• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

طراح نباید رقیق العقل باشه :-s
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

سوال من اینه که سوالی مزززخرف ترین و بیهوده تراز سوال "رنگ مشترک" میشد طرح کرد؟!
و اینکه فیروزه کجاش سبزه؟ :ضدلایک
× دوستان لطفا اینقد دیگه پست نامربوط ندید. آدم میاد نگاه کنه امتحان چطور بوده با ده صفه پست بی ربط رو به رو میشه. :))
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از shadi m :
کسی جوابای سوالا(همشون تمرینا و پرسشای وسط درسو و آخر فصل) فیزیک رشته ریاضی رو داره؟
راهنمای معلمش. اگه چیز دیگه‌ای پیدا نکردید ممکن ه به درد بخوره :-"
http://chap.sch.ir/books/1041
http://chap.sch.ir/books/2992
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

یعنی شما اینقدر درس میخونین که حموم نمیرین ؟؟ :o :-/

و خداوند ما را آفرید تا زندگی کنیم و در کنارش درس بخوانیم.
نه اینکه درس بخوانیم و در کنارش زندگی کنیم.

حقیقتا من هر سه تا امتحانو ظهر روز قبلش شروع کردم :-??
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

برلی شادی روح طراح ادبیات ......

فیزیک بخیر بگذره ...یکی درمیونه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ریهانولیت :
آقا شما وقت میکنین برین حموم؟ 8-^ :چرک ترین

در مورد این قضیه مورد داشتیم امروز اون خانمه ک میاد عکسارو چک میکنه وارد شد و گفت بچه ها درسته درس دارین ولی لطفا یه حموم برین هوای کلاس آلودس :-" =))
آخر امتحانادکپک‌ نزنیم صلوات ((:
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

کلیدا اومد
من بیست میشم :x
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

متاسفم سبزه :-w :-w :-w :-w :-w :-w
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

19.5 :-??
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

یک سوال.
به جای وحدت وجود نوشته باشیم " اصل یگانگی و توحید خدا " و بی توجه شدن نسبت به خود و توجه تمام به خدا . قبوله؟ :-"
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

ادبیـاتم به کنار دینی و عربی پیـوست ! =(( :D :D ایشــالا برا حسابان جــبران میـکنیم ! [-o< [-o< :> :x
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اگه بد تصحیح کنن 17و5 اگه خوب تصحیح کنن 18 خیلی بد شدم :-ss :-s :-s :-s


چرا آخه بیدل :((
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

20 شدم.. :>

داشتم آرزوشو به گور ميبردم... ;;)

با تشكر از سبز كه تشبيه نشد و نيم نمره داشت...(يعني خاك تو سر طراح..!)

++ اين مجري گزينه جوان يه خوورده شيرين نميزنه به نظر شما..؟! :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

مثه این که واقعا نمیشه 20 اورد
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

19.75 :x
چی میشد بنویسم دینو دل به یک دیدن :-w
قسمت نیست 20 بشم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اگر به جای حواسم را پرت کرد بنویسم مرا از فکر بیرون آورد نمیشه؟؟؟
اگه برای دربند خود نیست بنویسم حالش متنفاوت بود و در حال خود نبود نمیشه؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

تو اون سوال امام زمان من نوشتم عشق و محبت با وجود امام زمان معنا پیدا میکنه :-" :D


چیه خب درک مطلبه هرکسی یه برداشت میکنه دیگه :D :D


کاش یه مصحح خوب گیرم بیاد :-<
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

دوستان دوستان توجه کنید اینکه میگن هر کی امتحانشو گذاشت برا شهریور دیگه اون درس صفره و از این به بعد فقط نمره خرداد ماه حساب میشه راسته یا چرته؟
و این که مثلا تاثیر نمره دینی رو درصد دینیه فقط یا کل دروس ؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا