با در نظر گرفتن برنامههاتون، از حدود 1 هفته مونده به کنکور، به ترتیب از سال 94 به عقب، کنکورای داخل و خارج رو بچینین؛ با توجه به بازه زمانی که به نظرتون برای هر کنکور و بررسی ـش لازم ـه؛ بعد مشخص میشه که از کی باید شروع کنین!به نقل از @@sin :به نظرتون بهترین زمان برای شروع سه روز یکبار کیه؟؟
برای کسی که یه کم درساش عقب مونده!
به نقل از @rmin@ :من هنوز واسه فيزيك خود درگيري دارم . يكي بياد بگه تستاي كنكور سالاي قبلو بزنيم بهتره يا تستاي ويژه جمع بندي گاج ؟ و كلا هر فصل چن تا بزنيم خوبه ؟!
(پاسخ های جامع کامل و صحیحتان را
پذیرا هستیم!
)آره اتفاقا شادمهر ميرفتمبه نقل از sadlove :دینیو من خودم خط ویژه روزی 3 4 تا درس میخوندم هر 12 روز تقریبن یه دور مرور میشد .
کلن بستگی داره برای مرور ب خودتون بنظرم . باید از روی تحلیل ازمونها و شناخت خودتون روی نقاط ضعفتون و نقاط قوتون یه فرمولی برا خودتون بسازین :د من دینیم نقطه قوت عمومیام بود .
فیزیکو جزوه شادمهر نداری ؟ با کی کلاس میرفتی ؟ (@rmin) فیزیک نباید بنالیا فیزیک شیراز قویه :د من خودم جزوه شادمهرو خوندم فقط بعد از عید هعی هر مبحث تو ازمونها می دیدم مشکل دارم یا حس میکردم فراموش کردم جزوشو میخوندم سوالاشو حل میکردم روز قبل هر ازمونیم لقمه مهر و ماه ورق میزدم :د


به نقل از @rmin@ :آره اتفاقا شادمهر ميرفتم
سوال نميدونم از كجا حل كنم . شادمهرم پارسال پروژش فقط سوالاي كنكور بود آسون بود سوالاش . ٩٥ م فيزيكش سخت شده بود ! امسالم پروژه نگرفتم كلا . سوال نميدونم از كجا بزنم
سوال بعدي حالا :
من امسال عمومي اول زبان ميزنم بعد ديني بعد ادبيات بعد عربي . اين كنكوراي زرد عمومي ربع ساعتم وقت اضاف ميارم . ولي قلمچي يكم عربي وقت كن ميارم . كار درستيه ؟! همه بهم ميگن اشتباهه !! چون ضريب اون دوتا بالا تره .
خب مثلا زبان ٩٠ با عربي ٧٠ يكي نيس؟!
خود جزوشو بخون بنظرم . من با خود جزوش برا بعد عید فیزیک 94 رو 70 زدم ! نیازی ب پروژش نیس .به نقل از @rmin@ :آره اتفاقا شادمهر ميرفتم
سوال نميدونم از كجا حل كنم . شادمهرم پارسال پروژش فقط سوالاي كنكور بود آسون بود سوالاش . ٩٥ م فيزيكش سخت شده بود ! امسالم پروژه نگرفتم كلا . سوال نميدونم از كجا بزنم
سوال بعدي حالا :
من امسال عمومي اول زبان ميزنم بعد ديني بعد ادبيات بعد عربي . اين كنكوراي زرد عمومي ربع ساعتم وقت اضاف ميارم . ولي قلمچي يكم عربي وقت كن ميارم چون يه ساعته .كار درستيه ؟! همه بهم ميگن اشتباهه !! چون ضريب اون دوتا بالا تره .
خب مثلا زبان ٩٠ با عربي ٧٠ يكي نيس؟!
به نقل از امــــیــــر حســـیـــــن ۹۸ :دوستان یکی بگه بالاخره تو کنکور تو ادبیات ، لغت فقط از ستاره دارا میاد یا از اون یکی ها هم میاد؟
تو کتاب های موضوعی مث الگو و لقمه غیر از ستاره دارا لغات متن رو هم اورده منظورم اونا بود حتی اسم نویسنده هارم معنی کردن تو این کتابا(یعنی در این حد). اگه که سوال میدن از اونا خب میخونیم(چون واسه ازمونا اکثرا خوندم چه ستاره دار چه غیر ستاره دار) .از بعضیا شنیده بودم ک فقط ستاره دار میدن گفتم اگه اینطور باشه ک وقتمو واسه مرور غیر ستاره دارا تلف نکنم .به نقل از sadlove :اون یکی ها کدومه ؟
شده تا حالا ک غیر از لغات اعلام و ستاره دارا هم لغات بدن.. البته برای شمارشیا مشکل پیدا میکنین فقط اگه شمارشی نباشه با رد گزینه حل میشه یه مورد اشکالی ایجاد نمیکنه..
حالا شوما اون یکی ها هم نخوندی لااقل این لغتیایی ک تو پاورقی هر درس میدن رو بخون . اگرم رو کتاب کمک درسی میخونین ک بهتره .
لقمه مهروماه داشتم ولی اون ستاره دارا رو مشخص نکرده . الگو میخونمبه نقل از sadlove :دیگه در حد اسم نویسنده ن ولی خب اومده غیر ستاره دارا هم .
خیلی سبز یا لقمه مهر و ماه خوبن..
کلک اینا غلط و اضافی زیاد دارن..
هامون سبطیم میگن خوبه بچه ها راضین
چی خوندین ؟

نه همیشه، عموما فصلایی که یکم مشکل داشتم رو بلافاصله میرفتم سراغ پاسخ نامه. بقیه رو پشت هم میزدمبه نقل از ☆ZDM☆ :احیانا وقتی تستارو میزدی سریعا سراغ جواب میرفتی؟؟
چون بعضی اوقات مشکل از این کار سرچشمه میگیره

به نقل از ـمـ ـهـ ـر ـنا ـز :نه همیشه، عموما فصلایی که یکم مشکل داشتم رو بلافاصله میرفتم سراغ پاسخ نامه. بقیه رو پشت هم میزدم
* آی کیو های گاج چطورن؟ از خط ویژه ها بهترن؟؟
