خلاصه نویسی؟ الان ؟! بدترین کار ممکنه. خلاصه هایی که الان بخواد نوشته بشه حجمش بیشتر از کتاب میشه!به نقل از Mohsen S :ماه رمضون رو سعی کنین تست نزنین خلاثه نویسی کنین
Sent from my K012 using Tapatalk

مگه شیمی ۲ و ۳ رو نخوندین ? زبان فارسی الان چند دور خوندین شما ? گرامر و زیست سوم چی ?به نقل از حمیـده :خلاصه نویسی؟ الان ؟! بدترین کار ممکنه. خلاصه هایی که الان بخواد نوشته بشه حجمش بیشتر از کتاب میشه!
تعریف خلاصه نویسی اینه که شما یکی دو دور بخونین مطالبو، بعد چیزایی که یادتون مونده یا حس میکنین ممکنه یادتون بره رو مینویسین!
2 حالت داره!به نقل از Mohsen S :مگه شیمی ۲ و ۳ رو نخوندین ? زبان فارسی الان چند دور خوندین شما ? گرامر و زیست سوم چی ?
Sent from my iPhone using tapatalk.

حالت سومبه نقل از N!ma :2 حالت داره!
1. شما انقدری مطلب رو خوندید و تست زدید و آزمون دادید که کامل بلدید! خب چه نیازی به خلاصه هست؟
2. درس رو زیاد بلد نیستید و تست نزدید و ...! خب چه موقع خلاصه نویسیه؟!
من متوجه نمیشم چطور این حالت ممکنه!!به نقل از Mohsen S :حالت سوم
درس رو تازه یادگرفتید و در طول سال تست زدید و الانم مرور وخلاصه نویسی
راه حل شما چیه برای همچین کسی ?
Sent from my iPhone using tapatalk.


تازه یاد نگرفتن که بچه ها یاد گرفتنشون تازه تموم شدهبه نقل از N!ma :من متوجه نمیشم چطور این حالت ممکنه!!
درس رو تازه یادگرفتید و در طول سال تست زدید؟؟ قبل اینکه یاد بگیرید تست میزدید؟!
من کلا با خلاصه نویسی (در هر حالتی!) مخالفم! چون الان کتاب خوب خلاصه به اندازه کافی هست ، نهایتا میتونید یه سری نکته مهم (از نطر خودتون) که تو اون کتاب ها نیست رو بهش اضافه کنید! اینجوری خیلی تر و تمیز تر هم میشه!
کنکور 95 ، 13 ماه دیگه برگزار میشه! اگر هم درسی رو بلدید از روی یه کتاب دیگه تست بزنید!

به نقل از Mohsen S :تازه یاد نگرفتن که بچه ها یاد گرفتنشون تازه تموم شده
همگی در طول سال تست زدن کامل
Sent from my iPhone using tapatalk.

\
/


به نقل از امــیـــررضـــا :به احتمال خیلی زیاد
چون ده روز میاد جلوتر ماه، سال دیگه
و از هفدهم حدودا شروع میشه
شاید 20 تیر برگزار بشه کنکور اینده
آؤه برین سایت تعاونی سنجش تاریخ آژمون های جامعش رو ببینین. ماه رمضون آزمون جامع داره.به نقل از MERRY :سلام بچه ها مطمئنید که کنکور 95 بعد از ماه رمضان برگزار میشه؟؟ من که واقعاً گیج شدم![]()
خب منم فقط دارم استراحت میکنم :)ولی بیشتر استراحتم چون الان ماه رمضونه شامل خواب میشهبه نقل از SPECTRE :منم پارسال اینطوری بودم. اصلا حال نداشتم کتابو باز کنم! ولی درست میشینتازه از نهاییا تموم شدین و خسته این. یه چند روز به خودتون استراحت مطلق بدین و بعد با آرامش شروع کنید
کلا2,3ساعت از سحر تا افطار بیدارم.بعد پایتختم میخوابم
من10روز دیگه میتونم روزی6ساعت درس بخونم؟
اره عزیزم مطمئن باش میتونی حتی بیشترشو!!!!!!!به نقل از خوشحال :خب منم فقط دارم استراحت میکنم :)ولی بیشتر استراحتم چون الان ماه رمضونه شامل خواب میشهکلا2,3ساعت از سحر تا افطار بیدارم.بعد پایتختم میخوابم
من10روز دیگه میتونم روزی6ساعت درس بخونم؟



