• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از R..N :
آره... یه معلم فیزیک که تو فرصت برابر صحبت میکرد گفت مشکل اصلی ما تو اصلاح ورقه ها اینه که چون دانش آموزا یکارو آخر جواب نمیذارن 0.25 درصد مربوط به جواب آخرشون میره...
یعنی جواب درست هیچی اون واحده مهمه...
اصلا اینطور نیست.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

زمين فقط كتاب درسى بخونيم يا كتابه ديگه اى لازم ميشه؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها تو وایبر یا تلگرام یا ...گروه در باره نهایی چیزی ساختید یا نه؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از N@JMEH :
دقت کردی 90%پستات درباره ی این موضوع تقلب؟ ! :-? :-" :-" :-"
بیخیال باو...همه جا و همه زمان تقلب میشه! درسته حق ما هم ضایع میشه.... همیشه بی عدالتی بوده و هست حتی کنکور...
پس ذهنتو درگیر این تقلب نکن...
حق الناسِ که حالا سر پل صراط خواستی جلوشونو بگیر :D :D :-" :-"


+واسه زبان فارسی هامون سبطی عالیه فقط زیاده..... ولی عالی توضیح داده

Arvin.a :ولی خوب توضیح داده.... مطلب اضافی زیاد داره ولی دیگه اینجوری نیست که واسه کنکور نخونن...خیلی ها رو دیدم واسه کنکور هامون سبطی کارکردن
تقلب حق الناسه ؟؟؟؟ :o
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
تقلب حق الناسه ؟؟؟؟ :o
:)) :)) :)) :)) :)) بی عدالتی منظورمه و اونجور چيزا...
عاغا حوصله ندارم توضیح بدم درست منظورم چیه :-" :-" :D


پ.ن. ولی شنیدم حق الناسِ... یادم نیست دقیقا..ولی خب حق بقیه ضایع میشه بعد حق الناس دیگه... نیست؟ :-?
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از علی‌سینا :
زمين فقط كتاب درسى بخونيم يا كتابه ديگه اى لازم ميشه؟
آره حتما باید پرسمان گاج و داروسازی قبول شو(انتشارات خیلی سبز)و کتاب آبی قلمچی و ... بخونیم ;)
..
شووخی کردم بابا :D :D فقط و فقط کتاب درسی بخونید تازه زمین شناسی راحت ترین درسه انقدر بزرگش نکنین خواهشاً
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
تقلب حق الناسه ؟؟؟؟ :o
بله تقلب توی امتحانایی که سرنوشت آدمو رقم میزنه(مثل نهایی و کنکور) حرامه و حق الناس محسوب میشه :)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از شیمیدان کوچک :
آره حتما باید پرسمان گاج و داروسازی قبول شو(انتشارات خیلی سبز)و کتاب آبی قلمچی و ... بخونیم ;)
..
شووخی کردم بابا :D :D فقط و فقط کتاب درسی بخونید تازه زمین شناسی راحت ترین درسه انقدر بزرگش نکنین خواهشاً
من نه سر كلاس بودم نه كتابو بازش كردم تا حالا. واسه همين در جريان نيستم.
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از love iT :
خوش به حالت :)) :)) :)) :)) شوخی کردم بابا
ناراحتی نداره که سعی کنید توی بقیه امتحانا جبران کنید اگرم نشد کنکورو که از دستتون نگرفتن که :)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از شیمیدان کوچک :
کجاش کژ تابی داره ؟ :)) =))
عاغا پست متوالی نده.... دو مین هم نمیشه اگه قبلی رو ویرایش کنی 8-| :-" :-"

#اعصاب خراب خسته :D

به نقل از Maedeh76 :
اره بچه ها ساختید؟؟
فکرکنم آره
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

زمین رو از کی شروع میکنید؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Maedeh76 :
اره بچه ها ساختید؟؟

خب اگه نساختین هم بسازین تا در آینده هم به عنوان گروپ کنکور باشه!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از علی‌سینا :
زمين فقط كتاب درسى بخونيم يا كتابه ديگه اى لازم ميشه؟
فقط کتاب و نمونه سوال نهایی
پارسال طراح زمین شناسی معلم ما بوده.میگفت فقط از کتاب طرح کردم ولی باید مفهومی بخونین
البته امسال متاسفانه طراح نیست :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از one star :
زمین رو از کی شروع میکنید؟
از فردا :D از هر موقع که خستگی فیزیک از تنمون بره بیرون :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اگه كسي ساخته يا تو گروه هست بگه ،،يادمه يكي از مديرا اوايل گفته بود مي خواين گروه بسازيم نمي دونم كجاس الان پيامش
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از شیمیدان کوچک :
بله تقلب توی امتحانایی که سرنوشت آدمو رقم میزنه(مثل نهایی و کنکور) حرامه و حق الناس محسوب میشه :)
به نقل از N@JMEH :
:)) :)) :)) :)) :)) بی عدالتی منظورمه و اونجور چيزا...
عاغا حوصله ندارم توضیح بدم درستخ منظورم چیه :-" :-" :D


پ.ن. ولی شنیدم حق الناسِ... یادم نیست دقیقا..ولی خب حق بقیه ضایع میشه بعد حق الناس دیگه... نیست؟ :-?
شما دوست دارید مصحح شهرتون با ارفاق ورقه هارو اصلاح کنه ؟؟
خوب گیریم مصحح شهر من آدم خوبی بود و با ارفاق اصلاح کرد ولی مصحح شهر شما خیلی ریز و دقیق اصلاح کرد طوری که اگه منو شما درست یه چیز نوشتیم من بشم 20 تو بشی 19 که همچین چیزی هم خیلی اتفاق میفته
حالا حق شما ضایع شده یا نه ؟؟ به گردن منم حق الناسه ؟؟
اصلا آقا من تو حوزه امتحانی افتادم یه جای آروم و عالی ، ولی یکی افتاده جلوی در ، رفت و آمد شلوغ و ... خوب حق اون ضایع نمیشه ؟؟؟

خلاصه از این چیزه زیاده
خودمونم خوب میدونیم کسی با تقلب هیچوقت به جایی نمیرسه ، امتحان رو تقلب کرد ، کنکور چیکار میکنه ؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از تو روحت طراح...!!! :
خب اگه نساختین هم بسازین تا در آینده هم به عنوان گروپ کنکور باشه!
همینجوری تا صبح بیداریم واسه امتحانات... وای به روزی اَپ ها رودوباره نصب کنم :-"
مگه واسه کنکور دی اکتیو نمیکنین؟ :-? 8-| :-?

بالایی :خب منم همينو میگم.... ذهنمون رو بخاطر تقلب بقیه درگیرنکنیم....
همه جا از این خبرا هست حتی کنکور :| 0_o
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا