• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

تابستون بعد کنکور

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع first amir
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : تابستون بعد کنکور

انقدر حوصلم سر رفته شیطونه میگه برم درس بخونم :-wاینم حکایت بعد کنکور ما
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

من موقعی که داشتم برنامه میریختم حواسم به ماه رمضون نبود اصلا :-ss ;;)
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

منم میخواستم کار کنم تا اگر احیانا رفتم شهر دیگه مشکل مالی پیدا نکنم !
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

به نقل از mjk76 :
انقدر حوصلم سر رفته شیطونه میگه برم درس بخونم :-wاینم حکایت بعد کنکور ما
باورم نميشه يکي مثل من پيدا شد
منم جديدا به سرم ميزنه برم درس بخونم
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

سمپادیا گروپ تو تلگرام داره بریم توش :D
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

به نقل از Mortez :
آقا خواهرم میگه بیا بهت sketch up و autocad رو بهت یاد بدم ، بهت قول میدم حداقل 2 میلیون بهت بدم ;;)

خیلی وسوسه کنندست :دی !

چ کنم ؟ :-"

+ همه دوستام چند تا زبان برنامه نویسی دیگه یاد گرفتن و رفتن کد زدن این مدت و من... :| اصن حوصلم نمیاد ! (مخصوصا که راجع به رشته آیندت مطمئن نباشی )

داغونم کردی!! :D

ما منتظریم نتیجه مرحله 2 بیاد
بگیریم بخندیم :D :|
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

چت روم کنکوری های بیکار وعلاف (:|
کسی پیشنهادی برای گذروندن اوقات تابستون داره به منم بگه.
حالم از هر چی فیلمه به هم میخوره از بس فیلم نگاه کردم.
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

به نقل از Mortez :
آقا خواهرم میگه بیا بهت sketch up و autocad رو بهت یاد بدم ، بهت قول میدم حداقل 2 میلیون بهت بدم ;;)

خیلی وسوسه کنندست :دی !

چ کنم ؟ :-"

+ همه دوستام چند تا زبان برنامه نویسی دیگه یاد گرفتن و رفتن کد زدن این مدت و من... :| اصن حوصلم نمیاد ! (مخصوصا که راجع به رشته آیندت مطمئن نباشی )
autocad که بیشتر مربوط به نقشه کشیه و این عایا بدرد نرم افزار که میخوای بری میخوره؟؟؟؟ :-" :-"
تا اونجا که من میدونم بیشتر بدرد معماری و عمران میخوره.... :D :D

+منم دارم شرو میکنم برنامه نویسی رو ولی نکه حجم کتابای برنامه نویسی کمه آدم ناامید میشه.....900 صفحه....چه خبره؟؟؟؟؟؟؟
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

از همینجا به 95 ای های تازه نفس عزیز اعلام میکنم اقا ناموسا تابستون بعد کنکور هیچ خبری نیست،هیچی
الکی تو رویاتون تو تابستون 95 نچرخید و چه میدونم ننویسید روز ازادی مثلا22خرداد
یادمه چند وقت قبل فک کنم امیررضا بود همین حرفو زد بعد من تو دلم گفتم فک کرده همه مثل خودشن با این حالت دقیقا ^-^ [-(
امیرجان شرمنده،حرفمو پس میگیرم :))
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

;;)
به نقل از Mortez :
نه ! اونجا نمیشه اسپم کرد :|
والا اینجام نمیشه اسپم کرد.

رعایت کنید لطفا! :)
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

بشینید درسای ترم یک و دو رو بخونید...
تازه بدبختیا شروع شده ...
ما بیخیال درس شدیم بعد از کنکور ترم یک و دومون نابود شد . یه ماه استراحت کافیه...
تا بدنتون گرمه شروع کنید به خوندن که سرد شه دردسر زیاد براتون ایجاد میشه .
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور


به نقل از FARD!N :
بشینید درسای ترم یک و دو رو بخونید...
تازه بدبختیا شروع شده ...
ما بیخیال درس شدیم بعد از کنکور ترم یک و دومون نابود شد . یه ماه استراحت کافیه...
تا بدنتون گرمه شروع کنید به خوندن که سرد شه دردسر زیاد براتون ایجاد میشه .
نبود اسمایلی میتونه حاکی از این باشه که شوخی نکردی و کاملا جدی گفتی
این حرف به مراتب خنده دار و مضحکه
شما که بعد از کنکور ترم یک و دوتون نابود شد ، مطمئن باشید در صورتی که بعد از کنکور هم میخوندید ، باز هم ترم یک و دوتون نابود میشد
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

شاید !
احتمالش پنجاه پنجاست...البته در صورتی که میخوندم احتمال بهتر شدن بیشتر می بود .اتفاقایی توی دانشگاه میوفته که اگر در فاز درس باشید کمتر بهشون برخورد میکنید . حاشیه های کمتر ....مسیر پیشروی هموارتر.بحث حاشیه رو نمیخوام وسط بکشم فقط دارم میگم از الان فازتون رو مشخص و حفظ کنید.فرصت خیلی خیلی زیادی برای تفریح و استراحت در پیش دارید اتفاقا بعدا تفریحات مناسبتر و مفیدتری میتونید داشته باشید. تفریحاتتون سمت و سوی بیشتری داره.
تابستون بعد از کنکور چندان فرقی با باقی زمانایی که قبل از کنکور گذروندیم نداره . کسی که هدف داره و تفریحات زیادی نداره بهتره از این فرصت استفاده کنه . نمیگم کسیکه از مهر ماه شروع کرده یا حتی آذر ممکنه نتیجه ی ضعیفی نسبت به کسی که مثلا از مرداد شروع کرده بگیره اما بهتره بار درس ها رو با توجه به زمانی که دارید تقسیم کنید . گرچه میدونم به احتمال زیاد خیلی نیستند افرادی که چنین کاری کنند .

اما در نهایت ...نمیشه مطمئن بود ...اتفاقای زیادی میتونه بیوفته ...فقط دارم میگم که فاز مشخص باشه کجروی و انحراف از مسیر کمتره .
گاهی وقتا اینکه درسی که استاد داره میگه رو شما بلد باشی و مسلط ...خودش انگیزه میشه برای اینکه بیشتر تلاش کنی و همچنان در مسیر باشی...
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

به نقل از FARD!N :
شاید !
احتمالش پنجاه پنجاست...البته در صورتی که میخوندم احتمال بهتر شدن بیشتر می بود .اتفاقایی توی دانشگاه میوفته که اگر در فاز درس باشید کمتر بهشون برخورد میکنید . حاشیه های کمتر ....مسیر پیشروی هموارتر.بحث حاشیه رو نمیخوام وسط بکشم فقط دارم میگم از الان فازتون رو مشخص و حفظ کنید.فرصت خیلی خیلی زیادی برای تفریح و استراحت در پیش دارید اتفاقا بعدا تفریحات مناسبتر و مفیدتری میتونید داشته باشید. تفریحاتتون سمت و سوی بیشتری داره.
تابستون بعد از کنکور چندان فرقی با باقی زمانایی که قبل از کنکور گذروندیم نداره . کسی که هدف داره و تفریحات زیادی نداره بهتره از این فرصت استفاده کنه . نمیگم کسیکه از مهر ماه شروع کرده یا حتی آذر ممکنه نتیجه ی ضعیفی نسبت به کسی که مثلا از مرداد شروع کرده بگیره اما بهتره بار درس ها رو با توجه به زمانی که دارید تقسیم کنید . گرچه میدونم به احتمال زیاد خیلی نیستند افرادی که چنین کاری کنند .

اما در نهایت ...نمیشه مطمئن بود ...اتفاقای زیادی میتونه بیوفته ...فقط دارم میگم که فاز مشخص باشه کجروی و انحراف از مسیر کمتره .
گاهی وقتا اینکه درسی که استاد داره میگه رو شما بلد باشی و مسلط ...خودش انگیزه میشه برای اینکه بیشتر تلاش کنی و همچنان در مسیر باشی...
پایه ی صحبت منطقیه . اما پر کردن زمان با یه چیزی مثل یادگرفتن نرم افزار . نه درس خوندن . اونم درسای دانشگاهی . اونم چیزی مثل ریاضی1
اونم وقتی نه نتیجه ای اومده نه رتبه ای نه انتخاب رشته ای
الان بیشتر شناسایی رشته ها ، دانشگاه ها و ... یادگیری نرم افزار های مرتبط با رشته ، نرم افزار های عمومی ، گواهینامه و ... برنامه ی به مراتب مهم تری نسبت به خوندن درسه
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

.
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

به نقل از امــیـــررضـــا :
این ینی چی؟ :-" بالا آوردن تاپیک واقعا؟ :-"
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

به نقل از شــقایــق :
این ینی چی؟ :-" بالا آوردن تاپیک واقعا؟ :-"
خز تر ازون
بالا بردن تعداد پست :))
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

https://telegram.me/joinchat/065b55c100ae04adc7865dc754e3643b
بیایین دیگه اییییش :D :D
با حضور افتخاری من
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

كلي برنامه داشتم... ولي نميدونم چرا هيچ كدوم رو يادم نمياد :-?
حتي وقتي ميخواستم درس بخونم هي مدل عكس و نقاشي ميومد تو ذهنم :-"
حتي كپشن هاي مختلف و اينا! :-"
گفتم ميرم كلي مسافرت، كلي نقاشي و عكس، زبان بخونم و اينا ...
ولي الان نميدونم چرا اينجوري شدم...
حتي حس زبان خوندن نيس :-?
 
پاسخ : تابستون بعد کنکور

یک ماه به خاطر ماه رمضون به حالت تعلیق بودم.
الان یه چند وقتیه داره کم ‌کم به برنامه‌هام جامه‌ی عمل می‌پوشانم منتها خیلی با ایده‌آل‌هام فاصله داره :-<
میگم آدم بهتره تو سال کنکورش هیچ وقت به این فکر نکنه کارهای عجیب غریب بکنه برای تابستونش باید ادامه‌ی زندگی قبل کنکورش رو بده.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا