• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NAUTICA
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است.
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها سوال 7 قسمت ب رو اینطوری نوشتم

f (f (-2) ) = f (4) = -15​

نمره میبرم ؟؟ یا باید اون f -2 زو جدا مینوشتم ؟؟؟

یه دونه ام اینکه سوال 9 قسمت ب اون |cos X| رو ننوشتم ...
اون اضافس ؟؟؟ نمره داره ؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Happy77 :

آقا من میگم یه تاپیک بزنیم بعضیا راحت پز نمره هاشونوبدن! :D
راستی اونایی که میخوان برن رو مخ بقیه میتونن پز نمره های شهریورم اونجا بدن!اگه خواستن دی ماهم میشه! اصلا خرداد سال بعدچرا پز نمره شونو ندن؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها خواهشاً اینجا نمره هاتونو نیاین بگین :D شاید روحیه ی بعضیا تضعیف بشه :) با تشکر
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از aalirezaa1376 :
بچه ها سوال 7 قسمت ب رو اینطوری نوشتم

f (f (-2) ) = f (4) = -15​

نمره میبرم ؟؟ یا باید اون f -2 زو جدا مینوشتم ؟؟؟
احتمال زیاد بهتون نمره رو بدن ! ;)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Happy77 :
=D> =D> =D> مثلا میخواین بگین خیلی شاخین؟؟ :-L X-(
اگه اینطوریه همه بچه ها بیان نمره هاشونو بگن اونوقت میبینین بین بچه ها n تا 20 داریم :)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

هههه !! کلا خوشم میاد از یه کلمه ی من اینهمه برداشت کردید! من هیچوقت نمره نگفتم توی این سایت . اما خیلی ها توی امتحانای بدتری مثل شیمی ، ادبیات ، عربی اومدن همینجوری نمره گفتن . منم فکر کردم عادیه بگیم ! تازه امتحان اسون که پز دادن نداره ! اونیکه میاد با اعتماد به نفس کاذب میگه شیمی 20 میشم اون که حرصش بدتره ! یکم اخلاقتونو درست کنید !
اینم از وضعیت ادب بچه های سمپادی !
به نقل از ReZa...N :
ناراحت شدی ؟ به جهنم :))
خیلی جالبه ! یه سمپادی باید الگوی بقیه باشه نه اینکه بیاد کسی رو قضاوت کنه . اگه ایندر روی گفتن نمره ها حساسید پس چرا وقتی امتحانای قبلی اینهمه بقیه نمره میگفتن خونتون جوش نیومد ! بعد حالا سر این ریاضی آبکی اینقدر تند صحبت میکنید !!! جذابه واقعا !
من یک ماهه حدودا عضو اینجا شدم اما کم کم دارم میفهمم اخلاقای بعضی بچه ها چقدر بده !
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

عاغایون داداشا (و البته خواهرا) :D حالا برای چی دعوا میکنید؟؟؟ سر هیچ و پوچ انقدر بحث نکنید خواهشاً :-w

دیگه ام خواهشا نمره اعلام نکنید :)
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

یه نفر یه حرفی زد یه نفر دیگه هم جوابشو داد دیگه چرا دارین موضوع رو کش دار ( :D) میکنین... ؟
اگه بحثی دارین پ.خ هست :-" :-"
حالا اون بنده خدا هم بدون منظور نمرشو گفت دلیل نمیشه ادعای شاخی و غیره کنه تمومش کنیم :) ;)
یه صلوات برای شادی روح طراح ریاضی تجربیا و جبر ریاضی ها بفرستیم و به بحث پایان بدیم :D :-"
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

من تازه میخواستم نمره مو بنویسم :D
اصلا حوصله زبان ندارم میخواستم نخونم ولی کنکوری های امسال میگفتن که به زبانتون مغرور نشین برین مثل بقیه امتحانا بخونین
ولی باور کنین حسش نمیاد
طفلک بچه های انسانی که هنوز دوتا امتحان دیگه دارن
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Amir HD :
من تازه میخواستم نمره مو بنویسم :D
اصلا حوصله زبان ندارم میخواستم نخونم ولی کنکوری های امسال میگفتن که به زبانتون مغرور نشین برین مثل بقیه امتحانا بخونین
ولی باور کنین حسش نمیاد
طفلک بچه های انسانی که هنوز دوتا امتحان دیگه دارن
منم مثه تو.... پیشنهاد میکنم اون مجله ی خلاصه زبان رو بگیری بخونی هم کامله هم حوصله آدم سر نمیره ...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

خیلی موضوع نمره رو کشش دادین
واقعا ارزشش رو داره...؟؟
بیخیال دیگه..
بچسبید به زبان آخریش دیگه راحت میشیم.والا
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه های تجربی.. سوال 12 همونی که باید a رو پیدا میکردیم ضابطه دومی توی کتاب و کلید 3x نوشته ولی روی برگه سوال من 2x خورده بود و منم a رو آر - 5 بدست اوردم!! چه غلطی باید بکنم الان؟؟؟؟؟ :|
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

کدوم مجله ؟؟؟
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از یـــــــاس. :
بچه های تجربی.. سوال 12 همونی که باید a رو پیدا میکردیم ضابطه دومی توی کتاب و کلید 3x نوشته ولی روی برگه سوال من 2x خورده بود و منم a رو آر - 5 بدست اوردم!! چه غلطی باید بکنم الان؟؟؟؟؟ :|
برا بقیه بچه‌های مدرسه یا حوزتون هم اینطوری بوده ؟!!!!!
به هر حال سریعاً به مدرسه و مدیرتون خبر بده شاید بشه کاری کرد نذار زیاد زمان بگذره...
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

اگه واسه اون ضابطه قدر کسینوس نذاریم بجاش بنویسیم +و - کسینوس نمره کم میکنن؟
خب بستگی داره کسینوس چند باشه
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

بچه ها یه سوال ....
اگه من تو یه درس فرضا 18 بگیرم
میانگین کشور هم تو اون درس 16 باشه
حالا از 30 درصد چن درصد میبرم به نظرتون ؟؟؟
میدونم به خیلی چیزا وابستس ولی همینجوری تقریبی بگید
بسیارررررر ممنون
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

تناسب گرفتم شد 27% :D زیاد دیگه به نمره و معدل و ... گیر ندین
 
پاسخ : امتحانات نهایی 94 (ریاضی و تجربی)

به نقل از Nadiye :
برا بقیه بچه‌های مدرسه یا حوزتون هم اینطوری بوده ؟!!!!!
به هر حال سریعاً به مدرسه و مدیرتون خبر بده شاید بشه کاری کرد نذار زیاد زمان بگذره...

بعد از امتحان جوابو که بادوستام چک کردم اونام آر -5 بدست اورده بودن... :| میشه اعتراض زد عایا؟؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Back
بالا