• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

دوستان کارگاه ترجمه ی صفحه 69 رو نیازمندم !
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

طابت التلمیذة.................(خلقا،خلقة)(هر دو هم منصوبن)
چرا نمیشه واسه تمییز از خلقة استفاده کرد؟ :-/
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Tinα :
در ضمن این قضیه ی کندن سربرگ ها به نظر من یه دروغ محضه اگر بخوان سربرگ هارو بکنن باید اطلاعات هر کسی روی پاسخنامه اش باشه و گوشه های صفحه یه کدهایی میذارن مربوط به پاسخنامه ی هر آدمی که بر اساس اون پاسخنامه نیم کامپیوتری تصحیح میشه برای بستن دهن مردم الکی میگن سربرگارو میکنیم چون خودمون روی پاسخنامه اطلاعات مینویسیم

شماره کارت ما رو خودشون تو پاسخ برگا نوشته بودن !
هنگام تصحیح اول این شماره ها رو تو قسمت پایینی وارد میکنن و بعدش سربرگ رو پاره میکنن ! و بعد تصحیح با توجه به این شماره ها دوباره به هم میچسبونن ! :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سلام
یکی میتونه لطفا این تغیرات زمان و معنای فعلا رو توضی بده همونایی که میگه مثلا قد وکان و... میاد قبل فعل معنا تغییر میکنه یا دو تا فعل میان پشت هم معنی شو ن تغییر میکنه
راستی اگه بخوایم یک فعل ماضی که در جای خبر قرار گرفته رو اعرابشو بگیم باید بگیم:فعل و فاعله ..و الجمله فعلیه و خبر و محلا مرفوع؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از minaz :
سلام
یکی میتونه لطفا این تغیرات زمان و معنای فعلا رو توضی بده همونایی که میگه مثلا قد وکان و... میاد قبل فعل معنا تغییر میکنه یا دو تا فعل میان پشت هم معنی شو ن تغییر میکنه
راستی اگه بخوایم یک فعل ماضی که در جای خبر قرار گرفته رو اعرابشو بگیم باید بگیم:فعل و فاعله ..و الجمله فعلیه و خبر و محلا مرفوع؟؟
http://amoozesh.kanoon.ir/category/2/302/1189/0/0/%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%8A-3-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C
برو اینجا
 
  • لایک
امتیازات: minaz
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از incognito :
طابت التلمیذة.................(خلقا،خلقة)(هر دو هم منصوبن)
چرا نمیشه واسه تمییز از خلقة استفاده کرد؟ :-/
چون در تمییز مطابقت با جنس مطرح نیست برای مونث مذکر به یک شکله B-)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از | SAMBO_o | :
شماره کارت ما رو خودشون تو پاسخ برگا نوشته بودن !
هنگام تصحیح اول این شماره ها رو تو قسمت پایینی وارد میکنن و بعدش سربرگ رو پاره میکنن ! و بعد تصحیح با توجه به این شماره ها دوباره به هم میچسبونن ! :|
خواهر من اون موقع که امتحان نهایی میداده ( دو سال پیش ) دیده که مراقب مصحح هم بوده همون جا داشته ورقه رو تصحیح میکرده
سربرگی هم کنده نشده بوده ...
امیدوارم که کنده شه ولی به نظر نمیاد ;)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سربرگ ها كنده ميشه،بعد يك شماره جديد كه فقط خود رييس حوزه ميدونه چيه و براى كدوم دانش آموزه روى برگه ها ثبت ميشه
اگر هم سربرگى كنده نشه تخلف محسوب ميشه؛وقتى كه براى نظارت ميان حتماً بايد سربرگ ها كنده شده باشه و كد جديد داده بشه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از koorosh99 :
http://amoozesh.kanoon.ir/category/2/302/1189/0/0/%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D9%8A-3-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C
برو اینجا
چقدر خوندی عایا؟ 8-^
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

پرسمان عربی خیلی باحاله >:D<
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من تقریبا تموم کردم ولی هرچی امتحان نهایی حل میکنم بالاتر از 18 17 نمیشم لامصب بعضی چیزاش خیلی ریزه :-s :-s :-ss [-( ~X(
خیلی خستمه اصن حالم بد شد دیگه


گفتم 4 شروع کنم دوباره از درس اول درست بخونم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Tinα :
خواهر من اون موقع که امتحان نهایی میداده ( دو سال پیش ) دیده که مراقب مصحح هم بوده همون جا داشته ورقه رو تصحیح میکرده
سربرگی هم کنده نشده بوده ...
امیدوارم که کنده شه ولی به نظر نمیاد ;)
نه! مامان من دبیر زیسته مصححه گفت میکنن سربرگارو
اون چیزی که خواهرت دیده تصحیح نبوده مسئول حوزه باید قسمت های خالی دور و بر برگتو خط بزنه تا کسی نتونه چیزی اضافه کنه!
دیگه اونقدرام کشک نیس:دی
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از drpardis :
چون در تمییز مطابقت با جنس مطرح نیست برای مونث مذکر به یک شکله B-)
خب پس چرا خلقه غلطه؟ اگه مطرح نیس میتونیم مونث هم بیاریم دیگه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

این خلاصه اعلاله، گفتم شاید ب درد یکی بخوره! :دی





لا اله الا الله
معلم شما نقش "الله" رو چی گفته؟؟؟؟


mohad1.png


mohad3.JPG


فقط اگ ب مناطق شک کنن سربرگ ها کنده میشه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از dinosaur :
خب پس چرا خلقه غلطه؟ اگه مطرح نیس میتونیم مونث هم بیاریم دیگه
تمييز هميشه مفرد مذكره مگر اينكه (ه) مال خود كلمه باشه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نظرم این نکته ها بدرد میخوره خیلی جاها گفتم بگم....

* کانَ +اسم کانَ + خبرکانَ (فعل مضارع باشه) ⬅ماضی استمراری ترجمه میشه [اینو توی ترجمه ها خیلی زیاده دقت کنید ]

*بَلَّغَ (باب تفعیل) دو مفعولی
ولی بلغ بدون تشدید متعدی و مفعول با "به" ترجمه میشود


*هروقت نواسخ یا فعل دو مفعولی داشتیم گور بابای حال و تمیز و مفعول مطلق، اول ارکان اصلی جمله رو مشخص میکنیم
مثلا: کُنْ شُجاعاً ⬅ کن:فعل ناقصه، اسم آن انت مستتر، شجاعا :خبرکن منصوب


* لما+فعل ماضی ⬅ لما ظرف است
لما + فعل مضارع ⬅ لما حرف جازمه است
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Tinα :
خواهر من اون موقع که امتحان نهایی میداده ( دو سال پیش ) دیده که مراقب مصحح هم بوده همون جا داشته ورقه رو تصحیح میکرده
سربرگی هم کنده نشده بوده ...
امیدوارم که کنده شه ولی به نظر نمیاد ;)
مراقبا وقتي كسي برگه رو تحويل داد زير آخرين سوال و كلا قسمتاي خالي خط ميكشن كه بعدا نشه كسي اونجا بنويسه. مثلا يكي باباش مصحح باشه بعد يه قسمتو خالي بزاره باباش براش بنويسه.
ميگم خودم توي حوزه تصحيح اوراق بودم خيلي خيلي امنيتشون بالاست. (پست قبليم)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

فرق تمییز با حال چیه ینی به جز مشتق بودن یا نبودنش چجوری میشه از هم تشخیصشون داد؟ :-" :-"
خیلی جاها قاطی میکنم آخه =((
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بالایی :

تمیز: 1حتما منصوب 2نکره 3 جامد 4 اصولا مفرد مذکر شاید جمع مکرر باشه 5 بر سر کلمه از چه نظر و از چه جهت بیاری پیدا میشه
[بعضی فعل ها تمیز خورشون ملسه :کسر- تقدیم -طاب-کبر-حَسَنَ - ازداد- ملاَ -استشهر-امتاز
اسم تفضیل +...+ اسم نکرده منصوب(تمیز)
از اعداد 1تا19 + اسم که بهش میگن معدود و نقشش تمیز
بعد از مقدار مسافت مساحت اسم نکره منصوب میاد که تمیز ]

حال :1حتما منصوب 2 اصولا نکره 3 مشتق 4 در تعداد و جنس از صاحب حال پیروی میکند
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

دوستانی که به امتحان دینی اعتراض دارن از هشتگ #dini94 استفاده کنند.
می تونین اعتراضتون رو توی سایت زیر ثبت کنید:
dini94.ir
ax.JPG


شماره ای که به عنوان سامانه ی اس ام اسی بود الکی بوده انگار! چون هیچ کس مسولیتی به عهده نگرفته و به نظر میرسه یه آدم سود جو قصده کسب درامد داشته
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا