Deleted member 20552
مهمان
پاسخ : ال کلاسیکو
چیزه
حالا بارسا برد یا رعال باخت؟؟؟
عیب نداره.
حداقل این باختش آبرومندانه تر از نتیجه بازی با شالکه و اینا بود.یا حتی اون چند تا باخت متوالی از اتلتیکو
عملکرد نیمار یکم ضایه نبود خیلی؟؟
چیزه
حالا بارسا برد یا رعال باخت؟؟؟

عیب نداره.
حداقل این باختش آبرومندانه تر از نتیجه بازی با شالکه و اینا بود.یا حتی اون چند تا باخت متوالی از اتلتیکو

عملکرد نیمار یکم ضایه نبود خیلی؟؟





عزیزم


))رونالدو یه بدن تو آفساید بود. و حرف راموس رو قبول دارم مثلا نمیشه با اینکه داور یه مدت زمان طولانی سوتش گم شده بود مقابله کرد! کارواخال باید اخراج میشد و تعداد کثیری خطا گرفته نشد رو بازیکنای بارسا.په په هم که چنان تمارض میکرد اگه کسی نمیدونست فک میکرد جدا طوریش شده! کلا بحث درمورد داوری بیهوده س اونم داوری که ریالیا بعد انتخاب شدنش ابراز رضایت کرده بودن.

