که اغلب همکلاسی های من آدمایی با مغز بسته نبودن و توی همون سن کم...