• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از koorosh99 :
سر جلسه حالم بد شد و دیگه الان نمیدونم چی میشه نمره عربیم :( :( :( :(
همین الان اومدم از بیمارستان :-< :-< :-<

خدا بد نده [-o< [-o<.لا اقل چیزی جواب نمیدادی.که غایب موجه اعلامت میکردن.بعد از امتحانات دوباره امتحان میدادی.چیزی جواب دادی؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از pouya1997 :
بچه ها به نظرتون برای الکسل میشه النشاط هم گفت؟؟؟؟؟
خود کلید هم گفته النشاط خب!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از صندلی ِ توی دیوار حوزه امتحان -_- :
اتفاقا همین جمله رو هم دادن :-""""" :د
:)) البته اون موقع بحث سر اعراب بود. گفتم اون جمله را برا اعراب نمی‌دن :-"

بچه‌ها خب یه نمونه سؤال پارسال را ببینید از کدوم شعرحفظی‌ها سؤال دادند. من الآن دقیق یادم نیست ولی فکر کنم فقط نوبت دوم اومد سال ما.

+ برا بار سوم :/ اگه بارم‌بندی‌ها را ندارید...
http://dinapi.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=39&ntcetyp=1&rcid=381
http://dinapi.medu.ir/dinapi/dinapiDocs/notice/BaremMotevasete93-94.pdf
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از pouya1997 :
خدا بد نده [-o< [-o<.لا اقل چیزی جواب نمیدادی.که غایب موجه اعلامت میکردن.بعد از امتحانات دوباره امتحان میدادی.چیزی جواب دادی؟؟؟
آره سه تا سوال آخر رو ننوشتم فقط -_-
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از مهسـا :
خود کلید هم گفته النشاط خب!

خدارو شکر :D :D :D :D
راستش من جرات نکردم که کلید رو نگا کنم :-ss :-ss.ولی به نظرم السعی هم درسته.چون اگه اشتباه نکنم تو پرسمان السعی هم گفته.

راستش ما تموم معلمای عربی درست وحسابی شهرمون قرار گذاشتن که نرن ستاد برای تصحیح.اداره هم گفته که از یکی از شهر های کوچیک اطراف نیرو میاریم.یا از معلمای راهنمایی استفاده میکنیم!!!!!!چون کلید داره پس هر کی میتونه تصحیح کنه :o :o :o :o :o :o

شانس ماست دیگه :( :( :( :( :(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از koorosh99 :
آره سه تا سوال آخر رو ننوشتم فقط -_-

خب دیگه صد در صد نمره قبولی میگیری تازه یه چیزی خیلی خیلی بیشتر.سعی کن کاری کنی که بندازنت برای امتحان غایبین موجه.وگرنه ضرر میکنی.اینجور مواقع که حال بد میشه مخصوصا تو نهایی یا جواب نده یا حداقل درس رو بنداز برای شهریور.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

نحوه چینش هم افتضاست.فرضا یه کلاس دادن برای ما همه ازیک کلاسیم(ازیک مدرسه) اصلا حتی یه غریبه هم نیست.اینجوری میخواستن عدالت آموزشی رو رعایت کنن
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

دوستان؟! ادبيات ٤تا شعرو بايد حفظ كرد يا ٢تاشو؟! :-؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از نیلوفـــــــر :
دوستان؟! ادبيات ٤تا شعرو بايد حفظ كرد يا ٢تاشو؟! :-؟

طبق بارم بندی 2تاشو ! :-"
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سلام بچه ها،لطفا بهترین روشتونو تو خوندن دروس حقظی بگین،وظعم خیلی خرابه.جونم درمیاد تا سه خط رو حفظ می کنم.بخصوص تو حفظ کلمه. ~X( ~X( ~X( ~X( ~X( ~X(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

ادبیاتو بیست میشیم بچه ها.باید دهن این طراحو اقلا سرویس کنیم.بقیه رو زورمون نمیرسه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من یا 20 میشم یا 19،75 :-"
بنظرتون اگه برگشتیم رو به عادت کردیم (به جای کرده ایم) تصحیح کرده باشیم نمره نمیدن؟ :-?
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از مریم :
بابا چه فکری کردین راجع به نهایی ؟!
برا چی باید برگه عربی شما رو معلم زیست صحیح کنه برگه ریاضی ـتون ـو معلم عربی ؟!
معلم ـایی که صحیح میکنن اکثرا خوب صحیح میکنن.
من خودم و بیشتر دوستام نمره ـامون بهتر چیزی شدن که فک میکردیم.
یادمه پارسال ـم تو تاپیک نهایی بعد که کارنامه ـا رو دادن بیشتریا میگفتن بهتر از چیزی که فکر میکردیم شدیم ـو اعتراض نزدیم.
حالا شما کم ـم شدین بعد اعتراض کنین.

ولی اگه تو کلید یه چیز خاصی نوشته که چیزای دیگه ـم درسته یا بارم بیخودی برای یه چیزی که نخواسته گذاشته یا کلا با کلید اعلام شده مشکل داشتین همه ـتون ، برین تو مدرسه همه ـتون به معلم مربوط به اون درس بگین. معلم ـا اکثرا میرن حوزه تصحیح ـو خب اگه ببینن یه جوابی رو اکثرا به ـش اعتراض دارن ـو چیزای درست دیگه نوشتن ممکن ـه اون جا پیشنهاد بدن که عاغا مثلا به این ـم نمره بدین. و خب متـاسفـانـه کاملا امکان ـش وجود داره که قبول کنن و نمره ـرو به ـتون بدن.
مریم جان راس میگه.خیلیا بهتر ازون چیزی شدن که فکرشو میکردن.من جمله خودم
پس انقدر گیر نباشین رو کلید
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از پاسخبرگ کمی تا قسمتی سفید کنکور :
مریم جان راس میگه.خیلیا بهتر ازون چیزی شدن که فکرشو میکردن.من جمله خودم
پس انقدر گیر نباشین رو کلید
و بچه‌های ما تو شهرکرد کمتر از چیزی شدند که فکر می‌کردند :-"
بستگی به مصحح داره، و تا جایی که من دیدم یا شنیدم مصححای شهرهای بزرگتر معمولاً آدم‌وارتر تصحیح می‌کنن...

+ بچه‌ها جداً الآن وقتش نیست به این چیزها فکر کنید ها... امتحانتون را بدید، کلید که اومد اگه خواستید تصحیح کنید، بعد کلاً فراموشش کنید برید سراغ امتحان بعدی.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

در رابطه با پست های تینا درمورد سربرگ ها.....

کاملا باهات موافقم چون خودم شخصاً دیدم.... بنده روز امتحان دینی تاآخرش نشستم و آخرین نفراتی بودم که میرفتم بیرون موقع خروج دیدم برگها دارن تصحیح میشن و هیچ سربرگی جدا نشده بود....

نکنه صحیح میکنن نمرات رو وارد لیست میکنن بعد واسه بستن دهن بقیه آخر کار سربرگ جدا میکنن؟؟
دوستان شاید بعضی جاها مقررات رعایت بشه ولی هیچوقت همه جا رعایت نمیشه.....

#و من الله توفيق
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

یه سوال ادبی :D
معنی ژاژ دقیقا چیه؟سخن بیهوده یا کاربیهوده؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ناهیـــــــد :
للاعراب؛باید می نوشتیم منصوب با مرفوع :-؟؟
بله

ینی واقعا به "همراه نمیشود" نمره نمیدن؟ :|


بالایی : معنی خودش میشه : بوته ی گیاهی به غایت بی‌مزه و هر چند شتر آن را بجود نرم نمیشود. ولی ژاژ خاییدن کنایه از "کار بیهوده کردن" ـه

به نقل از N@JMEH :
در رابطه با پست های تینا درمورد سربرگ ها.....

کاملا باهات موافقم چون خودم شخصاً دیدم.... بنده روز امتحان دینی تاآخرش نشستم و آخرین نفراتی بودم که میرفتم بیرون موقع خروج دیدم برگها دارن تصحیح میشن و هیچ سربرگی جدا نشده بود....

نکنه صحیح میکنن نمرات رو وارد لیست میکنن بعد واسه بستن دهن بقیه آخر کار سربرگ جدا میکنن؟؟
دوستان شاید بعضی جاها مقررات رعایت بشه ولی هیچوقت همه جا رعایت نمیشه.....

#و من الله توفيق

ینی تو خود حوزه داشتن صحیح میکردن ؟ من امروز مراقب اومد نشست بغلم بعد خودم دیدم با خودکار سبز داشت تو برگه ها یه چیزایی مینوشت ولی همش میگم شاید اشتباه دیدم :/
 
‏.

نجمه باهات موافقم چون منم هم پریروز هم امروز دیدم داشتن سوالارو تصحیح میکردن.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا