• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع first amir
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از sadlove :
ولی خب مثلن فیزیک سنجش خیلی اسون بود
فیزیک ریاضی هم آسون تر از کنکور بود؟
درصدتون چقدر تغییر کرد تو کنکور؟

شیمی و فیزیک کنکور های تجربی اخیر رو بزنیم؟
اگه واسه انتگرال و دوفصل آخر فیزیک پیش و الکترو شیمی و گرما از فیزیک 2 تست نزدیم الان بزاریم تو برناممون یا همون تست های کنکور رو که میزنیم کافیه؟
توی اون دو روزی که وقت برای تحلیل کنکور ها میزاریم فقط اون بخش هایی که حس میکنیم تسط نداشتیم یا غلط زدیم رو مرور کنیم یا برنامه ی جدا برای مرور بقیه جاها هم داشته باشیم؟
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از shima taj :
فیزیک ریاضی هم آسون تر از کنکور بود؟
درصدتون چقدر تغییر کرد تو کنکور؟

شیمی و فیزیک کنکور های تجربی اخیر رو بزنیم؟
اگه واسه انتگرال و دوفصل آخر فیزیک پیش و الکترو شیمی و گرما از فیزیک 2 تست نزدیم الان بزاریم تو برناممون یا همون تست های کنکور رو که میزنیم کافیه؟
توی اون دو روزی که وقت برای تحلیل کنکور ها میزاریم فقط اون بخش هایی که حس میکنیم تسط نداشتیم یا غلط زدیم رو مرور کنیم یا برنامه ی جدا برای مرور بقیه جاها هم داشته باشیم؟

من 90 زدم سنجشمو یادمه اما کنکور 70 زدم .
نمیدونم مال ریاضیا رو والا..


پ.ن : البته من تجربی بودم فک کردم شما هم تجربی این :د دیگه جوابایی ک نوشته بودمو پاک کردم :د کلی نوشته بودم.. :د
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

زبان چی؟ :| کسی که تا حالا زبان نخونده زبانشم خوب نیس الان دقیقن چه خاکی بر سر کند؟؟!!راهی هست عایا؟
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از f-1391 :
زبان چی؟ :| کسی که تا حالا زبان نخونده زبانشم خوب نیس الان دقیقن چه خاکی بر سر کند؟؟!!راهی هست عایا؟

گرامرها رو بخون .
روزی 1 ربع لغت. همبن . ولی اگه وقت کردی هر شب ریدینگ بزن.
ولی گرامرو بخون کمه .

دوستان . هندسه خوب کار نکردم ارزش داره وقت بزارم ؟
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

دوستان دو تا سوال : کنکور 89 یکم ساده نبودع؟؟؟؟

دوم اینکه چکار کنم درصد عربی و ریاضیم بره بالا!؟؟؟
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از amirziaee680 :
دوستان دو تا سوال : کنکور 89 یکم ساده نبودع؟؟؟؟

دوم اینکه چکار کنم درصد عربی و ریاضیم بره بالا!؟؟؟
عربی حتما حتما زرد عمومی استفاده کن
از جمع بندی مهروماه هم استفاده کن
من از این دوتا خیلی نتیجه گرفتم
عربی کاملم کتاب عالیه ولی برای الان پیشنهاد نمیشه
ریاضی فقط با تست زیاد درس میشه
اونم تست های استاندارد
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

سلام میشه یکی راهنمایی کنه که برناممون برا امتحانا چجوری باشه و بخونیمو تست بزنیم ممنون :-w
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از حس و حال بد :
گرامرها رو بخون .
روزی 1 ربع لغت. همبن . ولی اگه وقت کردی هر شب ریدینگ بزن.
ولی گرامرو بخون کمه .

دوستان . هندسه خوب کار نکردم ارزش داره وقت بزارم ؟
ممنون از راهنمایی شما...
گرامر 4 تا میاد میشه 16 درصد :| (هر چند از سر منم زیاده!!!!) ولی اونایی که زبانبنشونو میترکونن چیکار میکنن؟ :-? روزی یه ربع لغت تا روز کنکور میشه چیزی در حدود 12 ساعت :| من خیلی ماهی قرمزما :-" دوستان روش معجزه آسا هست واسه زبان؟ 8-| :(( یکی که زبانش خوب نبود بعد یوهویی خوب زد سراغ ندارین؟؟ ~X( ~X(

اما ذر مورد هندسه!ب نظرم هندسه ریتم مشخصی نداره!یعنی هر سوالش ایده ی جدیدی میخواد(نظر شخصیه منه)اما اگه فک میکنید بقیه ی مباحثو یاد دارید میخواین ریاضیتون خوب بشه روش وقت بذارین...
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

بچه ها ماه رمضونو چجوری بخونیم بهتره؟+چ تایمایی؟

+سه روز یکبارو چ تایمی از روز بزنیم؟


#مرسی از همه:د
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از سارا کانر :
بچه ها ماه رمضونو چجوری بخونیم بهتره؟+چ تایمایی؟

+سه روز یکبارو چ تایمی از روز بزنیم؟

به نظر من تا یه حد خوبی اگه می‌تونین برنامه خواب ـتون رو به هم نزنین.
کنکور ـاتون ـم ترجیحا یه وقتی از روز بزنین که شرایط ـتون مساعد باشه؛ خواب ـتون نیاد، گرسنه نباشین،...
فک کنم همون صبح زود نسبتاً بهترین ـش باشه؛ ولی بستگی به شرایط خودتون داره...
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از مریم :
به نظر من تا یه حد خوبی اگه می‌تونین برنامه خواب ـتون رو به هم نزنین.
کنکور ـاتون ـم ترجیحا یه وقتی از روز بزنین که شرایط ـتون مساعد باشه؛ خواب ـتون نیاد، گرسنه نباشین،...
فک کنم همون صبح زود نسبتاً بهترین ـش باشه؛ ولی بستگی به شرایط خودتون داره...
بعد افطار چطوره ؟
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

من ی تاپیکی پیدا کردم اینجا،(ک البته درمورد ماه رمضونه قبلی حرف میزدن)،ک میگفتن دهونیم تا سه عو نیم شب بخوابیم،بعد تا5سحری عو نمازو اینا،بعد 5تا هروخ ک شد بخونیم.بعد یکی دو ساعت استراحتو خوابو اینا،بعد دوباره درس:د
البته یکی دوساعت مونده ب افطارو من ب شخصه نمیتونم بخونم :-"
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نظر من بچه ها برای. درس خوندن مثل قبل عمل کنید، روزه تاثیر زیادی به درس خوندنتون نداره، و بیشتر حتی کمک میکنه تمرکزتون بره بالاتر، با این وجود خودتون یکی دو روز امتحان کنید ببینید چطوری بهتره، بعضی ها شب تا صب می خونن، که به نظرم خوب نیست خواب شبتون رو بهم بریزید.
کنکور ها رو هم مثل قبل به نظرم برگزار کنید بهتر باشه، باور کنید توی کنکور کسی وقت نمیکنه وسط تست ها چیزی بخوره، جز حرص!!! البته :D
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از سارا کانر :
بچه ها ماه رمضونو چجوری بخونیم بهتره؟+چ تایمایی؟

+سه روز یکبارو چ تایمی از روز بزنیم؟
اگه سعي كنين تو تايم خود كنكور بزنين خيلي بهتره
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به شخصه،زمان خوابم خیلی سریع هماهنگ میشه،خودم قراره از بعد افطار،بخونم تا10_12ظهر واز اون ور تا افطار بخوابم :D
اینجوری کنکورارو میتونم تو تایم خودش بزنم و تشنگی چندان اثر نخواهد گذاشت،خواب هم کم نمیشه!
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از سارا کانر :
من ی تاپیکی پیدا کردم اینجا،(ک البته درمورد ماه رمضونه قبلی حرف میزدن)،ک میگفتن دهونیم تا سه عو نیم شب بخوابیم،بعد تا5سحری عو نمازو اینا،بعد 5تا هروخ ک شد بخونیم.بعد یکی دو ساعت استراحتو خوابو اینا،بعد دوباره درس:د
البته یکی دوساعت مونده ب افطارو من ب شخصه نمیتونم بخونم :-"

این برای کنکورای قدیمیه.برای قبلیا ماه رمضون اول سال کنکورشون بود اما شما باید ساعت خوابت تنظیم باشه.



برای ساعت کنکور دادن هم اگه خود ساعت کنکور هم نزدین میتونین ساعتتونو تنظیم کنین رو 8 من اینکارو میکنم و کلن هم یکی دوستام میگفت کنکورو 8.05 شروع کردن تو حوزشون من چون عادت دارم رو ساعتم کلن فیکس میکنم ساعت 8 به محض اینکه ازمونهام شروع میشه تکمه ساعتمو میزنم که شروع به کار کنه.
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

خب 5ساعت شب میخوابم 2ساعتم عصر دگ!خوب نیس ینی؟
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

به نقل از علی کوچولو! :
به نظر من بچه ها برای. درس خوندن مثل قبل عمل کنید، روزه تاثیر زیادی به درس خوندنتون نداره، و بیشتر حتی کمک میکنه تمرکزتون بره بالاتر، با این وجود خودتون یکی دو روز امتحان کنید ببینید چطوری بهتره، بعضی ها شب تا صب می خونن، که به نظرم خوب نیست خواب شبتون رو بهم بریزید.
کنکور ها رو هم مثل قبل به نظرم برگزار کنید بهتر باشه، باور کنید توی کنکور کسی وقت نمیکنه وسط تست ها چیزی بخوره، جز حرص!!! البته :D
منم با این که ببین اگ میتونین برنامتونو بهم نزنین موافقم...
ولی اون قسمت سرکنکور چیزی نخوردن رو نه...به شخصه سر کنکور هم آب خوردم هم 3 تا خرما...خیلی هم مفید بود در انرژی رسانی به مغز
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

بچه ها امکان داره دفترچه زمین جدا شه ؟ :|
 
پاسخ : سوالات و مشکلات کنکوری های 95 (فقط سوالات غیردرسی)

امکان داره زبونتو،خ محکم،گاز بگیری؟:/

#آخ این چ حرفیه میزنی خب؟:))
 
Back
بالا