- ارسالها
- 783
- امتیاز
- 24,648
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- تهران
- سال فارغ التحصیلی
- 95
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)
دوستان کارگاه ترجمه ی صفحه 69 رو نیازمندم !
دوستان کارگاه ترجمه ی صفحه 69 رو نیازمندم !


به نقل از Tinα :در ضمن این قضیه ی کندن سربرگ ها به نظر من یه دروغ محضه اگر بخوان سربرگ هارو بکنن باید اطلاعات هر کسی روی پاسخنامه اش باشه و گوشه های صفحه یه کدهایی میذارن مربوط به پاسخنامه ی هر آدمی که بر اساس اون پاسخنامه نیم کامپیوتری تصحیح میشه برای بستن دهن مردم الکی میگن سربرگارو میکنیم چون خودمون روی پاسخنامه اطلاعات مینویسیم


http://amoozesh.kanoon.ir/category/2/302/1189/0/0/%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%8A-3-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8Cبه نقل از minaz :سلام
یکی میتونه لطفا این تغیرات زمان و معنای فعلا رو توضی بده همونایی که میگه مثلا قد وکان و... میاد قبل فعل معنا تغییر میکنه یا دو تا فعل میان پشت هم معنی شو ن تغییر میکنه
راستی اگه بخوایم یک فعل ماضی که در جای خبر قرار گرفته رو اعرابشو بگیم باید بگیم:فعل و فاعله ..و الجمله فعلیه و خبر و محلا مرفوع؟؟

چون در تمییز مطابقت با جنس مطرح نیست برای مونث مذکر به یک شکله B-)به نقل از incognito :طابت التلمیذة.................(خلقا،خلقة)(هر دو هم منصوبن)
چرا نمیشه واسه تمییز از خلقة استفاده کرد؟![]()

خواهر من اون موقع که امتحان نهایی میداده ( دو سال پیش ) دیده که مراقب مصحح هم بوده همون جا داشته ورقه رو تصحیح میکردهبه نقل از | SAMBO_o | :شماره کارت ما رو خودشون تو پاسخ برگا نوشته بودن !
هنگام تصحیح اول این شماره ها رو تو قسمت پایینی وارد میکنن و بعدش سربرگ رو پاره میکنن ! و بعد تصحیح با توجه به این شماره ها دوباره به هم میچسبونن !![]()


چقدر خوندی عایا؟به نقل از koorosh99 :http://amoozesh.kanoon.ir/category/2/302/1189/0/0/%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%8A-3-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C
برو اینجا



نه! مامان من دبیر زیسته مصححه گفت میکنن سربرگاروبه نقل از Tinα :خواهر من اون موقع که امتحان نهایی میداده ( دو سال پیش ) دیده که مراقب مصحح هم بوده همون جا داشته ورقه رو تصحیح میکرده
سربرگی هم کنده نشده بوده ...
امیدوارم که کنده شه ولی به نظر نمیاد![]()


خب پس چرا خلقه غلطه؟ اگه مطرح نیس میتونیم مونث هم بیاریم دیگهبه نقل از drpardis :چون در تمییز مطابقت با جنس مطرح نیست برای مونث مذکر به یک شکله B-)
تمييز هميشه مفرد مذكره مگر اينكه (ه) مال خود كلمه باشهبه نقل از dinosaur :خب پس چرا خلقه غلطه؟ اگه مطرح نیس میتونیم مونث هم بیاریم دیگه

مراقبا وقتي كسي برگه رو تحويل داد زير آخرين سوال و كلا قسمتاي خالي خط ميكشن كه بعدا نشه كسي اونجا بنويسه. مثلا يكي باباش مصحح باشه بعد يه قسمتو خالي بزاره باباش براش بنويسه.به نقل از Tinα :خواهر من اون موقع که امتحان نهایی میداده ( دو سال پیش ) دیده که مراقب مصحح هم بوده همون جا داشته ورقه رو تصحیح میکرده
سربرگی هم کنده نشده بوده ...
امیدوارم که کنده شه ولی به نظر نمیاد![]()




