suicide
کاربر نیمهحرفهای

- ارسالها
- 248
- امتیاز
- 1,677
- نام مرکز سمپاد
- سمپاد
- شهر
- تبریز
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)
بچه ها سوال 7 قسمت ب رو اینطوری نوشتم
نمره میبرم ؟؟ یا باید اون f -2 زو جدا مینوشتم ؟؟؟
یه دونه ام اینکه سوال 9 قسمت ب اون |cos X| رو ننوشتم ...
اون اضافس ؟؟؟ نمره داره ؟؟؟
بچه ها سوال 7 قسمت ب رو اینطوری نوشتم
f (f (-2) ) = f (4) = -15
نمره میبرم ؟؟ یا باید اون f -2 زو جدا مینوشتم ؟؟؟
یه دونه ام اینکه سوال 9 قسمت ب اون |cos X| رو ننوشتم ...
اون اضافس ؟؟؟ نمره داره ؟؟؟






X-(






