• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من میرم بخوابم بای
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

کیا نوشتن ذلت در برابر گناه ؟:-s
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از انیـــس :
ی سوال ...
درصد کنکور چطور براساس نمره امتحان حساب میشه؟؟
نمره برگه تبدیل به درصد میشه با درصد کنکورت میانگین میشه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

ما که از حوضه رفتیم مدرسه خودمون.ناظممون گفت .دانش آموزان چون به دینی اصلا توجه ندارند و معمولا بهش علاقه نشون نمیدن.بنابراین کاری کردن که سرنوشت ساز بشه.اگه بخوام راحت بگم دارن عقد خالی میکنن که مثلا درس ما هم مهمه و........
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از koorosh99 :
نمره برگه تبدیل به درصد میشه با درصد کنکورت میانگین میشه

چطور تبدیل به درصد میشه؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از انیـــس :
ی سوال ...
درصد کنکور چطور براساس نمره امتحان حساب میشه؟؟

با تراز حساب میشه الان با توجه به نمره همه بچه ها تراز هر کی رو حساب میکنن.و با استفاده از ضرایب تو کنکور به هر درس ضریب میدن.و بعد این ترازو..........{http://biology86.blog.ir/post/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%AF%D9%84-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1} به این جا برو همه رو گفته.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

برای سلامتی طراح محترم ی صلوات عنایت بفرماید :-D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از drpardis :
کیا نوشتن ذلت در برابر گناه ؟:-s

این ذلت در برابر گنا چیه ؟؟؟ :o :o :o :o
آخه طبق اون آیه باید گفت که جزای بدی مانند آن دارد.طبق سوال اصلا کلیدش اشتباهه.چون گرد ذلت او را میپوشاند همون ذلت در برابر گناهه.چه فرقی دارن.یعنی این طراح ها دشمن قسم خورده ما هستن.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از چوکک :
ترویج شرک وبت پرستی با ایجاد نفرت به دین!
جدا" من از وقتی از امتحان اومدم دارم کفر میگم :-L
اصلا اقرار نمیکنم. واقعا دارم کفر میگم. :/
بچه ها من وفتی به این فکر میکنم که تاثیر مستقیم داره تو کنکور واااقن حالم بد میشه.
تفاوت نمرات بین نوزده تا بیست با بیست خیلی زیاده؟ خیلی فرق میده رتبه رو؟ :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ShiNinG :
جدا" من از وقتی از امتحان اومدم دارم کفر میگم :-L
اصلا اقرار نمیکنم. واقعا دارم کفر میگم. :/
بچه ها من وفتی به این فکر میکنم که تاثیر مستقیم داره تو کنکور واااقن حالم بد میشه.
تفاوت نمرات بین نوزده تا بیست با بیست خیلی زیاده؟ خیلی فرق میده رتبه رو؟ :|

برو اون آدرسی رو که صفحه قبل دادم رو بخون همه چی دستت میاد که چه طوریه.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

نوشتم معرفی خود به عنوان امام و جانشینی پیامبر ، حق ننوشتم کم میشه ؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

ما واسه محاسبه تاثیر معدل در کنکور ۹۴ دو تا نمره داریم:

یکی همون درصدایی که تو کنکور زدیم و یکی هم معدل درسمون در امتحان نهایی. حالا تاثیر معدل در کنکور ۹۴ اینجوری محاسبه میشه که درصدای کنکورمون رو از ۷۵ درصد حساب میکنن و معدل کتبی سال سوم رو از ۲۵ حساب می کنند بعد با هم جمع می کنند.

بذار یه مثال بزنم. اگه کسی تو کنکور در درس ادبیات به ۶۰ درصد سوالا جواب بده و معدل کتبیش ۱۶ باشه اونوقت نمراتش اینجورین:
خب حالا گفتیم درصد کنکور از ۷۵% و معدل سال سوم هم از ۲۵%

۶۰*۰.۷۵= ۴۵%

۱۶/۲۰*۰.۲۵=۲۰%

۴۵%+۲۰%=۶۵%

پس واسه این شخص بدون معدل درصدش %۶۰ و با معدل نمره اش ۶۵% میشه . پس این داوطلب معدل واسش تاثیر مثبت داشته.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از pouya1997 :
این ذلت در برابر گنا چیه ؟؟؟ :o :o :o :o
آخه طبق اون آیه باید گفت که جزای بدی مانند آن دارد.طبق سوال اصلا کلیدش اشتباهه.چون گرد ذلت او را میپوشاند همون ذلت در برابر گناهه.چه فرقی دارن.یعنی این طراح ها دشمن قسم خورده ما هستن.
واقعا همینه من رو گاج خوندم پیام اصلیشم اینه که عذاب به اندازه گناهشون خدا در اخرت به ان ها میده X-(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از drpardis :
واقعا همینه من رو گاج خوندم پیام اصلیشم اینه که عذاب به اندازه گناهشون خا در اخرت به ان ها میده X-(
ولی زیاد نگران نباش من طیق همون روش بالا حساب کردم که اگر یه نفر درصد کنکورش 60 باشه و 20 بگیره درصد کنکورش میشه 70 ولی اگه یه نفر 19 بگیره میشه 68.75 درصد.که واقعا خیلی فرق ندارن.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

جدا این ذلت در برابر گناه چه بارم الکی داره من هم همون عذاب اخرت به اندازه ی گناهشون رو نوشتم به علاوه ی ذلت آن ها را فرا می گیرد و می پوشاند .
اون سوال امام علی من نوشتم :
بدان جهت بود که حضرت علی از کودکی با معارف اسلامی و دینی آشنا شوند و انها را بیاموزند و پس از رحلت رسول خدا رهبری جامعه ی اسلامی و هدایت مردم را بر عهده بگیرند .
به نظر شما به این چه بارمی میدهند دوستان ؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از چوکک :
الان دیگه تنها امیدم به جمله ته کلیده

مصححان گرامی ضمن عرض خسته نباشید;نوشتن عین عبارات کتاب الزامی نیست،باتوجه به مفهوم نمره لحاظ شود.

این‌جمله رو هم آخر برگه نوشتن وقتی که دیگه مصحح نمره رو داده و کار از کار گذشته :)) زیاد امید نداشته باش |:
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

الان رفتم کلید امتحانو دیدم.دقیق 2نمره کمتر میشم... :(( :((
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

25صدم بخاطر ننوشتن ذلت در برابر گناه....ننوشتن مثل مبارزه در جبهه...
این دیگه چه وضعه؟؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا