• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از افخم نیا :
بچه ها خسته نباشید خب نصف امتحانارو دادیم ونصف دیگش مونده. یه سوال داشتم شماها زبان فارسی رو از رو چی میخونید من گاج سبز رو دیدم حجمش زیاده و بعضی چیزای اضافی به درد نخور گفته پرسمان هم دیدم درسنامش خلاصه ست مونم از رو چی بخونم
ممنون میشم راهنماییم کنید...
با توجه به سواالای امسال که از جاهای ریز کتاب طرح میشه همون کتاب وزارتی رو بخورید عالیه
ولی واسه جوابا باز همون پرسمان ...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

مشاوره میگفت دیگه آموزش پرورش طرح نمیکنه سنجش طرح میکنه یه مشت دکتر مهندس سوالا رو طرح میکنن B-)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از n-kh :
اگه خدا قسمت کنه دیگه بیست میشم.... فقط اون ازمایشه تو کتاب با دو روش توضیح داده هر دوش درسته؟ یکی ورقه ها رو صاف بزاریم . یکی هم گلوله کنیم.
حتی اگه یکیشم غلظ باشه به درسته نمره میدن نترس :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

روحیه داغونه :-<
دیگه انگیزه ای واسه درس خوندن ندارم :-<
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از monastar :
مشاوره میگفت دیگه آموزش پرورش طرح نمیکنه سنجش طرح میکنه یه مشت دکتر مهندس سوالا رو طرح میکنن B-)
هنوزم که هنوزه آموزش پروروش طرح میکنه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از نــــگــــین :
ممکنه ؟ :-"
آقا من هیچ ایده ای راجب زمین ندارم خب :-"

هنوز عرق فیزیک خشک نشده ها :-"
تا این حد؟؟ :-"
 
  • لایک
امتیازات: Shery
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از نــــگــــین :
ممکنه ؟ :-"
آقا من هیچ ایده ای راجب زمین ندارم خب :-"
فقط در حسرت 20 ؟ :)) بابا تموم شد خب دیگه :-"
مگه زمینم ایده ای میخواد؟؟؟ :D

مثل بچه ی آدم بشینید کتابو بخونید دیگه :)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از fly :
با توجه به سواالای امسال که از جاهای ریز کتاب طرح میشه همون کتاب وزارتی رو بخورید عالیه
ولی واسه جوابا باز همون پرسمان ...
یعنی گاج سبز بعضی جاهارو از کتاب نداره ؟؟!! :o :o :o :o
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

ببخشید اگه یکا رو ننویسیم چقدر کم میکنن ؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از نــــگــــین :
ممکنه ؟ :-"
آقا من هیچ ایده ای راجب زمین ندارم خب :-"
امروز 2.5 فصله اخر
فردا 3.25 فصل
پس فردا 3.25 تموم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از داوطلبین گرامی ؛ شروع کنید. :
هنوز عرق فیزیک خشک نشده ها :-"
تا این حد؟؟ :-"
نه والا من اگه اینجوری بودم که الان اوضاع م این نبود :-"
اصن حاجت رو فقط شب امتحان میشه گرفت :-" چون جایی میرفتم که اصلا نت پیدا نمیشد خواستم بپرسم قبل رفتن :-"
سه تا بالایی : منظورم اینه که کلا چجوریاست باید خط به خط خوند ؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

آقا نامردی وقتی یک نفر که قرار بوده امتحان رو بیفته بیاد با تقلب بشه 17 میانگین نمرات میره بالاتر در نتیجه دانش آوزی که بدون تقلب میشه 19 ترازش داغون میشه X-( X-( X-( X-( X-( X-(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از افخم نیا :
یعنی گاج سبز بعضی جاهارو از کتاب نداره ؟؟!! :o :o :o :o
شاید داره! :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
ببخشید اگه یکا رو ننویسیم چقدر کم میکنن ؟؟؟
25 صدم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از fly :
امروز 2.5 فصله اخر
فردا 3.25 فصل
پس فردا 3.25 تموم
از آخر شروع کنم ؟ بارم بندی چجوری عه ؟
بعد همون که پرسیدم : خط به خط باید خوند ؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
ببخشید اگه یکا رو ننویسیم چقدر کم میکنن ؟؟؟
اگه راه حل و جوابت درست باشه نمره کم نمیکنن معمولاً
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از arvin.a :
خود جواب 0.25 صدم دارم حالا یکا شو ننویسی یعنی بهت نمره نمیدن :///
معنی نمیده اینطوری اصلا.
وقتی سوال پرسیده چند آمپر؛ قاعدتا جواب برحسب آمپره .
یا وقتی کگگفته میدان چه قدره و تو بدست آوری جواب و ؛ نمیشه که بخاطر یکا کم کنه.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

تقریبا 10 دقیقست گزینه جوان زمین پخش میکنه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

پیشنهاد برای استفاده از 3.5 روز فرجه

معمولا بعد از یک فرجه طولانی انتظار آزمون سخت رو داشته باشید چون طراح با فرض این فرجه سوال طرح میکنه

بعد از ظهر امروز و فردا صبح:زبان فارسی (هر جا فک میکنید مشکل دارید مطالعه کنید)

بعد از ظهر فردا:فصل 4 هندسه

پنج شنبه:فصل 1 و 3

جمعه:فصل 2 و حل آزمون های نهایی

به نقل از داوطلبین گرامی ؛ شروع کنید. :
خود جواب 0.25 صدم دارم حالا یکا شو ننویسی یعنی بهت نمره نمیدن :///
معنی نمیده اینطوری اصلا.
وقتی سوال پرسیده چند آمپر؛ قاعدتا جواب برحسب آمپره .
یا وقتی کگگفته میدان چه قدره و تو بدست آوری جواب و ؛ نمیشه که بخاطر یکا کم کنه.

من صورت سوال رو نمیدونستم(لابد میدونید که من ریاضیم)
من برای سوالات تشریحی گفتم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

واسه یکا کم نمیکنند جواب 25 صدم داره انقدرم بی وجدان نیستن انقدرم وقت ندارن همه یکا ها رو چک کنند


17 سوال الف ب پ دار کی وقته واحد داشت ؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا