monastar
کاربر فوقفعال

- ارسالها
- 84
- امتیاز
- 74
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- اهواز
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)
من 19 میشم دیگه بریدم یه امتحان نیست من راصی بیام بیرون فکر کنم معدل 17 بشه با این حساب
واقعا عصبانیم X-(
دیگه اگه 3 تا امتحان آخرو خراب کنم یه بلایی سر خودم میارم امتحان به این آسونی که واسه 20 رفتم رو 19 میشم هی خداااا چرا یه 20 ی به ما نمیدی
*26 تا تکواز 17 تا وازه
اولیش غلطه دیدارو یکی حساب کردم ولی دومی درسته
من 19 میشم دیگه بریدم یه امتحان نیست من راصی بیام بیرون فکر کنم معدل 17 بشه با این حساب
واقعا عصبانیم X-(
دیگه اگه 3 تا امتحان آخرو خراب کنم یه بلایی سر خودم میارم امتحان به این آسونی که واسه 20 رفتم رو 19 میشم هی خداااا چرا یه 20 ی به ما نمیدی
*26 تا تکواز 17 تا وازه
اولیش غلطه دیدارو یکی حساب کردم ولی دومی درسته

اصلا جای نگرانی نیست . آدم دیدم با تاثیر 20 درصد معدل، معدلش یه چیز تخیلی حدود 14 اینا شد . الان پزشکی تهرانه 




