• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از ¥Farzin¥ :
ضریب بسط64
اون لیمیته هم منفی دو به رادیکال دو
من اینجوری به دست اوردم [-o<

لیمیته میشد منفی رادیکال دو
64 درسته
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Happy77 :
غ ، غ ، ص ، ص،ص،غ

فصل آخر رو کلا نخوندم قبلا هم نخوندم ، سوال آخر رو از دوستم پرسیدم اونم گفت درسته :((
1041.gif
smashfreak.gif
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

با این امتحانای آبکی جدا کردن بچه ها احمقانس :| 8-|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

The hard ones has finished!!!!!!!!!!!!
...
I wait for ....
:-? :-? :-? :D :D :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

کیلید که اومد ، بزاریدش
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
سوال 11 قسمت ب میشد 17 دیگه درسته ؟؟؟
آره منم 17تا نوشتم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها امروز یکی بهم گفت میتونی نمره هاو تو سایت ببینی ب کد داشن اموزیت که روی کارتته چجوری ؟کسی اطلاعی داره؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

توی حوزه ما تقلب میکنن بعد مراقبه فقط لبخند میزنه یکی از بچه ها گفت که به من 5نمره رسوندن
حالم به هم میخوره از این سیستم آموزشی پسره باباش معاون اداره است بعد 100 دفعه اومدن بهش میگن مشکلی نداری اقای X
باید گل بگیرن سیستم آموزشی که همش به نفع بعضی هاست :-L X-( X-( X-(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

شمام شنیدین 19.75هارو سیستم بطور اتوماتیک 20وارد میکنه!!!!!!!! ;))
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از sanaz123 :
شمام شنیدین 19.75هارو سیستم بطور اتوماتیک 20وارد میکنه!!!!!!!! ;))
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aradrad98 :
توی حوزه ما تقلب میکنن بعد مراقبه فقط لبخند میزنه یکی از بچه ها گفت که به من 5نمره رسوندن
حالم به هم میخوره از این سیستم آموزشی پسره باباش معاون اداره است بعد 100 دفعه اومدن بهش میگن مشکلی نداری اقای X
باید گل بگیرن سیستم آموزشی که همش به نفع بعضی هاست :-L X-( X-( X-(
بعله ـــــــــــــــــــ متاسفانه اکثر جا ها داره تقلب میشه و به این میگن عدالت :))
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

کلا یه چیز بگم ازین جو بیایین بیرون خدارو شکر کنید ! یه بنده خدایی امروز تو حیاط حوزه ، خوابید که نیم ساعت بعد پاشه بره امتحان بده ، بیدار شد دید ساعت نه و نیمه ، کلا از امتحان جا موند . به همین نمره هاتونم قانع باشید
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

هنوز اینا ک بماند میدونستین ب احتمال خیلی زیاد نهایی چهارم برا ما 10 درص تاثیر پیدا میکنه؟
امسال خیلی تلاش شد وی نتونستن واسه بچه های 94 اینکارو انجام بدن...منتظر 95ان :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از drpardis :
بچه ها امروز یکی بهم گفت میتونی نمره هاو تو سایت ببینی ب کد داشن اموزیت که روی کارتته چجوری ؟کسی اطلاعی داره؟
من الان رفتم سناد ولی خبری نیست.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

آره یکی از دبیرامون گفت.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از sanaz123 :
آره منم 17تا نوشتم
به نقل از fly :

خوب منم 17 تا نوشتم . . .
فقط نمیدونم چرا تو کلید یه چیز دیگه نوشته 8-}
2mo5pow.gif


m4jc_untitled-4.jpg



شووخی

همون 17 درسته
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اقا هیچ کس چک نویس کم نیوورد؟پشت برگه سوال که خالیه هم نمیذارن بنویسی.زیست هم که فک کنم اصلا برگه چک نویس نداشتن. ~X(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Happy77 :
کلا یه چیز بگم ازین جو بیایین بیرون خدارو شکر کنید ! یه بنده خدایی امروز تو حیاط حوزه ، خوابید که نیم ساعت بعد پاشه بره امتحان بده ، بیدار شد دید ساعت نه و نیمه ، کلا از امتحان جا موند . به همین نمره هاتونم قانع باشید
وای :o :o :o :o :o :o چه حالی داشته
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aradrad98 :
توی حوزه ما تقلب میکنن بعد مراقبه فقط لبخند میزنه یکی از بچه ها گفت که به من 5نمره رسوندن
حالم به هم میخوره از این سیستم آموزشی پسره باباش معاون اداره است بعد 100 دفعه اومدن بهش میگن مشکلی نداری اقای X
باید گل بگیرن سیستم آموزشی که همش به نفع بعضی هاست :-L X-( X-( X-(
خدا از دهنت بشنفه ما حوزمون مدرسه خودمونه بچه های مدرسه های دیگه که با ما اند تقلب میکنن همه با لبخند باهاشون مواجه میشن ما سرمون رو بر میگردونیم میخان ما رو بکشن #-o
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا