• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سلام :-h به دوستان عزیز کنکوری های آینده :D
نظرتون رو راجع به امتحانای امسال بنویسید در ضمن هر کسی نظر خودشو داره پس باید به نظر دیگران احترام گذاشت :)

1- چرت ترین امتحان؟
2-سخت ترین؟
3- :-& ترین؟

پ.ن:برا هر کدوم حداکثر 2 مورد :)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از amirhj :
سلام :-h به دوستان عزیز کنکوری های آینده :D
نظرتون رو راجع به امتحانای امسال بنویسید در ضمن هر کسی نظر خودشو داره پس باید به نظر دیگران احترام گذاشت :)

1- چرت ترین امتحان؟
2-سخت ترین؟
3- :-& ترین؟

پ.ن:برا هر کدوم حداکثر 2 مورد :)

سلام عزیزم :-h :D

1- چرت ترین امتحان؟دینی

2-سخت ترین؟دینی

3- :-& ترین؟دینی
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از amirhj :
سلام :-h به دوستان عزیز کنکوری های آینده :D
نظرتون رو راجع به امتحانای امسال بنویسید در ضمن هر کسی نظر خودشو داره پس باید به نظر دیگران احترام گذاشت :)

1- چرت ترین امتحان؟
2-سخت ترین؟
3- :-& ترین؟

پ.ن:برا هر کدوم حداکثر 2 مورد :)
جونم خلاقیت :D
چرت ترین:ریاضی و زبان :))
سخت ترین:زمین :|
گه ترین:دینی[nb]به عنوان امتحان اول داغونم کرد[/nb]
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

1- چرت ترین امتحان؟ کلا همشون
2-سخت ترین؟ هیچکدومشون
3- :-& ترین؟بازم همشون
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

چرت ترین: ریاضی.
همین
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ReZa...N :
1- چرت ترین امتحان؟ کلا همشون
2-سخت ترین؟ هیچکدومشون
3- :-& ترین؟بازم همشون
:)) =))
همشون :لایک
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از amirhj :
سلام :-h به دوستان عزیز کنکوری های آینده :D
نظرتون رو راجع به امتحانای امسال بنویسید در ضمن هر کسی نظر خودشو داره پس باید به نظر دیگران احترام گذاشت :)

1- چرت ترین امتحان؟
2-سخت ترین؟
3- :-& ترین؟

پ.ن:برا هر کدوم حداکثر 2 مورد :)
سلام :-h به به عجب پستی گذاشتی =D> دستت درد نکنه :)

1-چرت ترین : ریاضی + عربی :))
2-سخت ترین : دینی
3- :-& ترین : زمین :-&
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

امیر زور بزن ببین میتونی پست بنویسی 20 تا صفحه درس بشه حداقل 200 صفحه بشه تاپیکمون... پیش امتحان نهایی 95 سر افکنده نشیم...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از twinkle :
حتا میتونیم در مورد استفعای دست جمعی مدیران سایت حرف بزنیم . :D
فک کنم همینجوری پیش بره سایت بیافته دست کنکوریای 95. :D
ما همچنان ایستاده ایم. :D
بچه ها یه نفر بگه قضیه ی استعفای بعضی از مدیرا و بی احترامی های اون شب چیه؟ قضیه ی این معذرت خواهیا و ... :o
http://www.sampadia.com/forum/index.php/topic,108410.0.html
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از MERRY :
بچه ها یه نفر بگه قضیه ی استعفای بعضی از مدیرا و بی احترامی های اون شب چیه؟ قضیه ی این معذرت خواهیا و ... :o
http://www.sampadia.com/forum/index.php/topic,108410.0.html
جاش اینجا نیست... به اندازه کافی مشکل درست شده اگه تمایل داری بدونی قضیه چی بوده از یکی از مدیرای انجمن که اونجا بودن بپرس!
بحث کردن درمورد اون موضوع فقط دعوا و اعصاب خوردی میاره خواهش میکنم اینجا حرفی درموردش نزنین
باتشکّر
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از amirhj :
سلام :-h به دوستان عزیز کنکوری های آینده :D
نظرتون رو راجع به امتحانای امسال بنویسید در ضمن هر کسی نظر خودشو داره پس باید به نظر دیگران احترام گذاشت :)

1- چرت ترین امتحان؟
2-سخت ترین؟
3- :-& ترین؟

پ.ن:برا هر کدوم حداکثر 2 مورد :)
1.جبر و زبان فارسی
2.ادبیات :))
3.فیزیک :-&
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

چرت ترین : اگه منظورت آسوتنه ، ریاضی
سخت ترین : شیمی
:-& ترین : زمین
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از amirhj :
سلام :-h به دوستان عزیز کنکوری های آینده :D
نظرتون رو راجع به امتحانای امسال بنویسید در ضمن هر کسی نظر خودشو داره پس باید به نظر دیگران احترام گذاشت :)

1- چرت ترین امتحان؟
2-سخت ترین؟
3- :-& ترین؟

پ.ن:برا هر کدوم حداکثر 2 مورد :)
چرت ترین شیمی و ریاضی
سخت ترین زیست
:-& ترین زمین
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

هر سه مورد زمین [-(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

* چرت ترینشون به نظرم ″دین و زندگی″ بود :| تازه حال گیر عم بود. اولین امتحان عم که بود. :| قشنگ گند زد به همه ی تصورات مثبتم راجع به امتحانات نهایی ~X(

* آسون ترینشون ″ریاضی″ بود. البته در نظر نگیریم که من تو امتحان به این آسونی سوتی فجیعی دادم. :|

* داغون ترین و :-& ترینشون عم که ... ″زمین″ صد در صد
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بهتره تاپیک رو قفل کنن . بیهود اس تقریبا.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از زﮩرا :
بهتره تاپیک رو قفل کنن . بیهود اس تقریبا.
به شما فشار میاد اینجا؟ احیانا؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

:-"

#الکی مثلا مدیرن :))
:-"
بچه ها کارنامه ها رو کی میدن؟ :-/

پ.ن: پایینی: نمیدونم مم دارم همینو میپرسم دیگه ولی قاعدتا باید بک زمان باشه.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Hamed.yas :
بچه ها کارنامه ها رو کی میدن؟ :-/
مگه همه جا تو یه تاریخ میدن؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Hamed.yas :
:-"

#الکی مثلا مدیرن :))
:-"
بچه ها کارنامه ها رو کی میدن؟ :-/

پ.ن: پایینی: نمیدونم مم دارم همینو میپرسم دیگه ولی قاعدتا باید بک زمان باشه.
من شنیدم 30 ام... یعنی شنبه
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا