- شروع کننده موضوع
- #1
NEO
کاربر خاکانجمنخورده
- ارسالها
- 2,368
- امتیاز
- 5,899
- نام مرکز سمپاد
- شهید بهشتی
- شهر
- بوشهر
- رشته دانشگاه
- مهندسی نفت
مدتیه که صدا و سیما توی تمام شبکههاش دکون باز کرده و برای خروج از بحران مالیای که دچارش شده، کاسهی گداییش رو به سمت هر محصول و شرکتی دراز کرده.
موضوع به تبلیغات پرحجم و زیاد کالاهای مختلف در میانبرنامهها(پیامهای بازرگانی) ختم نمیشه و این تبلیغات به درون برنامههای مختلف مثل برنامههای خانوادگی، کودک، آشپزی، سریالها یا حتی مقولهی کنکور هم کشیده شده.
معلوم هم نیست که صدا و سیما واقعا بدهکاره و داره از این راه جبران مافات میکنه یا بدهیهاش کم یا کاملا تصویه شده ولی این رویه به مذاق مدیرانش خوش اومده و نخواستن خودشون رو از این درآمد راحت محروم کنن.
ولی خوب سوال اصلی اینه که با توجه به اینکه یکی از اصلیترین راههای کسب درآمد هر شبکه تلویزیونی تبلیغاته چطور باید از این شیوه به درستی استفاده کرد تا هم باعث ریزش مخاطب نشه و هم برای شبکه سودآوری داشته باشه؟
شبکههای بزرگ تلویزیونی مخصوصا شبکههای آمریکایی و اروپایی که توی کشورهای مختلف شعبه و هزاران کارمند و حقوق بگیر دارند چطور از تبلیغاتشون استفاده میکنند تا هم کسب درآمد کنند و به سوددهی برسند و هم در رقابت با انبوه کانالهای دیگه از میدون به در نشند؟
موضوع به تبلیغات پرحجم و زیاد کالاهای مختلف در میانبرنامهها(پیامهای بازرگانی) ختم نمیشه و این تبلیغات به درون برنامههای مختلف مثل برنامههای خانوادگی، کودک، آشپزی، سریالها یا حتی مقولهی کنکور هم کشیده شده.
معلوم هم نیست که صدا و سیما واقعا بدهکاره و داره از این راه جبران مافات میکنه یا بدهیهاش کم یا کاملا تصویه شده ولی این رویه به مذاق مدیرانش خوش اومده و نخواستن خودشون رو از این درآمد راحت محروم کنن.
ولی خوب سوال اصلی اینه که با توجه به اینکه یکی از اصلیترین راههای کسب درآمد هر شبکه تلویزیونی تبلیغاته چطور باید از این شیوه به درستی استفاده کرد تا هم باعث ریزش مخاطب نشه و هم برای شبکه سودآوری داشته باشه؟
شبکههای بزرگ تلویزیونی مخصوصا شبکههای آمریکایی و اروپایی که توی کشورهای مختلف شعبه و هزاران کارمند و حقوق بگیر دارند چطور از تبلیغاتشون استفاده میکنند تا هم کسب درآمد کنند و به سوددهی برسند و هم در رقابت با انبوه کانالهای دیگه از میدون به در نشند؟