پاسخ : تابستان رو از دست دادم
من قبلا کنکور دادم سال 88، البته باز می خوام کنکور بدم تا رشته مورد علاقم قبول بشم اونموقع من درصدای آزمونم تو رنج 50 تا 70 درصد بود این باعث اعتماد به نفس کاذب واسم شد و پشتیبانم میگفت پزشکی شهر خودم میارم ولی کنکور رتبم شد 4200 و نشد پزشکی بیارم
حالا شاید 90 درصد...