• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از arvin.a :
پیشنهاد برای استفاده از 3.5 روز فرجه

معمولا بعد از یک فرجه طولانی انتظار آزمون سخت رو داشته باشید چون طراح با فرض این فرجه سوال طرح میکنه

بعد از ظهر امروز و فردا صیح:زبان فارسی (هر جا فک میکنید مشکل دارید مطالعه کنید)

بعد از ظهر فردا:فصل 4 هندسه

پنج شنبه:فصل 1 و 3

جمعه:فصل 2 و حل آزمون های نهایی


همین نهایی ها رو من اگه حل نمیکردم وقتمو رو کتاب بیشتر میزاشتم بهتر بود

ولی به نظر من فصل 2 رو روز آخر نزار بعد از فصل 4 بیشترین اثبات و حجم مطلب رو دارم

من که امروز عصر زبان فارسی میخونم و استارت هندسه رو میزنم فردا فصل 4 و فصل 2 پس فردا ادامه فصل 2 و فصل 1 و 3 روز آخرم دوره هرچی حل نکردمو اینا
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aradrad98 :
آقا نامردی وقتی یک نفر که قرار بوده امتحان رو بیفته بیاد با تقلب بشه 17 میانگین نمرات میره بالاتر در نتیجه دانش آوزی که بدون تقلب میشه 19 ترازش داغون میشه X-( X-( X-( X-( X-( X-(
اولا اون که میاد با تقلب نمره بالا میگیره خوب تو کنکور هم رقیبت نمیتونه بشه که و اگه تراز تو خراب بشه تراز رقیبت هم خراب میشه
دوما همه جا ناعدالتی هست ،، شما خودت تلاشتو بکن نگران چیزی نباش
سوما ارزش بیست گرفتن با تقلب بیشتره و الا هر کسی میتونه با خر خونی بیست بگیره (شووخی) :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من صورت سوال رو نمیدونستم(لابد میدونید که من ریاضیم)
من برای سوالات تشریحی گفتم
منم برای تشریحی گفتم.
کلا قسمت جواب 0.25 داره.
یکا رو ننویسی بازم نمره میدن.
تجربی یا ریاضی بودنم فک نکنم ربطی داشته باشه :-"
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از نــــگــــین :
از آخر شروع کنم ؟ بارم بندی چجوری عه ؟
بعد همون که پرسیدم : خط به خط باید خوند ؟
من خودم همیشه از اخر شروع میکنم چون ترم اول رو حداقل امتحانشو دادیم
ریز به ریز باید خوند واسه کنکورمونم ذخیرست بارم فک کنم اینه
0/75
0/75
1
1/5
3/5
3
3/5
2/5
3/5
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از fly :
من خودم همیشه از اخر شروع میکنم چون ترم اول رو حداقل امتحانشو دادیم
ریز به ریز باید خوند واسه کنکورمونم ذخیرست بارم فک کنم اینه
0/75
0/75
1
1/5
3/5
3
3/5
2/5
3/5
بارم بندی ام میگه از آخر باید شروع کردم گویا
تشکر ؛؛ )
 
  • لایک
امتیازات: fly
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از داوطلبین گرامی ؛ شروع کنید. :
منم برای تشریحی گفتم.
کلا قسمت جواب 0.25 داره.
یکا رو ننویسی بازم نمره میدن.
تجربی یا ریاضی بودنم فک نکنم ربطی داشته باشه :-"
چرا ربط داره چون من نمیدونم درمورد چی صحبت میشه که :D

ولی چیزی که من شنیدم اینه که اگه جواب آخر تو سوالات تشریحی یکا نداشته باشه 25 صدم کم میکنن
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

آره... یه معلم فیزیک که تو فرصت برابر صحبت میکرد گفت مشکل اصلی ما تو اصلاح ورقه ها اینه که چون دانش آموزا یکارو آخر جواب نمیذارن 0.25 درصد مربوط به جواب آخرشون میره...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

شیمی رو از کجا میخونید ؟؟

مبتکران خوبه ؟؟ :D

کسی پرسمان داره ؟؟ پرسمان شیمی چطوره ؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
شیمی رو از کجا میخونید ؟؟

مبتکران خوبه ؟؟ :D

کسی پرسمان داره ؟؟ پرسمان شیمی چطوره ؟؟؟

تا شیمی خیلی مونده ها :-"

مبتکران که ابدا اصن وقت کم میاری

کتاب رو بخون
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

امتحان نهایی شیمی سوالاش درحد لیگ افغانستانه... فقط باید مواظب بود تو مسئله ها دقیق همه چیو بنیویسین...
مبتکران واسه کنکور خوبه .... لازم نیس اونهمه پیشرفته بخونیم... من پرسمان دارم ... خوبه ... به نهایی جواب میده... ولی بهترین منبع: کتاب درسی + سوالای نهایی 5 سال قبل هستش ... همین دیگه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بارم بندی زمین:

B3D6r.jpg


فقد کجه عکسه! :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
شیمی رو از کجا میخونید ؟؟

مبتکران خوبه ؟؟ :D

کسی پرسمان داره ؟؟ پرسمان شیمی چطوره ؟؟؟
فقط کتاب در درجه ی اول
اما پرسمان شیمی دارم...خوبه..ازش راضی بودم
به درد نهایی میخوره
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

>)بچه ها خواهش میکنم نظر بدین برا زبان فارسی گاج سبز بگیرم یا گلواژه سریع بگید میخوام برم بگیرم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از افخم نیا :
>)بچه ها خواهش میکنم نظر بدین برا زبان فارسی گاج سبز بگیرم یا گلواژه سریع بگید میخوام برم بگیرم
محوری (گاج سبز) دارم راضی هستم
اونو میخونم هر سوالی حل میکنم مشکلی ندارم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از افخم نیا :
>)بچه ها خواهش میکنم نظر بدین برا زبان فارسی گاج سبز بگیرم یا گلواژه سریع بگید میخوام برم بگیرم

اگه بین این دوتا بخوای من میگم 100 درصد گاج سبزو بگیر! به کتاب انتشارات دریافت زبان فارسی هامون سبطی هم یه نگاهی بنداز تعریفشو شنیدم چن جا! راستی مبتکران یه کتاب زبان فارسی زده ماله شاهین شاهین زاد ( معلم ادبیات dvd های آفبا) به اونم یه نگا بنداز... ولی بازم میگم گاج سبز عالیه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از R..N :
اگه بین این دوتا بخوای من میگم 100 درصد گاج سبزو بگیر! به کتاب انتشارات دریافت زبان فارسی هامون سبطی هم یه نگاهی بنداز تعریفشو شنیدم چن جا! راستی مبتکران یه کتاب زبان فارسی زده ماله شاهین شاهین زاد ( معلم ادبیات dvd های آفبا) به اونم یه نگا بنداز... ولی بازم میگم گاج سبز عالیه
یه نظرم زیاد خودتو در گیر کتاب های مختلف نکن.دقیقا کتاب درسی رو خط به خط با مثال هاش بخون.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از R..N :
اگه بین این دوتا بخوای من میگم 100 درصد گاج سبزو بگیر! به کتاب انتشارات دریافت زبان فارسی هامون سبطی هم یه نگاهی بنداز تعریفشو شنیدم چن جا! راستی مبتکران یه کتاب زبان فارسی زده ماله شاهین شاهین زاد ( معلم ادبیات dvd های آفبا) به اونم یه نگا بنداز... ولی بازم میگم گاج سبز عالیه
هامون سبطی که ابدا از کنکورم بالاتره ما بچه المپیادیامون میخونن

ویرایش:ببخشید با زبان فارسی مبتکران قاطی کزدم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از arvin.a :
هامون سبطی که ابدا از کنکورم بالاتره ما بچه المپیادیامون میخونن

ویرایش:ببخشید با زبان فارسی مبتکران قاطی کزدم

میگم که فقط تعریفشو شنیدم! خودم اصن تا حالا کتابو از نزدک هم ندیدم :D
باشه می بخشم!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aradrad98 :
آقا نامردی وقتی یک نفر که قرار بوده امتحان رو بیفته بیاد با تقلب بشه 17 میانگین نمرات میره بالاتر در نتیجه دانش آوزی که بدون تقلب میشه 19 ترازش داغون میشه X-( X-( X-( X-( X-( X-(

دقت کردی 90%پستات درباره ی این موضوع تقلب؟ ! :-? :-" :-" :-"
بیخیال باو...همه جا و همه زمان تقلب میشه! درسته حق ما هم ضایع میشه.... همیشه بی عدالتی بوده و هست حتی کنکور...
پس ذهنتو درگیر این تقلب نکن...
حق الناسِ که حالا سر پل صراط خواستی جلوشونو بگیر :D :D :-" :-"


+واسه زبان فارسی هامون سبطی عالیه فقط زیاده..... ولی عالی توضیح داده

Arvin.a :ولی خوب توضیح داده.... مطلب اضافی زیاد داره ولی دیگه اینجوری نیست که واسه کنکور نخونن...خیلی ها رو دیدم واسه کنکور هامون سبطی کارکردن
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا