• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من 19 میشم دیگه بریدم یه امتحان نیست من راصی بیام بیرون فکر کنم معدل 17 بشه با این حساب


واقعا عصبانیم X-(


دیگه اگه 3 تا امتحان آخرو خراب کنم یه بلایی سر خودم میارم امتحان به این آسونی که واسه 20 رفتم رو 19 میشم هی خداااا چرا یه 20 ی به ما نمیدی :(

*26 تا تکواز 17 تا وازه

اولیش غلطه دیدارو یکی حساب کردم ولی دومی درسته
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها من اشتباه لپی کردم امانت رو امنیت نوشتم ، میدن ؟
بالایی + 19 خوبه حتی توی معدل هم زبان فارسی انچنان اثری نداره . نگران نباش .
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از shadi m :
آره بعد شیمی خیلی خوب میشد اگه روز آخرین امتحان فاینال زبان کانون نداشتم :((

منم فاینال دارم :(( :(( :(( چه ترمی هستی من های 3 مطمئنم میوفتم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Happy77 :
بچه ها من اشتباه لپی کردم امانت رو امنیت نوشتم ، میدن ؟
بالایی + 19 خوبه حتی توی معدل هم زبان فارسی انچنان اثری نداره . نگران نباش .

آخه امتحانای قبلیمو خیلی خراب کردم گفتم شاید با 20 این یه خورده بهتر بشه وضعیتم که نشد هیچ دیگه من کنکور هیچ جا قبول نمیشم :-ss :((
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از monastar :
آخه امتحانای قبلیمو خیلی خراب کردم گفتم شاید با 20 این یه خورده بهتر بشه وضعیتم که نشد هیچ دیگه من کنکور هیچ جا قبول نمیشم :-ss :((
:| اصلا جای نگرانی نیست . آدم دیدم با تاثیر 20 درصد معدل، معدلش یه چیز تخیلی حدود 14 اینا شد . الان پزشکی تهرانه :| نهایی فقط واسه بهم ریختن الکی اعصاب بچه هاست . 19 ، 20، 18 ، هیچ تاثیری توی آینده نداره . هنوووز یه عالمه فرصت برای جبران هست .
+ آدم دیدم پارسال با معدل زیر 18 رتبه 300 شده :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از monastar :
آخه امتحانای قبلیمو خیلی خراب کردم گفتم شاید با 20 این یه خورده بهتر بشه وضعیتم که نشد هیچ دیگه من کنکور هیچ جا قبول نمیشم :-ss :((
درسا تك به تك حساب ميشن فراست رجبي رتبه 8 كنكور نمرش زياد بالا نبود ولي كنكورو تركوند نگرات نباش
 
‏..

اعصابم خورده بچه ها!یکی نیس یه کم روحیه بهمون بده؟آخه هیفده نمرس؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از monastar :
منم فاینال دارم :(( :(( :(( چه ترمی هستی من های 3 مطمئنم میوفتم

ad2

نترس بابا منم سه ترمه هی فک میکنم میفتم ولی نیفتادم
ولی خوب که لااقل جبر و زبان آخریان
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از shadi m :
ad2

نترس بابا منم سه ترمه هی فک میکنم میفتم ولی نیفتادم
ولی خوب که لااقل جبر و زبان آخریان

آره امیدم به این دوتاست تنها امیدم
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

منم نوزده میشم
بهترین قسمت این امتحانم سرواژه سازی از سمپاد بود و بس امتحان خیلی اسونی بود
حیف:|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

نمیدونم واسه ادبیاتم گریه کنم واسه هندسه یا فیزیک :(( ~X(
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از R..N :
من 30 تا تکواژ نوشتم... :))
:|
نقطه ها و ویرگولا رو هم حساب میکردیم 30 تا نمیشدا :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Happy77 :
بچه ها من اشتباه لپی کردم امانت رو امنیت نوشتم ، میدن ؟
بالایی + 19 خوبه حتی توی معدل هم زبان فارسی انچنان اثری نداره . نگران نباش .

مگه این که مصححم اشتباه دیداری کنه درست بگیره :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه هاي سومي، راجب تكواژ واژه نگران نباشيد. پارسال من و چندتا دوستام يكي بيشتر (يا كمتر. يادم نمياد) از كليد نوشتيم ولي ٢٠ شديم :D
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اصن من تو شمارش تکواژا اعصاب معصاب ندارم ... هر چی مشکوک به جداشدنه ،جدا میکنم...به کودک و تهمینه هم رحم نکردم تو سوال :))
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از مُحَمَّــــــــد.ح :
بچه هاي سومي، راجب تكواژ واژه نگران نباشيد. پارسال من و چندتا دوستام يكي بيشتر (يا كمتر. يادم نمياد) از كليد نوشتيم ولي ٢٠ شديم :D
5 6 تا بیشتر چی؟ نمره میدن
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من که چهارگزینه ای غلط نوشتم!!!اصلا هم آسون نبود....من نمی دونم چرا امسال انقد سخت میگیرند!!!!
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من بعد 20 سال به دوستم تقلب دادم اونم غلط از آب دراومد...بیچاره :)) :))
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا